Verfärbte Achseln/Genitalbereich

Hallo liebi Mamis 🤗

Ach ich doofi bin go google obwohl ich weiss das ich das nid sött... han verfärbti Achsle und bim Genitalbereich au ..Han das scho lang (sicher fast 8 johr) bisher hani mir nid Gedanke drüber gmacht.. jetzt hät mir mini schwöster (Apothekerin) gseit das händ Diabetiker 😳 han in de ss diabetes gha 😭 bin goh google

https://gesundpedia.de/Erythrasma

chönt nur noh hüle 😭😭 es staht diabetiker oder es chan uf Chrebs hiwiise 😭😭 han so Angst jetzt ich weiss ihr chönd mir nid helfe und ich tel morn am Arzt ah aber glich 😭 chan mi echt öper ufbaue? hät echt öper öpis ähnlichs? danke🤗

Kommentare

  • sArA91 schrieb: »
    Hallo liebi Mamis 🤗

    Ach ich doofi bin go google obwohl ich weiss das ich das nid sött... han verfärbti Achsle und bim Genitalbereich au ..Han das scho lang (sicher fast 8 johr) bisher hani mir nid Gedanke drüber gmacht.. jetzt hät mir mini schwöster (Apothekerin) gseit das händ Diabetiker 😳 han in de ss diabetes gha 😭 bin goh google

    https://gesundpedia.de/Erythrasma

    chönt nur noh hüle 😭😭 es staht diabetiker oder es chan uf Chrebs hiwiise 😭😭 han so Angst jetzt ich weiss ihr chönd mir nid helfe und ich tel morn am Arzt ah aber glich 😭 chan mi echt öper ufbaue? hät echt öper öpis ähnlichs? danke🤗

    Also ich han au Schwangerschaftsdiabetes gha und es isch nix sclimmes...das heisst ja nöd gad das nocher Diabetes hesch...also ich han kei....

    Bisch scho bim Arzt gsi?...vl ischs au öpis anderes...also wend scho go google gosch...denn söttsch nur d hälfti glaube...meistens ischs im google viel schlimmer als es schlussendli isch...
  • hoi Sara ich han das au gha noch de Geburt wo i wieder dihai gsi bin ischmer das erscht ao richtig ufgfalle es isch au seeeeeehr dunkel gsi unter de achsle. Wo ich alli medis würkli alles ha chöne absetzte isch es viiel besser worde i han den mit duschpeeling jedes mol gschrupt😅🙈 aber i han die verfärbige vorher au scho gha🤷🏻‍♀️ i bi a nid die schlänkscht und ha mengmol sgfühl
    chem a chli vo dem schwitze au sehr stark🤔
  • Danke eu🤗😘

    Bin gester bim Arzt gsi 😃juhu Kei Diabetes super Wert 👍🏻 bin scho mal erlichteret will verfärbig chan uf Diabetes hiwise 🙂

    Sie hät gmeint das es vo Deos mit Alluminium/ vor Pille/ Hormonstörige oder vo zviel Gwicht chönt sii ..han jetzt de Deo gänderet mal luege und probieres noh mit Zitronesaft ufzhelle 🤣

    und muess jetzt dringend abneh aber eis nochem andere🙈😄
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum