Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Gallenblase entfernt & nachher schwanger

ÄngeliÄngeli

134

bearbeitet 4. April, 18:37 in Schwangerschaft
Gallenblase op (also entfernt) und nachher wieder schwanger....
Isch das bi öperem au de fall:
ich han im juni 18 d‘galleblase müesse useneh. Jetz bini wieder schwanger i de 22.ssw. wen ich fest muess nüsse oder schnütze oder e schnelli bewegig mach woni chli buchmuskle bruch, den gits mer wie en „stromschlag“ bzw. es starks zwicke. ich verschrick den immer & zuck au zäme.
d‘FÄ hät gmeint es chöntet verwachsige vo de galle op sii & dur das sich gebärmuetter dehnt, das es den weg dem dra zieht.
Hät öper vo eu s‘gliche? Will mit de SS isch alles guet..

Kommentare

  • Also ich ha dGalleblase direkt nach de erste SS usegno und das isch 4 Jahr her. Aber ich ha hüt na amigs da zucke bim nüsse oder ebe sones stäche wenni falschi bewegige mache. Has aber ide SS letscht Jahr ned anderst gha wir jetz woni ned schwanger bin.
  • Ich hasi vor de ss usegnoh gha aber da ich ide ss unter ständiger übelkeit und erbräche glitte han und au viel abgnoh han, chani mi grad aktuell nöd a anderi schmerze errinere aber din fa hät scho rächt was verwachsige agaht und ich han nach de ss is spital müesse wege gallestei wo i de läbere im gallegang gsteckt händ, da gaht au ohni blase🤷‍♀️
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland