So viel lisi/ghöri die frog: was machet ihr hüt mit de chind? Ich froge mich de, muess me de chind immer es programm biete???
Unter der wuche schaffi 2 Täg, de hushalt, ichaufe etc. Gönd aber fasch jede tag use/spielplatz. Am wucheänd mache mer us Familie au öbis aber ich bi dermeinig, dass eifach mol deheime sii au "längt". Schliesslich hei mer spielsache und e sandchaschte ufem Balkon... isch se das zweni Programm 🤔... wenn sellets de mit ihrne sache spiele 🤔...?
Bin uf euri Meinig gspannt 😀...
Kommentare
249
1
215
184
1
1
217
906
237
233
das tönt gar ned blöd sonder isch eso.. Sie hends susch scho schwerer das xseht mer ja au wen zb. e gruppe nur am handy umedruckt anstatt sich unterhalte oder eppis unterneh! (klar ersch wens elter sind) us langwil entstaht kreativität.. ich find sie müend das unbedingt lerne🤗👍🏼
356
Aber min maa schafft unter de wuche und hett am abig kei ziit mit de chind will beidi u früeh is bett gönd.
Also mit sache unterneh meini jetz zbsp. Hüt strasbourg, gester simer uf interlake zur nonna und denn go spaziere und es glace go esse, oder mitem velo wiit fahre und grilliere etc.
1
1
153
Mir hei ä Gartä, zwöi Spielplätz im Dorf, dr Wald isch ir Nöchi u d‘Aarä wo mä cha Entä u Schwän beobachtä.
Mir göh ou mal i Zoo oder i Indoor Spielpi im Winter(wobii ig diä Horror findä) aber doch nid jedes Wuchäend.
Söll jede machä was är wott, aber eigentli bruchts gar nid soviel...
0