Ich helfe meinem Sohn (2) beim Auslöffeln der Joghurtreste im Becher. Als wir fertig sind, tätschelt er meinen Arm und meint aufmunternd „super gmacht, Mama“.
Ich helfe meinem Sohn (2) beim Auslöffeln der Joghurtreste im Becher. Als wir fertig sind, tätschelt er meinen Arm und meint aufmunternd „super gmacht, Mama“.
süss <br>
Meine sind noch zu klein zum Reden, aber sie verstehen schon so vieles. Sie schreien nie nach Essen oder Trinken (als Baby schon nicht)...sondern sie holen sich ein Babytellerchen oder den Shoppen und bringen ihn zu mir. Drücken es mir in die Hand und kucken lieb, da weiss ich was Sache ist.
Oder wenn sie volle Windeln haben, dann rufen sie "Mamamamaamaa" und gehen ins Bad und legen sich auf die Wickelmatte <3<3<3
Bim Ikea muess Mama ufs WC. Töchterli 2Jahr will natürli mit id Kabine. Ich sitze u mache mis Gschäftli. Da luegt si mich ah und seid ganz luut: ooh mami het bisi gmacht,... super gmacht mami. 🙈
Nachme tolle Tag ufem Spiilplatz, seg ich zu ihre: jetzt chasch am Papi goverzähle was alles tolls gmacht hesch hüt.
Si rennt zum Papa u seid: 1,2,3...🙈
VER-zähle nid zähle 😂
Im Auto, ufem Heiweg und es het stockende Verkehr.
Di Chlini: oh isch rot?
Ich: nei es het kei Ample. Es het Stau
Di Chlini: Stau?
Ich: ja genau
Di Chlini: wo sii dChüeh? 😂😂STAU nid STALL
Letschti am morge dusse... ich säg zu mim Sohn: 👩🏻 bitte chum jetzt und tuen nöd so umetrödle
Kei reaktion👩🏻:chunsch jetzt bitte
Wieder kei reaktion👩🏻: bitte chum jetzt, ich wett hei ich mues dringend ufs Wc...👦🏼: (i einere lutstärki) ahhh Mami gaggi mache👩🏻:🙈😊🤣 alli lüt händ sich umdreht, und ich hett wele im Bode versinke😂😂😂
ca. 2 Wuche nachdäm i mi chliner Sohn abgstillt ha, luegt mi mi grösser Sohn a (den grad 2 jährig gsi) u seit: Mami, grossi Büppi abegheit 😆🙈
Merci, sehr charmant 😂
ufem heiwäg vom spaziere im dorf: 👦🏼: mami, wieso lönd d‘lüüt immer dä abfall ligge? 👩🏻: ja, das frag ich mich au oft, ben... 👦🏼: viellicht hät das s‘mami dene nöd gseit?
min sohn wird glaub umwält aktivischt 😉
Oh neeeein, Entschuldigung für diesen x-fachen Post 😳 @Admin Es gab die Fehlermeldung „Fehler beim Erstellen eines Kommentars, bad gateway“; und trotzdem hat es den Kommentar erstellt. Was ist da los?
Übrigens: in dem kurzen Zeitfenster, in dem ich einen Kommentar bearbeiten kann, wäre es super, wenn man ihn auch ganz löschen könnte. Danke.
Tochter in der Pizzeria: Mammi häsch gesh wie de Pizzalollo Pizza macht? Er hätt nu glacht. Peinlicher wirds wänn Sie en Maa mit Bart geehrte: Log mal Mammi en Samichlaus! 🙈😬
Ha mirä tochter gester erklärt werum teu lüt dr gliich nachnamä hei, u ds z chind dr gliich nachnamä hei wi mami/papi ... när hani gseit "weisch du heissisch ja o gliich wi ig" si när so "was i heissä o mami?" 😂
ig erkläre mine müüs immer wenn mir am laufe send, was für blümli da wachse und grad blühe.
mir säge de gänseblümli ou wasebörsteli.
letschmal bim laufe seit die gross, log do mami ou nasebörsteli😂
Mini grossi 3.5jährig het letscht wuche bim ässe zum Papi gmeint woni ihm nomau chli nachegschöpft ha:
“Gäu Papi, ds Mami tuet di no chli verfüetere”😂😂😂
Ich will mis Tôchterli bir Tagesmuetter go abhole. Es anders Mami staht im Stegehuus u wartet uf ihres Tôchterli wo mit minere immer wieder dStege ufe rennt u abe hûpft. (Beidi 2J.)
Ich gange zu minere Tochter u sege zu ihre: du darfsch no einisch ufe u abe u de zählt Mama laaangsam uf 5 u de gômer go Schuhe alegge u gônd hei.
Mini: ok
Woni fertig zählt ha laufi langsam los zum go dSache hole vo ihre. Da rennt si zum andere Mäidli wo grad nomau het welle ufe renne und seid zu ihre:
Nei nüme! Mama het uf 5 zählt, jetzt isch fertig!
Mir sind vom muki hei gloffe, dänn min chline, total erledigt im kiwa : mami ich bruche de nuggi, han ihn gfröget wieso dänn und er hät dänn numme gseit: weisch suscht muessi kötzle🙈😂😂
Mir sind vom muki hei gloffe, dänn min chline, total erledigt im kiwa : mami ich bruche de nuggi, han ihn gfröget wieso dänn und er hät dänn numme gseit: weisch suscht muessi kötzle🙈😂😂
Bim zmittag de gross: mmmhhh mami be der gids immer feins zässe.
Denn mi ma: jo weisch ech ha mer en frau gsuecht wo guet cha choche.
Min gross: wo esch die? 🤔😂🙈😂🤭
Bim zmittag de gross: mmmhhh mami be der gids immer feins zässe.
Die grossi 3,5 j luegt hüt bim wickle vom chline 20mte zue, nachdäm ig weleda fudicreme unftreit ha faht si afa lache u seit „lue mami jetz het dr flurin es gspängschtli👻 i de windle“ 😂😂😂die Fantasie wetti ha 😘😉
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
133
249
süss <br>
Meine sind noch zu klein zum Reden, aber sie verstehen schon so vieles. Sie schreien nie nach Essen oder Trinken (als Baby schon nicht)...sondern sie holen sich ein Babytellerchen oder den Shoppen und bringen ihn zu mir. Drücken es mir in die Hand und kucken lieb, da weiss ich was Sache ist.
Oder wenn sie volle Windeln haben, dann rufen sie "Mamamamaamaa" und gehen ins Bad und legen sich auf die Wickelmatte <3<3<3
67
67
Si rennt zum Papa u seid: 1,2,3...🙈
VER-zähle nid zähle 😂
133
67
67
Di Chlini: oh isch rot?
Ich: nei es het kei Ample. Es het Stau
Di Chlini: Stau?
Ich: ja genau
Di Chlini: wo sii dChüeh? 😂😂STAU nid STALL
153
„Hüt bini verläbt“
Statt „hüt hani viel erläbt“
781
Er: „Mama, i bi kei Zug“ 😬
😂
217
mine vor ca eme halbe johr im Lade : „Mami de Papi muess das ficke“ (flicke) 😬😳🤣🤣🙈
133
Und de Papa tuet regelmässig de Bart massiere oder abmäihe🤣
80
Kei reaktion👩🏻:chunsch jetzt bitte
Wieder kei reaktion👩🏻: bitte chum jetzt, ich wett hei ich mues dringend ufs Wc...👦🏼: (i einere lutstärki) ahhh Mami gaggi mache👩🏻:🙈😊🤣 alli lüt händ sich umdreht, und ich hett wele im Bode versinke😂😂😂
0
Merci, sehr charmant 😂
184
min sohn wird glaub umwält aktivischt 😉
233
133
133
133
133
133
133
133
133
133
Übrigens: in dem kurzen Zeitfenster, in dem ich einen Kommentar bearbeiten kann, wäre es super, wenn man ihn auch ganz löschen könnte. Danke.
2
96
96
249
ich was?
Nuchle!
Meinsch du schnurrle?
Ja meiniii türliich, nuchle!
🤣🤣🤪
133
129
1
mir säge de gänseblümli ou wasebörsteli.
letschmal bim laufe seit die gross, log do mami ou nasebörsteli😂
141
Höt min Gross im Zoo bi de Qualle: Mami lueg, Wasserpilz 🍄 😅
1
55
“Gäu Papi, ds Mami tuet di no chli verfüetere”😂😂😂
67
Ich gange zu minere Tochter u sege zu ihre: du darfsch no einisch ufe u abe u de zählt Mama laaangsam uf 5 u de gômer go Schuhe alegge u gônd hei.
Mini: ok
Woni fertig zählt ha laufi langsam los zum go dSache hole vo ihre. Da rennt si zum andere Mäidli wo grad nomau het welle ufe renne und seid zu ihre:
Nei nüme! Mama het uf 5 zählt, jetzt isch fertig!
😂😂👍
271
233
de isch super 😂🤭🙈
141
249
hahahahahahaha 🤣🤣🤣🙈
51
Ich: ich bi so müed 😔
Euse bueb: chasch jo im Auto schlofe 👍😂😂😂
67
D Bsuech: oh toll de chasch ner ame koche wie sMami gell.
Üses Töchterli: he? Neeeiiii sicher nid! Denk wie de Papa.
😂😂 bi üs kochet d Papa u nid Mama 👍🥰
13
249
Ich: L. Was wemer na mache?
L: Luegt mi ah, mit glänzige Auge seid sii:
Teigware!!!
Ehm han zwar ned ässä gmeind... aber oke 🙈🤣
55
249
Lueeg mami da hets en Mügel! (=pügel)!🤣🤣🙈
96
133