Hallo zämä
Het öbbert Erfahrig mit Doula a de Geburt chönder chli verzelle? I han das scho mol agsproche mit mim Fründ..er isch aber eher degege..und ich erleb immer wieder Situatione grad jetzt ide SS wenns mer amel nöd guet goht und ich uf ihn agwiese bin dass er denn nöd weiss was mache und überforderet wirkt. Ich han chli Angst dass das bi de Geburt au so wird si und ich ihm alles muess sege.
Kommentare
215
Wir hent den Geburt ohni gmacht, isch sehr kaotisch gsi, schnäll usw.
Für mich isch den nacher klar gsi, wiä eu für mine Ma, ä zweiti Geburt nur mit Ihre.
55
1,306
intressant und din Ma isch idemfsll nöd abgneigt gsi? I han ebe sGfühl dass bi mim Parter do chli sis Ego verletzt wird wenn e Doula debi wer..
@anra ou das hetti mir ebe au gwünscht. das wer die perfekt lösig gsi..e hebamme womer mit ad geburt chan ne..genau so isch min partner au..sobalds mir nöd guet goht ischer überforderet..und jo ich wür mer wünsche dass er jetzt emol für 1 wuche i min körper chönd schlüpfe..
250
215
Wen natürli ä Hebamme hesch wo für dich kunt und da isch, isch das top.
Miene Ma het mich top begleitet, hät ihn nit andersch welle ha. Ich ha sturmwehe ka und durch das nit wirklich kenne rede und mich mitteile. Hät gärn ä Person meh im Zimmer ka wo für mich gsproche het und eu min Ma het gseit. Är hät gärn öber ka wo eifach klie meh erklärt hät und für üs igstande we.
Daher ja zur Doula, jetzt i minem Fall👍
1
1,306
1
142
1,306
@mariechäfer de vorteil isch halt au pda hin oder her..wenn dhebamme nöd die ganz ziit bi dir isch well sie no anderi betreut..doula isch denn immer awesend..chan de ma au mol useschicke..und wenn mol ohni pds wieder e wehe chunt het me villicht au weniger angst will eifach e erfahrni debi isch wo das alles au scho dure gmacht het..jo ich gang jo au is ksw go gebäre 🤗
142
142
1,306
142
0
142
356
nabelschnuer durchschniide isch sowas grusigs 🙈😅 also will keinere Angst mache, aber nur mal us andere Sicht verzehle. Huet ab vor allne Hebammene und das isch mir wichtig gsi.
356
142
356
906
😂😂 min brüeder het bide geburt au gluege - völlig gschockt heter au gmeint: machet das NIE! Nie nie nie😂 das seit alles😅Übrigens.. finds aber schön bisch den du mit zude geburt.👍🏻👌🏻
356
Ja ich ha sie ned welle allei lah und bin mit & ebe schlussendlich han ich mit ihre alles gmacht, sie hett e unkomplizierti Geburt gha aber dHebammene hend nix dörfe sege😅 nur ich. Isch chli speziell gsi aber isch krass wie mer als Mensch denn funktioniere chan. 😊
906
356
Haha nei ha riese Respekt vor ihne aber ich chönti das nie. Sie hett nach 4 Presswehe de Chli dusse gha also isch würkli alles innerhalb vo 3h verbii gsi drum hends mich au mache lah mit ihre. Aber ebe ich müesst ned nomal🙈🙈
1,306
1
142
906