Anekdoten aus dem Kinderalltag

twillytwilly

133

bearbeitet 25. 03. 2019, 17:02 in Plauderecke
Mit Kindern erlebt man so viele süsse, lustige, einmalige Dinge. Lasst sie uns teilen.
«13

Kommentare

  • Ich helfe meinem Sohn (2) beim Auslöffeln der Joghurtreste im Becher. Als wir fertig sind, tätschelt er meinen Arm und meint aufmunternd „super gmacht, Mama“.
  • twilly schrieb: »
    Ich helfe meinem Sohn (2) beim Auslöffeln der Joghurtreste im Becher. Als wir fertig sind, tätschelt er meinen Arm und meint aufmunternd „super gmacht, Mama“.

    süss <3<br>
    Meine sind noch zu klein zum Reden, aber sie verstehen schon so vieles. Sie schreien nie nach Essen oder Trinken (als Baby schon nicht)...sondern sie holen sich ein Babytellerchen oder den Shoppen und bringen ihn zu mir. Drücken es mir in die Hand und kucken lieb, da weiss ich was Sache ist.

    Oder wenn sie volle Windeln haben, dann rufen sie "Mamamamaamaa" und gehen ins Bad und legen sich auf die Wickelmatte <3<3<3<3
  • Bim Ikea muess Mama ufs WC. Töchterli 2Jahr will natürli mit id Kabine. Ich sitze u mache mis Gschäftli. Da luegt si mich ah und seid ganz luut: ooh mami het bisi gmacht,... super gmacht mami. 🙈
  • Nachme tolle Tag ufem Spiilplatz, seg ich zu ihre: jetzt chasch am Papi goverzähle was alles tolls gmacht hesch hüt.
    Si rennt zum Papa u seid: 1,2,3...🙈
    VER-zähle nid zähle 😂
    Fränzeli
  • @MamaWurm die andere im WC händ sich sicher amüsiert🙊😊🙈
  • @twilly a scho ☺️ woni bi go Händ wäsche bini vo es paar Fraue aagrinst worde 😂
    Saco87
  • Im Auto, ufem Heiweg und es het stockende Verkehr.
    Di Chlini: oh isch rot?
    Ich: nei es het kei Ample. Es het Stau
    Di Chlini: Stau?
    Ich: ja genau
    Di Chlini: wo sii dChüeh? 😂😂STAU nid STALL
  • Mini hett letschti gseit:
    „Hüt bini verläbt“
    Statt „hüt hani viel erläbt“
  • I vori zu mim Zwärg: „das isch auso e flotte Zug gsi vo Dir“

    Er: „Mama, i bi kei Zug“ 😬

    😂
  • 🤣🤣🤣

    mine vor ca eme halbe johr im Lade : „Mami de Papi muess das ficke“ (flicke) 😬😳🤣🤣🙈
  • Was bi eus im Bad so passiert: „Mama, gosch go abschminke? Und morn weder aschminke?“

    Und de Papa tuet regelmässig de Bart massiere oder abmäihe🤣
  • Letschti am morge dusse... ich säg zu mim Sohn: 👩🏻 bitte chum jetzt und tuen nöd so umetrödle
    Kei reaktion👩🏻:chunsch jetzt bitte
    Wieder kei reaktion👩🏻: bitte chum jetzt, ich wett hei ich mues dringend ufs Wc...👦🏼: (i einere lutstärki) ahhh Mami gaggi mache👩🏻:🙈😊🤣 alli lüt händ sich umdreht, und ich hett wele im Bode versinke😂😂😂
  • ca. 2 Wuche nachdäm i mi chliner Sohn abgstillt ha, luegt mi mi grösser Sohn a (den grad 2 jährig gsi) u seit: Mami, grossi Büppi abegheit 😆🙈
    Merci, sehr charmant 😂
  • ufem heiwäg vom spaziere im dorf: 👦🏼: mami, wieso lönd d‘lüüt immer dä abfall ligge? 👩🏻: ja, das frag ich mich au oft, ben... 👦🏼: viellicht hät das s‘mami dene nöd gseit?
    min sohn wird glaub umwält aktivischt 😉
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣.
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣.
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣.
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?- und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣.
  • Zum Kaffee gab es heute Linzertorte. 👦🏼: „Opi, hesch du au gern Blinzeltorte?“ und blinzelt dazu freudig mit den Augen 🤣
  • Oh neeeein, Entschuldigung für diesen x-fachen Post 😳 @Admin Es gab die Fehlermeldung „Fehler beim Erstellen eines Kommentars, bad gateway“; und trotzdem hat es den Kommentar erstellt. Was ist da los?
    Übrigens: in dem kurzen Zeitfenster, in dem ich einen Kommentar bearbeiten kann, wäre es super, wenn man ihn auch ganz löschen könnte. Danke.
  • Tochter in der Pizzeria: Mammi häsch gesh wie de Pizzalollo Pizza macht? Er hätt nu glacht. Peinlicher wirds wänn Sie en Maa mit Bart geehrte: Log mal Mammi en Samichlaus! 🙈😬
  • Mini Klii 3 Johr redet ab und zua Hochdütsch. Denn frogt sie mi: „Mama döff i do raufen gohnen?“
  • Sie meint uffa goh.
  • Eusii chli 2.5 gaht zu de chatz und rüeft voller begeiterig: Mamiiiii Koni duet nuchle...

    ich was?
    Nuchle!
    Meinsch du schnurrle?
    Ja meiniii türliich, nuchle!

    🤣🤣🤪
  • 👩🏼: Ich ha der no öpis welle säge: Ich ha dich fanz fescht gern.👦🏼: Ich nöd.👩🏼: Du mich nöd?👦🏼: Nei. - Momoll. Ganz fescht. Und langsam.🤔😂😂
  • Ha mirä tochter gester erklärt werum teu lüt dr gliich nachnamä hei, u ds z chind dr gliich nachnamä hei wi mami/papi ... när hani gseit "weisch du heissisch ja o gliich wi ig" si när so "was i heissä o mami?" 😂
  • ig erkläre mine müüs immer wenn mir am laufe send, was für blümli da wachse und grad blühe.
    mir säge de gänseblümli ou wasebörsteli.
    letschmal bim laufe seit die gross, log do mami ou nasebörsteli😂
  • @Kuta min ma hed de wasebörsteli eduwys gseid! 😳🙈

    Höt min Gross im Zoo bi de Qualle: Mami lueg, Wasserpilz 🍄 😅
  • @ Bella: nid ganz s‘gliche😉oh jö das met ehm pilz esch härzig und hetjo scho so e form☺️
  • Mini grossi 3.5jährig het letscht wuche bim ässe zum Papi gmeint woni ihm nomau chli nachegschöpft ha:
    “Gäu Papi, ds Mami tuet di no chli verfüetere”😂😂😂
  • Ich will mis Tôchterli bir Tagesmuetter go abhole. Es anders Mami staht im Stegehuus u wartet uf ihres Tôchterli wo mit minere immer wieder dStege ufe rennt u abe hûpft. (Beidi 2J.)
    Ich gange zu minere Tochter u sege zu ihre: du darfsch no einisch ufe u abe u de zählt Mama laaangsam uf 5 u de gômer go Schuhe alegge u gônd hei.
    Mini: ok
    Woni fertig zählt ha laufi langsam los zum go dSache hole vo ihre. Da rennt si zum andere Mäidli wo grad nomau het welle ufe renne und seid zu ihre:
    Nei nüme! Mama het uf 5 zählt, jetzt isch fertig!

    😂😂👍
  • Mir sind vom muki hei gloffe, dänn min chline, total erledigt im kiwa : mami ich bruche de nuggi, han ihn gfröget wieso dänn und er hät dänn numme gseit: weisch suscht muessi kötzle🙈😂😂
  • Corina schrieb: »
    Mir sind vom muki hei gloffe, dänn min chline, total erledigt im kiwa : mami ich bruche de nuggi, han ihn gfröget wieso dänn und er hät dänn numme gseit: weisch suscht muessi kötzle🙈😂😂

    de isch super 😂🤭🙈
  • Bim zmittag de gross: mmmhhh mami be der gids immer feins zässe.
    Denn mi ma: jo weisch ech ha mer en frau gsuecht wo guet cha choche.
    Min gross: wo esch die? 🤔😂🙈😂🤭
  • Bella8 schrieb: »
    Bim zmittag de gross: mmmhhh mami be der gids immer feins zässe.
    Denn mi ma: jo weisch ech ha mer en frau gsuecht wo guet cha choche.
    Min gross: wo esch die? 🤔😂🙈😂🤭

    hahahahahahaha 🤣🤣🤣🙈
  • erst grad bim zmorge (mir hän spöter bi ere fründin abgmacht):
    Ich: ich bi so müed 😔
    Euse bueb: chasch jo im Auto schlofe 👍😂😂😂
  • Üses Töchterli het am Bsuech ganz stolz ihri Spielkuchi zeigt.

    D Bsuech: oh toll de chasch ner ame koche wie sMami gell.

    Üses Töchterli: he? Neeeiiii sicher nid! Denk wie de Papa.

    😂😂 bi üs kochet d Papa u nid Mama 👍🥰
  • 😂😂😂danke üch hami kapott glachet
  • Nach em Mittagsschlaf.
    Ich: L. Was wemer na mache?
    L: Luegt mi ah, mit glänzige Auge seid sii:
    Teigware!!!

    Ehm han zwar ned ässä gmeind... aber oke 🙈🤣
  • Die grossi 3,5 j luegt hüt bim wickle vom chline 20mte zue, nachdäm ig weleda fudicreme unftreit ha faht si afa lache u seit „lue mami jetz het dr flurin es gspängschtli👻 i de windle“ 😂😂😂die Fantasie wetti ha 😘😉
  • Die grosse 2.5 jahre sizt nackig auf dem Sofa betrachtet ihre Brustwarzen und sagt:

    Lueeg mami da hets en Mügel! (=pügel)!🤣🤣🙈
  • Mini Gross in dr Badwanna (sie redet im Moment sehr gära hochdütsch: „Oh, ein blondes Haar in meiner Suppe!“
  • twillytwilly

    133

    bearbeitet 2. 06. 2019, 20:05
    👶🏼 lüpft sTshirt: „Mami, lueg mol, das isch min Buchschnabel“ 🤣
  • Mit minere Muus im Hallebad im Wasser am plantsche. Seid si plötzli: Wart schnell, ich mach grad Bisi. 🙈

    Si het Badewindle ah gha. Bi aber gliich grad froh gsi, hets niemert ghört. 🙈😂
  • Badewindle hin odr her, sbisi gaht dure 🤣Aber machd nüt, mini het scho d rutschbahn obe abe bislet 🤭🤭🤪
  • Wenn ir wüsstet, wieviu Erwachesni is Piscine schiffe, würdet ir äuä NIE meh e Fuess inesetze 🤮
    Frauenmantel
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum