Ich han mal eh frag...😬 falls doof isch sorry. Ich weiss das echt nid😳
Wie warm hets baby normalerwiis im buch? Und nämemer ah - eh schwangeri frau liiht bi 35-40 grad ide sunne und sünnelet... das würd sfruchtwasser ufwärme oder?
Eigentlich söttmer ide ferie den ned langi ziit sünnele🤷🏼♀️ und wie ischs wemer die iikalte händ uf de buch duet? Gspürt skind en unterschied?
Frageeee über frage😅
Kommentare
906
Was säget ihr zu dem foti? Isch anschiinend es riese thema für fraue - dass ke brüscht meh wend oder so🤦🏼♀️🤷🏼♀️Ich finds sehr faszinierend - allgemein oise körper👍🏻👌🏻
Quelle: 20min
906
184
wänn du kalti händ uf de buch leisch gspührt das s‘chind, hät aber kei iifluss ufd fruchtwasser tempi.
das bild findi fantastisch! und au dä mänschlich körper isch es wunder! 🥰
95
0
4
Ich weiss am Anfang ist man sehr verunsichert. Versuch dich nicht verrückt zu machen. Hab Vertrauen in deinen Körper und höre auf dein Bauchgefühl.
Und wenn du mal wegen was verunsichert bist: ja nie im www danach googeln 😉 Das hat mich zum Teil wahnsinnig gemacht.
906
Exgüsi für mini frag😳 mich hets eifach wunder gna.. ich gah ned id ferie - due nid sünnele alles ok. Nur rein gwunder gsi..
4
Fragen zu haben ist ja was gutes. Und hier findest du sicher verlässlichere antworten als wenn du danach googelst.
233
79
536
251
0