Ich han au Insulin bruucht, will de Morge-Nüechtern-Wert gmacht hät, was er hät welle. Han mich denn au gweigeret zum ileite, bis 40+5. Denn mit em homöopathische Wehecocktail 🤢Bin etz gspanne bim zweite Chind ... d‘FA meint, ich chönn mi gad wieder druf istelle.
Ich han au Insulin brucht will de Morge nüechtern wert z‘höch gsi isch. D‘ärzt hät zerst wölle wuche 38 ileite, schlussendli bin ich wuche 39 +0 is Spital go ileite und min chline isch den ein Tag spöter per Kaiserschnitt cho.
Ich ha au i beidne en z höche nüechternwert am morge gha. isch zum glück au ohni insulin machbar gsi. Si hetet trotzdem bi beidne wele am ET ileite. Han aber denn i beidne schwangerschafte weg ere cholestase sowiso scho früener müsse ileite. Han darum bim zweite denn de Kaiserschnitt gwählt.
will dir doch kei angst mache das isch bi jedere Anders 🙂kenne viel wo s ileitig schön empfunde händ unds schnell gange isch 🙂 ich han eifach alli ileitigsmöglichkeite müesse duremache 4 täg im spital gsi bis er entlich choh isch 🙂🙈 und wehe sind in de Regel noh fester aber ebe muess bi dir nid sii
ich han au möse insulin sprütze wel am morge de zuckerspiegel z höch gsi isch..aber ich ha nöd gwüsst das denn en KS empfohle wird...vorallem wel mini sind bide geburt nume 500 und 800g gsi...also weiss nöd...aber mini hend au entschiede das viel früehner chömet als plant gsi isch xD 29.SSW
Ich ha bi beidne schwangerschafte gha, han aber nöd müsse sprütze! Bim grosse isch 40 1 igleitet worde, nach 18h wehesturm hani en geburtsstillstand gha, was dänn zum KS gfühert hät. De chli wer eigentlich en plante KS gsi, sie händ ihn aber frühener müsse hole, will mini plazenta ihn nüme gnüegend versorgt hät! Usegfunde hät mer das nur, will sich mini wert vom einte uf de ander tag so igstellt händ, als ob nie ss diabetes ume gsi wär. Hettets es nöd gmerkt, wer min sohn jetzt nöd bi eus
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
217
2 ss= han ich nüm ileite welle darum ks 1 wuche vor ET 🙂
3
207
3
3
217
249
Sie esch den en Tag vor ET sälber cho.
207
3