Hallöchen zamä
Mir würd u gern interessierä wer vu Afang ah für s Baby e Bistellbett gha het und wie d Erfahrige ksi sind oder wer strikt seit für mi chunts nur in Frag dass es vo afang ah i sim eigete Babybettli lit und sis Zimmer het? Es git ja bi beidnä viel Vor und Nachteil woni ghört ha....unter anderem au eis bim Stille, dass es vereinfacht isch au für d Muetter Wemmers grad im Bistellbett stillt unds Baby het und ned mue ufstoh und is andere Zimmer und wieder zrugg etc.....
Wie isch das bi üch ksi? ich glaube ich würd vu afang ah welle dass es im eigete Zimmer schlaft aber irgendwie hesch de eifach vlt au ned so es guets Gfühl wenns ned grad ir nöchi hesch bi dir....isch chli schwierig
bi gpsannt uf en rege Ustusch und euri Erfahrige
Kommentare
64
335
ja ebe das frogi mi au obi das übers Herz bringe sie vu afang ah scho elleige schlofe z loh im bettli und im zimmer au wenns grad nebedrah esch...i denke au für s stille am afang isch es halt au na praktisch isch echt ned eifach gell....
906
Soo luschtig - ich has au vor skind vo geburt ha im eigete bettli zschlofe lah. Obis übers herz bring🤷🏼♀️😬 aber ich schlaf soooo schlecht wenn es kind neb mir schlaft. Bin den au gspannt.
0
335
heheh gell also ebe i denke au mue halt luege und sus isch s bistellbett schnell kauft...
58
55
172
67
So mit 6 Mtd hemer gmerkt dass mir üs alli gegesiitig immer wieder im Schlaf störe. Hend si denn vo hüt uf morn i ihres Bettli/Zimmer da zum schlafe. Isch guet gange. U da ich leider nid so lang ha chönne stille, hemer üs au chönne abwechsle mit go schoppe geh.
Mit ca 1jährig het si 3 Tagesfieber gha. U sid dem will si nüme allei schlafe. Jetzt hemer es Familiebett (es Doppelbett & es Einzellbett). So hend alli gnueg Platz, störe üs nid. U bi Bedarf chame zunenand kuschele. (Es chas geh dass mir alli drü im gliiche Ecke schlafe 🙈)
Für üs stimmts so.
U mir gniesses. Die Ziit wird nid eewigs so sii.
256
251
Ich finde au er schlaft vieeeeeeel besser elleige em zimmer
0
233
249
Mit de chline (3 mönet jez ) pfusi au im gästebett bis sis nümme bruchd, solang si na all 1-2h chund lohnd sich das für mi ned immer ufzstah.... aber sobald si nümm sovil chund ( wenn au immer das esch 🤷🏽♀️) duni si i ihres Bett.
790
@LoSo hesch dich au usquartiert😅🙈 ich bin au usem eheliche Schlafzimmer uszoge is Göstezimmer mit de chlii☺️ sie schlaft mot mier im Bett. So chani sie wenn sie nachts chund eifach ad Brust neh und wiiterschlafe😉
249
@Tanja87 genau so macheds mir au. Isch am eifachste für alli. Die gross schlaft defür bem Papiii 🤣
335
906
Ich entscheide au spontan🤗 kollegin het swiegeli im schlafzimmer gha aber isch immer use ufs sofa go stille wils für sie mega unbequem im bett gsi isch. Ich glaub das isch würkli vo person zu person anders👍🏻
335
ja ebe gell das danki au...jede muess für sich selber entscheide aber i mach da echt au spontan
249
Spontan isch sicher guet. Jedes Baby pfust ja wider anders 😊 Bi eus wür sechs jez zum bispil gar ned lohne, will si nur schlafd wenn si min Buse gspührt 🤣 si wür im Bistellbettli sofort ufwache 🤷🏽♀️🤦🏽♀️
254
Ich würds eifach mal teschte wies für üch passt. Denn gsehsches denn scho.
Jetzt näme mir ihn gern id Mitti wenn er ned chan pfuse ide Nacht. Isch au schön, aber ihm macht s elei schlafe au nüt.
Mir hend es Stokke Sleepi gha. Det hets Rädli dranne, de chasch mitem Bettli umekurve 😉Ah ja, ich han de gstillt bis knapp 1 jährig. S ufstah het mi nie gstört.
3
Si schlaft no hüt mit fascht 2 jährig bi eus im zimmer und amig au i eusem bett aber mirgnüssed das wahnsinnig... Ich liebs am morge mit ihre z verwache😍
249
233
81
1
249
Mir hend es Zwillingsbett (eigentli es Doppelbett für babies) und sie schlofet zemme immer nebet enand
249
Also ich het sie au gern bi mir...aber ich chas nöd anderst mache...wel ich au erst öppe am 22:00 Uhr is bett goh oder spöter und immer wenni is zimmer inegoh - störi sie...und drum verzichti - damit sie en ruhige ungstörte schloof hend sus würdi sie sofort zu mir neh
114
251
So schlafe mer alli am beste und ich glaube das esch de usschlaggebendi punkt. Alli müend zu nem guete schlaf finde.
Ich chan das ned werklich glaube, dasses gege chindstot hilft wenns be eus im zimmer schlaft. Ich und min maa schnuifet ned so lut, dass euse sohn das ghöre würd und dadurch animiert werd zum schnufe
233
stell ich mir schön vor für die zwei😍
249
joo ich bi amel niedisch ....nei ich finds super für sie...s schöne isch au...wenns denn wach sind, wönds defür beidi mitm mami und Papi kuschle da macht enard alles wieder wett