Gestationsdiabetes

Wann wurde bei euch eingeleitet?

Kommentare

  • sArA91sArA91

    217

    bearbeitet 11. 03. 2019, 21:30
    1 ss = 2 Täg vor ET igleite isch den 2 Täg nach ET uf d welt choh
    2 ss= han ich nüm ileite welle darum ks 1 wuche vor ET 🙂
  • Bi beidne schwangerschafte 1 tag nach ET. Bim 1. isch sie 2 täg spöter da gsi. Bim 2. 1 tag spöter.
  • wer en KS gsi zwei wuche vor ET nur het er sichs 5 Wuche vor ET anders überleit und isch spontan cho☺️
  • Aber hend ihr insulin brucht?
  • Ich han ja mit de ernährig diabetes im griff
  • ja bi mir isch nur de Morgewert chli z hoch gsi de chan meh mit esse nid beeiflusse darum hani jede obig müesse insulin sprütze 🙂
  • Ich han Insulin bruchd und mich strikt gweigeret zum ileite 🙈
    Sie esch den en Tag vor ET sälber cho.
  • jo i han seeehr viel Insulin brucht und sie hend seeeehr lang gha bis de diabetes im Griff gha hend durda isch de chli extrem gross und schwer worde😩
  • Ks nötig gsi?
  • aso nei noher isch spontan gsi aber 5 wuche zfrüeh🙈 sus wers vemuetli nötig gsi jo oder so plant gsi😩
  • Ich han au Insulin bruucht, will de Morge-Nüechtern-Wert gmacht hät, was er hät welle. Han mich denn au gweigeret zum ileite, bis 40+5. Denn mit em homöopathische Wehecocktail 🤢Bin etz gspanne bim zweite Chind ... d‘FA meint, ich chönn mi gad wieder druf istelle.
  • Was empfiehlsch zum ileite?
  • Ich han au Insulin brucht will de Morge nüechtern wert z‘höch gsi isch. D‘ärzt hät zerst wölle wuche 38 ileite, schlussendli bin ich wuche 39 +0 is Spital go ileite und min chline isch den ein Tag spöter per Kaiserschnitt cho.
  • sorry fraue chume da gar ned drus. heisst den das wemmer GD het das mer automatisch mue ileite?
  • Müesse nid zwingt di niemert aber sie empfehlends jo🙂 will d baby meistens z gross sind und gege endi ss zviel zucker zum baby chönt goh 🙂

    ich für mich wür niemeh ileite lieber eh ks 🙂
  • Ich ha au i beidne en z höche nüechternwert am morge gha. isch zum glück au ohni insulin machbar gsi. Si hetet trotzdem bi beidne wele am ET ileite. Han aber denn i beidne schwangerschafte weg ere cholestase sowiso scho früener müsse ileite. Han darum bim zweite denn de Kaiserschnitt gwählt.
  • Wieso nid eleite??🙈🙈🙈
  • So schlimm gsi?😔etz hani nomeh angst
  • will dir doch kei angst mache das isch bi jedere Anders 🙂kenne viel wo s ileitig schön empfunde händ unds schnell gange isch 🙂 ich han eifach alli ileitigsmöglichkeite müesse duremache 4 täg im spital gsi bis er entlich choh isch 🙂🙈 und wehe sind in de Regel noh fester aber ebe muess bi dir nid sii
  • Morn wird igleite mit tablette
  • Liebi namann27 wünsch dir für morn alles gueti und viel chraft für Geburt. Du schaffsch das😊😊 ha au mit Tablette igleitet
  • ✊🏻das chunt sicher guet🙂
  • :o ich han au möse insulin sprütze wel am morge de zuckerspiegel z höch gsi isch..aber ich ha nöd gwüsst das denn en KS empfohle wird...vorallem wel mini sind bide geburt nume 500 und 800g gsi...also weiss nöd...aber mini hend au entschiede das viel früehner chömet als plant gsi isch xD 29.SSW
  • I ha ou müesse insulin sprütze und hei den 1 tag vorem ET i gleitet.
  • Ich ha bi beidne schwangerschafte gha, han aber nöd müsse sprütze! Bim grosse isch 40 1 igleitet worde, nach 18h wehesturm hani en geburtsstillstand gha, was dänn zum KS gfühert hät. De chli wer eigentlich en plante KS gsi, sie händ ihn aber frühener müsse hole, will mini plazenta ihn nüme gnüegend versorgt hät! Usegfunde hät mer das nur, will sich mini wert vom einte uf de ander tag so igstellt händ, als ob nie ss diabetes ume gsi wär. Hettets es nöd gmerkt, wer min sohn jetzt nöd bi eus
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum