Doula

Hallo zämä
Het öbbert Erfahrig mit Doula a de Geburt chönder chli verzelle? I han das scho mol agsproche mit mim Fründ..er isch aber eher degege..und ich erleb immer wieder Situatione grad jetzt ide SS wenns mer amel nöd guet goht und ich uf ihn agwiese bin dass er denn nöd weiss was mache und überforderet wirkt. Ich han chli Angst dass das bi de Geburt au so wird si und ich ihm alles muess sege.

Kommentare

  • Ich ha mit der Doula, Geburtsvorbereitig gmacht. Sie isch mit üs eu i Kreissaal und het eiszueis zeigt wo was, wiä welli postition was.... Het mine Ma eu rächt dra gnu😉 wen är wiä soll und müäss reagiere zum üs Schütze usw.
    Wir hent den Geburt ohni gmacht, isch sehr kaotisch gsi, schnäll usw.
    Für mich isch den nacher klar gsi, wiä eu für mine Ma, ä zweiti Geburt nur mit Ihre.
  • Ig ha ke erfahrig mitere Doula abr i ha e Beleghebamme gha und ou eher e unsicher, “unbehoufene” Ma😉 är het ou nid grad das “Gspüri” für mini Schwangerschaftsbeschwärde gha woni mir hät gwünscht... abr unger dr geburt hetr mi totau überrascht und mi sehr guet unterstützt. D beleghebamme het für üs sehr viu sicherheit gäh u wiu si mi u mi ma scho die ganz schwangerschaft begleitet het und när unger dr geburt ou vo afang bis schluss... sie het mim ma ou gueti aleitige gäh u mi het dünkt so hani mi nur uf mi chönne konzentriere...
  • @Caramel
    intressant und din Ma isch idemfsll nöd abgneigt gsi? I han ebe sGfühl dass bi mim Parter do chli sis Ego verletzt wird wenn e Doula debi wer..
    @anra ou das hetti mir ebe au gwünscht. das wer die perfekt lösig gsi..e hebamme womer mit ad geburt chan ne..genau so isch min partner au..sobalds mir nöd guet goht ischer überforderet..und jo ich wür mer wünsche dass er jetzt emol für 1 wuche i min körper chönd schlüpfe..
  • Ich ha vor de Geburt ganz churz mitere Doula gredet und finds e super Sach👍🏻 Mir händ den aber en Hypnobirthing Kurs gmacht. Het eus beidne e mega Sicherheit geh. En Bestandteil vom Kurs isch, dass din Gebutsbegleiter lernt wie er dich chan unterstützt. Viellicht isch das öpis für eu... Zuedem hets mis Vertraue in min eigene Körper und mis Baby enorm gstärcht.
  • Ja, är isch nit abgneigt, ha aber nu keis zweits Kind.
    Wen natürli ä Hebamme hesch wo für dich kunt und da isch, isch das top.
    Miene Ma het mich top begleitet, hät ihn nit andersch welle ha. Ich ha sturmwehe ka und durch das nit wirklich kenne rede und mich mitteile. Hät gärn ä Person meh im Zimmer ka wo für mich gsproche het und eu min Ma het gseit. Är hät gärn öber ka wo eifach klie meh erklärt hät und für üs igstande we.
    Daher ja zur Doula, jetzt i minem Fall👍
  • @Adriana wär ja s geilschte wenn sie mal 1 Wuche lang euse Körper hättet 😂De würdets eus nämmlich wie Königinne behandle😊
  • @jara Gell!? man echt das wer super!!!
  • Aber ich glaub d Hebamme duet de dine ma scho z rächt wise😊 mer hend es gspräch gha im spital metere hebamme und sie het zo ehm gseit, daser voll mue da si, mech unterstütze etc, massiere und so witer😁 ech glaube wenn die merke dass de ma so bez verlore isch, de sägeds ehm scho wie, wo, was
  • Aso min maa machds wüki guet und er heds au super gmachd bi de erste geburt,nume isch die dank pda de am schluss nid so guet verloffe und die chli isch de au blau uf dwelt cho,i frög mi eher eb e doula was bringt zum e geburt ohni pda zschaffe,imne spital isch ja e hebamme au nid immer ume,möchd aber gern wieder in ksw das mir mitem erlebniss vom erste sicherheit git…
  • @jara wo vorusgsetzt di hesch denn so e gueti hebamme
    @mariechäfer de vorteil isch halt au pda hin oder her..wenn dhebamme nöd die ganz ziit bi dir isch well sie no anderi betreut..doula isch denn immer awesend..chan de ma au mol useschicke..und wenn mol ohni pds wieder e wehe chunt het me villicht au weniger angst will eifach e erfahrni debi isch wo das alles au scho dure gmacht het..jo ich gang jo au is ksw go gebäre 🤗
  • @Adriana hesch du dich de scho gnauer informiert aso wür das kk au überneh und isch das im ksw überhaupt zuegla?
  • Glaub i mun snegst mol bim fatermin mol sgpröch sueche mit minre fa,mach mer nemli weg de erste geburt viel me gedanke vor de jetzige we vor de erste🙊
  • @mariechäfer ne KK wür das sicher nöd über ne aber es isch au nöd soo tür..e kollegin vu mir het ebe au eini gno drum weissi chli vu ihre
  • Achso ok,danke für de hiwiis😉
  • I gloub mer döfet net zvell vo eusne manne erwarte.. me daf net vergässe dases für de ma au traumatisierend isch sini frau so voller schmerze zgseh und er cha net würkli vell mache mer fraue vergesse die schmerze.. mi ma het mega müehh gha mit dem mech so zschreie gseh aber er isch ke sekunde vo miner sitte gwiche mer hend da zäme duregstande.. gloube i dere situation wettsch nur din ma ha.. so ischs mir ergange.. und mini hebamme het wos los gange isch stelefon abgäh und nur no für eus do gsi..
  • Das stimmt mommy das isch bi mir au so gsi,am schluss isch bi eus eifachd na sganze zimmer voll gstande mit lüüt,kinderarzt vo de neo für mi und na anderi woni gar nid war gna ha,uh herzig er isch de bi de chline nid vo de siite gwiche bis derstversorgig dure gsi isch und sie wo sie gschnuufed hed zu mir hed derfe😊
  • Ich bin bi minere Schwögerin unfreiwillig debii gsi bide Geburt will sie nur mich hett welle debii ha. Glaubed mir Fraue ab dem Moment isch für mich klar gsi, dass min Maa binere zweite Geburt mir nie det une aneluege dürfti. Hett denn en KS ge nomal, aber die Bilder vergiss ich nie meh. 🙈 Und bi sust ned empfindlich.. aber ich han eifach uf sie glost und probiert so ruhig zbliebe wies gaht. Sie hett denn ihri Muetter welle dusse ha will sie sich zfest iibracht hett. Aber dGanze isch so krass (und ich ha det scho selber es Chind gha), aber wonis vo de andere Sicht gseh han, hani nur denkt ok die Rolle wett ich niemeh müesse iineh..
    nabelschnuer durchschniide isch sowas grusigs 🙈😅 also will keinere Angst mache, aber nur mal us andere Sicht verzehle. Huet ab vor allne Hebammene und das isch mir wichtig gsi.
  • Also bi mir hetts en KS ge ned bide Schwögerin😅
  • Hihi das hani aso na nie erlebt,aber min maa hed au gmeint gha nachdem di chli duss gsi isch hegs usgse wenn es schlachtfeld,mue aber au sege dasi viel bluet verlore gha ha und froh gsi bi dasis nid gse ha,weiss nume dasi sabetropfe ghört gha ha🙊
  • Glaub mir ich vergiss die Bilder nie meh🙈 und ich ha ned chöne nei sege will sie sust niemert gha hett. Aber ich will nur sege unbedingt luege, dass e gueti Hebamme det isch (wemer chan) oder ebe e Doula.. aber ich ha det eifach nur funktioniert und wett ned wüsse wie verlore Manne sich vorcho müend. Ich ha ja Wehe kennt und alles und drum meh chöne helfe.
  • mrspfeffer schrieb: »
    dass min Maa binere zweite Geburt mir nie det une aneluege dürfti.

    😂😂 min brüeder het bide geburt au gluege - völlig gschockt heter au gmeint: machet das NIE! Nie nie nie😂 das seit alles😅Übrigens.. finds aber schön bisch den du mit zude geburt.👍🏻👌🏻
  • @Aloha Ja also ich wür nie meh Sex welle 😂😂😂😂
    Ja ich ha sie ned welle allei lah und bin mit & ebe schlussendlich han ich mit ihre alles gmacht, sie hett e unkomplizierti Geburt gha aber dHebammene hend nix dörfe sege😅 nur ich. Isch chli speziell gsi aber isch krass wie mer als Mensch denn funktioniere chan. 😊
  • @mrspfeffer 😂😂 das glaubi. Ha das mim mah au scho gseit - segi den tabu zluege😂 bim brüeder hets no es zweits gä, ich glaub er hets schlussentli verarbeitet🤪Ou okey. Das tönt kompliziert - etz chöntsch du hebamme werde🧐😅 irgendwenn gwöhnschdi den ah de ahblicj😳😁
  • @ALOHA hahahaha ok denn isch de Ahblick doch ned so schlimm gsi🤣🤣🤣 de Maa vergisst das sicher na eher wie mir Fraue😂
    Haha nei ha riese Respekt vor ihne aber ich chönti das nie. Sie hett nach 4 Presswehe de Chli dusse gha also isch würkli alles innerhalb vo 3h verbii gsi drum hends mich au mache lah mit ihre. Aber ebe ich müesst ned nomal🙈🙈
  • Ou jo das hani mim partner au absolut verbote de derf ned abe go luege uf kein fall!!
  • Hani mim au verbote😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Haha und i weiss nid mol eb mine glueged hed bi so im züg gsi,aber er wer wenigstens bruefsbedingt abghärtet😂
  • @mrspfeffer genau - denks au😅. Ah guet - zum glück isch ja alles so schnell gange😍👍🏻
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum