I haa au eine kaa. Mer hend au zwei Autos und es isch klar chli lästig gsii zom de immer zügle. Aber do I under de Wuche immer mit mim Auto unterwegs gsii bi und nu am Wuchenend mit em Maa sim Auto het sich s‘zügle in Grenze ghalte... Mer het de Gurt sehr viel Sicherheit geh, do mer jo nie weiss wa passiert.
Für mich unbedingt! S zügle wers mer wert... Han nie en autounfall gha und gnau ide ss isch eus eine hinde ine gfahre... I dene moment würsch der wünsche dasd en hetsch...
I wörd ou säge ja, füelsch di sicherer. Klar bi paarmal hange blube 😂 aber i has ab denn woni es büchli becho ha brucht. I be sehr viel auto gfahre und umsogrösser se buch gse esch desto wöhler esch mer gseh demet🤷♀️
I han au bi beidna schwangerschafte eina ka. Und würds empfehla. I kenn eini dia het keina ka und het en unfall ka und ihra isch da gurt über da buch grutscht wärendem unfall und hät ihra leider d'nabelschnur zäma druck, so das bebe nüma richtig versorgt worda isch. Me hets de früahner uf d'welt müassa hola.
Ich han i de 1.ss keine gha & jetzt i de 2.ss scho. Ich fühl mi viel besser & es isch au agnehmer mit sicherheitsgurt. Und ich muen en amig au „zügle“ aber das isch kei grossi sach. Würed jeder ziit wieder kaufe. Han en günstig vomene swissmami chöne abkaufe, findsch also au occasion 👍
Ich han au de besafe und würden nüm hergäh. Zum einte weg de Sicherheit aber vor allem wills mir so viel bequemer isch bim Autofahre. Fahre jede Tag mindestens ei Stund auto und verträge de ‚Druck‘ vom normale Gurt uf de Buuch gar nöd.
Find immer lustig wen öper schribt Geldmacherei.... Es gaht drum das bimene Autounfall de Gurt ned chan uferutsche. Sust chas gföhrlich sii fürs Chind. De Autogurt isch ja au nume imene Fall vomene Unfall nützlich und sust ned. 😅 Isch also au nur Geldmacherei... 😉
Ich empfehles jedem. Han leider mini zwei jetzt scho wiiterverschenkt a anderi Mamis.
Ig dänke ou dases sinn macht so ä gurt ds benütze. Das isch für mi nid gäudmacherei (wie vilich viu anderi sache wome chönnt koufe) wüu da geits um d sicherheit.
Falls occasion in frag chunnt, hätti dir schüsch eine
Bir erste ss hani ne brucht wüi absolut nüt ha möge verliede am buch u ihr zwöite ha ne zwar din gha aber nie würklich brucht! Ha näh nähr ou vor dr geburt verkouft... ha aber nume eine gha u ih dem outo gha wo mir neh brucht hei!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
356
249
1
1,306
1,306
3
2
237
0
906
0
215
215
184
249
Ich finds au Geldmacherei🙈
63
2
172
Ich empfehles jedem. Han leider mini zwei jetzt scho wiiterverschenkt a anderi Mamis.
0
Falls occasion in frag chunnt, hätti dir schüsch eine
0
906
Lohnt sichs de occasion zkaufe wemer porto na zahle duet?😅 was möchted ihr den na defür ha?
0
906
0
337
0
337
906
Isch lieb danke🤗 - chumen vode Siina über.
337
2
184
254
sueche no eine für mini Kollegin ☺️☺️
2
254
2