Masern...😡

2»

Kommentare

  • jo es git au bim impfa reaktiona wo richtig richtig schlimm sind aso dass wĂŒrckli impfschĂ€da drvo trĂ€gend...i finds echt a schwirigi entscheidig willi im vornherein weder weiss wia ds chind uf dimpfig reagiart oder au wias uf dmasara reagiart. aso d masara sind quasi ds todesurteil verstohni das richtig...? und so sprĂŒch vowega ma söll nu dia chind impfa woma bhalta well findi sehr grenzwĂ€rtig. willi denka alli eltara wend fĂŒr ihri chind ds besta.
  • Shira schrieb: »
    Es sell jede so handhabe wie er/ sies för rechtig haltet
    JEIN... sie sind extrem egoistisch und gföhred eifach anderi mitmensche wo sich NED/NANIG schĂŒtze chönd.. und das macht mi ehrlich xseit hessig
  • Nessa schrieb: »
    sie sind extrem egoistisch und gföhred eifach anderi mitmensche wo sich NED/NANIG schĂŒtze chönd

    Das find ich genau au, nĂŒr fĂŒr sich luege isch bi dĂ€m thema ganz falsch und sehr egoistischđŸ€ź
  • @Kailani ja masere chönd es todesurteil sie, wĂ€nns blöd lauft stirbts tra, mer mĂŒess es halt sĂ€lber wĂŒsse weles risiko mer fĂŒr sies chind lieber wott igah aber wie scho gschriebe gahts bi dem ganze au um eusi gmeinschaft wo mir alli lĂ€bet
  • Ja klar ist nid super wenns es nid machid wills vellecht nor ego dĂ€nked. Aber vellecht hĂ€nd es paari vo dene jo eifach panik eres Chind z verlĂŒre dord impfig wills ebe denne panikmacher meh glaubid als de studie ond de bewiis vo de mehrheit vo MĂ€nsche om sie ome. Aber mer impfer chönd do eifach absolut nĂŒt usrichte. Sie hĂ€nd eri ahsechte ud findet das 150% richtig so und nor sie machids rechtig. Komischerwies falled eher impfer uf die drufih anstatt umgekehrt und wohe das fĂŒĂ€re cha het d DĂŒtschland letschtjohr erlĂ€bt und mir „zum GlĂŒck „ nor imneChline Chreis in Bern au mĂŒĂ€sse metbecho. Aber hets was gĂ€ndered? Nei und werom nid? Will die d Mehrheit Glöck gha het und somit sends bestĂ€rcht worde mit irne ahsichte. Also was willsch do no machĂ€ ossert uf en Insle för ned Impfer verbanne?
    Also sell schlussĂ€ntli jede fĂŒr sich sĂ€lber entscheide. Es wĂ€ri toll wenn mer d ahsteckig chönti zruggverfolge ond die wos wiiter geh hĂ€nd ond nid hĂ€nd welle impfe zor rĂ€cheschaft zieh leider esch da aber nid mögli will mer d masere scho vor usbruch wiiters git 😒.
    Es esch eifach es uu schwerigs Thema.
    Jedes wo gimpft esch oder impfe tued brucht keis schlÀchts gwösse ha.
  • Alli duregimpft zum glĂŒck
  • Wenn ich die site so alueg, naja... isch klar, dass es impfgegner sind und nĂŒd neutrals.đŸ€·đŸ»â€â™€ïž aber jo, ich ghör definitiv zum andere lager...
    Sie hÀn sicher au gueti tipps, wills nid ganz schlÀcht mache.
    chunnt mir grad „erhöhtes bewusstsein“ in sinn...
  • aso wasi hald au nid ganz verstohn... es goht do allna um gsellschaft. aber es git jo no weiss nid wöviel andari sacha wo gsellschaft chönd gfĂ€rda...an dr grippa zb. sterbend au lĂŒĂŒt....
  • Kailani schrieb: »
    aso wasi hald au nid ganz verstohn... es goht do allna um gsellschaft. aber es git jo no weiss nid wöviel andari sacha wo gsellschaft chönd gfĂ€rda...an dr grippa zb. sterbend au lĂŒĂŒt....

    Das isch so aber was wotsch dr mit usdrocke? Will d MÀnsche au annere Grippe chönd sterbÀ mue mer sich nid impfe loh?
    ——————Finde de Artikel, naja
    De mueni mi frage werom das allgemein d mĂ€nscheit immer Ă€lter wird wennd d Schuelmedizin so scheisse esch. Denn all die MĂ€nsche oder en grosseteil vo denne wĂ€rid nöm am lĂ€be wenns nid schuelmedizinischi hilf in ahsproch gnoh hĂ€tte wie zb mis Mami. Ohni die wĂ€r sie scho öber zwei johr nöm unter eus au min papi hĂ€ttemer scho vel frĂŒĂ€ner verlore gha wenns kei schuelmedizin git.
  • Shira schrieb: »
    Das isch so aber was wotsch dr mit usdrocke? Will d MÀnsche au annere Grippe chönd sterbÀ mue mer sich nid impfe

    mit dem willi sega denn mĂŒasst ma sich au gega d grippa impfa loh....
  • twillytwilly

    133

    bearbeitet 7. 05. 2019, 14:26
    Hmm, isch das ned en ziemliche Unterschied bi de Grippeimpfig? Die wird jo uf eim Virus hergstellt und Grippevire chönd aber relativ rasch mutiere bzw. en andere als agnoh cha sich i de nöchschte Grippesaison usbreiteđŸ€” Denn nĂŒtzt die Impfig nĂŒt.

    Falls öpper besser drus chund, lass ich mich gern belehre.
  • @twilly hesch recht. Dr grippeimofstoff fyr negste winter wird basierend ufem Virus wo diesjoor gherrscht het entwicklet. D grippeimpfig macht denn sinn wenn me sich jedes joor impfe duet, denn deckt me nĂ€mli fast alli verschiidene VirestĂ€mm ab. Wenn mes nume ei joor macht denn nĂŒtzt sie nyd viel.
  • @Jeaninne Danke fĂŒrs PrĂ€zisiere, grad no öpis glehrtđŸ‘đŸ»
  • Es git 23 verschiedeni masere stĂ€mm, ihr mmr impfig isch Ă€ abgschwechte stamm vom genotyp a din! Wen auso Ă€ masere infekt ume isch mitem genotyp b,c,d oder sonstiges... de hilft aues impfe nĂŒt.. leider wĂŒsse das di meiste lĂŒt nidđŸ€·â€â™€ïž
  • Us ergendem grund send siw fast usgeotet worde, bes die ganzi kack impfgegnee scheisse agfange het. Sie hend sie bes 2015 welle usgrottet ha
  • I han grad am 8:00 dia 2. Mmr Impfig vor Kliina. 🍀
  • fuchs schrieb: »
    Us ergendem grund send siw fast usgeotet worde, bes die ganzi kack impfgegnee scheisse agfange het. Sie hend sie bes 2015 welle usgrottet ha

    Ich bin fĂŒr d Impfig aber die gĂ€gner hets scho immer geh. MĂ€ngisch eifach chli lĂŒter und den weder liesliger.Aber usrotte werd mers nie chönĂ€ denn die Ă€rmere LĂ€nder werded die au immer weder ha und so werds weder zu eus transportiert. Genau so wie d Pest. Die esch au nie usgrottet und gits immerno.
  • I han grad am 8:00 dia 2. Mmr Impfig vor Kliina. 🍀

    Alles gueti eu zweine
  • Gegner hets immer gĂ€ und wirds. Zum glĂŒck gits nid allzu vill. Aber wĂ€r weiss, wies sichs entwickled.
    Geschter isch im Club uf srf diskutiert worde. WĂ€r replay funktion het, chas jo nocheluege. Dr Daniel Koch (BAG) hets guet erklĂ€rt und au VersĂŒmnis in dr Vergangeheit igstande.
  • D sĂ€ndig isch nid die beschti gsi. D moderatorin isch nid neutral gsi und das findi nid guet. Egal fĂŒr was sie privat istoht. Und denn isch no e impfgĂ€gner döt gsi. Mini hoor stöhn jetzt no z bĂ€rg... (rötele isch fĂŒr schwangeri gar nid gföhrlich... đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïžđŸ€ź)
  • muni au no luege demfall..
  • Im puls isch am mentig au was cho, falls öppert interessiert und nei ich han mini meinig nöd vom tv😉
  • ha hĂŒt das bild im fb gseh. finde das sehr iidrĂŒckliche682c7a0-719f-11e9-a63b-b934226fc85e.jpegich dĂ€nke das ufem bild sind pocke
  • Ja papier isch geduldig🙃 da cha no lang irgendöber irgendöbis drĂŒber oder drunger schribe.. uf sötigi bilder gibi genau gar nĂŒt da me vo de medie egal öb impfbefĂŒrworter oder gegner manipuliert wird ih die richtig wo mes grad gĂ€rn hĂ€t.. cha itz nume us eigener erfahrig bire andere impfig sĂ€ge vo wege impfig oder nid; bim keuchhueste het ar kollegin ihri gimpfti tochter dr keuchhueste stercher gha aus di ungimpftiđŸ€·â€â™€ïž
  • Finds bild schlimm... cha me das lösche? Mir wird grad anders...đŸ€ąDo gibi dir rĂ€cht, sabi81. Medie dĂŒen halt sehr beiflusse. TrotzdĂ€m wirdi nid verstoh, wieso me nid gege mmr impft.
    KĂŒchhueschte isch e anderi gschicht. Dr impfschutz isch nid gwĂ€hrleischtet, me chas trotzdĂ€m kriege. Drum verstandi, wenn öbber seit, das impfi nid. Ich has trotzdĂ€m gmacht, wil ich besser mit dĂ€m lĂ€be cha, wenn öbbis wĂ€ri.
  • Aso bitte völlig denebet das Bild!!!
  • @sabi81: jedi impfig esch kei garantie das mer devor 100% gschötz esch. Es chond immerno uf de körper vom jewilige betroffne drufah. Jedoch esch d Wahrscheinlichkeit eher gring das es vergĂ€bens gsi esch. Jedoch es do schwerig zsĂ€ge ebd d stĂ€rchi vo dr impfig chond oder ebs au ohni so starch usgfalle wĂ€ri.
    Hoffe em Chind gohts trotzdem weder guet.
  • Selbst wenn masern oder pocke ohni schlimmere verlauf send. So chöne sie aber au schlimmi narbene hinterlah und schind esch dene au fĂŒr immer zeichnet .... ich finde dimpfige hend eigentlich nur en klare vorteil.
    Aber ebe de impfgegner dene erne chind sowas passiert sege eifach gar nix dezue (me well de fÀhler ja ned igestah)
    Naja die diskussion chame 100 jahr fĂŒere es get glaub nur die einti oder anderi meinig đŸ€·â€â™€ïžBen froh esch er kita impfpflicht, höttine suscht wohl weder usegna 🙈
  • Wenn babys us rein egoistische GrĂŒnd uf e natĂŒrlichi Geburt sowie Muettermilch mĂŒand verzichte finda ich persönlich ebafalls verwerflich und dena sini eltere sĂ€gend au nĂŒnt derzue, wil mr fehler nid gern igesoht geschweige denn nöd emol wöt gseh;-)

    Falls dass Bild doba wöt d‘impfkritiker vom Gegeteil ĂŒberzĂŒge... hahaha fehlanzeige, dass isch nume lachhaft und rein hetzerisch...

    Und vo wega D‘impfige hĂ€nd rein nu vorteil... hĂ€nd ihr dĂ€nn di Bpackzettel scho mol gstudiert? Mittlerwilla leit bald jede Erwachseni Wert druf, dass i sim Deo kei Aluminium dina isch aber amene Baby ohni usbildeti Bluet Hirnschranke lönd ihr Aluminium ine ohni das Z‘hinderfröge.... Ich bi nöd generell geg Impfe aber nöd bi so klina gschöpf!
    Wenn alli Erwachsene gimpft wĂ€red, wĂŒr fĂŒr bb‘s au kei gfohr bestoh... immerhin sind mr die wo umereisend und die vire verteilet...
  • Und Aluminium isch nu ein vo vielne Inhaltsstoff vo frogwĂŒrdig sind. Vo dĂ€ mrc-5 zelle zb. wo nochwislich uf abtriebne menschliche Fötene zĂŒchtet worde sind, wömer jo gar nöd rede...
  • Wenn du umereisisch sprich id Ferie gasch lasch dini Chind also de heim damit sie, wills ungimpft sind, keini bakterie und virene chönd hei neh.
  • Lilly đŸ‘đŸ»
  • Liebe Impfgegner: bitte lasst dann eure Kinder auch kein Salat und GemĂŒse und auch Fisch etc essen, dort befindet sich auch AluđŸ€·â€â™€ïž ErnĂ€hrt sie mit Luft und Liebe da seit ihr am sichersten. Und wenn dann eure Kinder Masern haben rennt dann nicht zum Kinderarzt oder in den Notfall. Versorgt sie dann auch zu Hause. Im falle einer Hospitalisation wĂ€re es dann angebracht die Kosten selber zu tragen auch die einer Intensivstation die es evtl. braucht, ihr wolltet ja die gĂŒnstige Impfung nicht. Sollten eure Jungs unfruchtbar werden/sein denkt mal ĂŒber das 2M in MmR nach, das wĂ€re bei Krankheitsausbruch eurer verdienst👍 und bitte kauft keine Pampers denn die unterstĂŒtzt man ja bekanntlich mit Umpfdosen in 3weltlĂ€ndern, am besten spendet eure Impfdosen gleich, denn andere wĂ€ren dankbar. Und Lilly ich hoffe du benutzt nur cremes und putzmittel und medikamente von dene du genau weisst dass nie irgendetwas an einem anderen tier/menschen oder teil des Menscheb gezĂŒchtet oder Versucht wurde
  • De ganzi fortschritt er medizin isch nun mol an tests an tier und mensche zverdanke. Ohni all das wĂŒrde mer an sehr viel sache sterbe. Ich bin der meinig das meh das halt fĂŒr wichtigi sache en kauf nĂ€ muess.
    Be oflegepeodukt und halt eifach sache wi ned wichtug fpr gsundheit sind, legi au wert druf das kei tierversuech gnacht werde.
    Gege de versuech an abtribene fötus besch drgege, aber die 1000 mĂŒss znd rattene wo lebend als testtier gna werde be dene hesch keis problem?
  • Und noch was: wĂŒrden die Impgegner nicht in der komfortablen Schweiz wohnen , sondern in einem Land in dem nicht die KK alles ĂŒbernimmt (ok fast alles) und ihr im Notfall nicht auf alle Medikamente und 1A Medizinische hilfe vertrauen könnt, glaubt mir ihr wĂŒrdet auf das bisschen Alu etc đŸ’© und wĂ€rt froh wenn es diesen Impfstoff geben wĂŒrde
  • Ganz ehrlich dank dr Medizin, au wenn sie ned schafstofffrei esch ond risike ond nĂ€bewörkige het, werdemer höt so alt. Ond jo bi de Fuchs erer Meinig ohni Tier ond MĂ€nscheversĂŒĂ€ch gahts leider nid.
    D MÀnsche stÀrbet eher ah de UmwÀltverschmotzig als an ergend ennere spohtfolge vonere Impfig.
    Ich ha vermuetli mis halbi lÀbe glÀbt bi doregimpft ond ha bisher no keine nohfolgeschÀde. Damals hets garantiert meh alu im impfstoff gha wie höt. Mis Mami esch so vel ich weiss au doregimpft eri gsundheitsproblem basiere aber nid ufd d impfig sondern ufd UmwÀltverschutzig.
    Egal was d impfgÀgner sÀged bi eus i de grossfamilie het no nie eis met impfig problem gha.

    Ond jo ih hoffe fescht das d ImpfgÀgner eri chind bi jedem schnupfe sofort de heime isoliert lönd will jede schnupfe chan es vorzeiche sie förd Masere. Danke das er dert au so konsequÀnt sind.
  • @corina đŸ’Ș👏👍
  • Corina, betreffend alu, unter dem muskel kann der körper mit dem alu leider nicht wirklich umgehen, da es dort nichts zu suchen hat, hingegen im magendarm trakt, kann er besser damit umgehen und es wird wieder ausgeschieden! Unter dem muskel wird es nicht ausgschieden sondern es setzt sich ĂŒberall ab... bezĂŒglich einer masern erkrankung wĂŒrde ich eh, ob jetzt mit oder ohne impfung nicht zu einem arzt oder notaufnahme rennen sondern nur in telefonischem kontakt stehen, will ja nicht noch weitere mitmenschen damit anstecken! Das sagt mir aber schon mein normaler menschenverstand! Ich renne aber auch nicht gleich zum arzt wen mein kind mal 40grad fieber hatđŸ€·â€â™€ïž! @fuchs, es geit dr lilly Ă€uĂ€ meh drum, dass si ihrem kind nid abtriebni fötene ma ih körper sprĂŒtze.. und dass me sich bewusst wird, was aues nĂ€bscht em effektive virus no aues fĂŒr zuesatzstoffe dri gmischt werde damits ĂŒberhoupt zure reaktion im körper cha cho! Es geit hie weder um öb me fĂŒr oder gege tierversueche etc. ischđŸ€·â€â™€ïž u gloub ds schlimmste isch, dass d Ă€rzt u d pharma nĂ€hr nid chöi drzue stah wens zure impfreaktion chunnt us aus impfschade ahgluegt wird, das me aus spinner ahgluegt wird, wen me es völligs usglichnigs, normal entwicklets chind het u nach dr mmr impfig es komplet anders chind hetđŸ€·â€â™€ïž! D pharma het ou nid umbedient ds interesse ah ĂŒberus gsunde lĂŒt, wĂŒ chranki lĂŒt eifach nunmal ihres chĂ€rngschĂ€ft isch u diĂ€ dementsprechend interessanter si aus di gsunde! U hie geits nid um medis wo me viellich wegere masere inferkion brucht sondern um die wo me langzytmĂ€ssig mues nĂ€h... scho mau vo dere sittĂ€ ahgluegt? Werum gits geng meh chind mit asthma, adhs, allergie,lernschwĂ€chi etc? Ig bi nid per se gĂ€ge impfige, bi aber gĂ€ge das frĂŒhche impfe u vorallem gĂ€ge jede seich ga ds impfe! Ah u mi maa het mumps gha trotz impfig u mir hei zwöi putzmunteri kids! Es git eifach ke garant u ou das es milder wĂŒrd verloufe isch nid erwiese.... es chunnt uf di richtegi behandlig ah wo jedi chrankheit mit sich bringt! Bi masere z.b ds fieber nid senke, dunkle ruum, ruhe, höchdosierts vitamin a u c verabreiche... das nume am rande... u werum ds afrika nach wie vor so viu chind ah masere stĂ€rbe, het vorallem mit dr fĂ€hl u ungerernĂ€hrig ztĂŒĂ€! Da bi de masere ds vitamin a u c Ă€ sehr Ă€ grossi rolle spiele...
  • Tja sproblem esch aber das masere asteckend send bevor sie usbreche. Somit steckt den das arme kind alli andere ah wo nid gimpft werde chöne.
    So und jettt send mer weder bem afang vor diskussion
  • Hallo zĂ€me
    Ech weiss leider au ned wasi vo dem thema sell halte..aber ech fends zimlich naiv wenn mer impfgegner als dumm herestellt - hani frĂŒhner selber au.. mis chind esch au gimpft.... ud erst nachdem ech gimpft ha han ech mech eigentlich met dem thema usenandgsetzt....und das ned grundlos. ech be momentan so wiet das ech weder deför no degege be....krankheite machet mer angst wem scho ned ? Mer wot ja s chind met allem schĂŒtze was mer cha....aber nachdem ech glese ha was i dene inhaltsstoff drin esch ud was hĂ€t chöne passiere..... ich finds au zimlich eifach gmacht wenn mer seit impfgegner send dumm.... du ghörsch vo diversne fĂ€ll das s chind met schwere nebewirkige zkĂ€mpfe hend nach de impfige....und jaa ech ha angst und respekt vor beidem mittlerwile....ned zimpfe und au zimpfe !
    Nalan83
  • Ich kĂ€nn mich us miten Körperabbau und es wird au Alu ĂŒber Lebere/Niere verschaffet aber wie scho gseit, Kopfsalat etc hĂ€t au mega viel Alu dinneđŸ€·â€â™€ïž und weg de Menschlichezelle, ich wĂ€r froh wĂ€nn eis vo mine⭐li wenigstens öppert anderem was guets hĂ€ts chönne tue wĂ€nns nöd uf dere wĂ€lt hĂ€t dörfe sie. Und e OrganspĂ€nd isch ja au meistens vo toteđŸ€” und ich stell d impfgegner nöd als dummi mensche ane aber ich find dĂ€nn sell mer konsequent sie und alles was dezue ghört au berĂŒcksichtige und nöd nur schreie: es hĂ€t alu dinne und und und.... so ich wird mich jetzt vo dere Duskussion distanziere, da ich lieber mini Energie i mis Chind stecke als ......
  • Jedes Mami/Papi will nur beste fĂŒr sis Kind. Es isch fĂŒr jede einzeln da inne siiin Weg..Es git Mensche die hinterfroget,dur eigeti negativi Erfahrungen nach impfige (wos leider geh het) und es git mensche wos eifach machet wills mer macht...(und kei negativi erfahrungen gmacht hend) aber beidi siite sind gueti fĂŒr jede Einzelne Familien.
    Vilicht wers ez ziit zum au da bi dem Thema e Punkt zestze..... âœŒđŸŒ
  • I dĂ€nkes o mĂ€ wĂŒrd d diskussion besser mau beĂ€ndĂ€ @Bawa ! I hasĂ€ interessiert verfougt aber mi bewusst nid beteiligt. Da d meinigĂ€ uf beidnĂ€ sitĂ€ extrem si, u eh niĂ€mer vo sim standpunkt wott abwiichĂ€.
  • Corina schrieb: »
    Liebe Impfgegner: bitte lasst dann eure Kinder auch kein Salat und GemĂŒse und auch Fisch etc essen, dort befindet sich auch AluđŸ€·â€â™€ïž ErnĂ€hrt sie mit Luft und Liebe da seit ihr am sichersten. Und wenn dann eure Kinder Masern haben rennt dann nicht zum Kinderarzt oder in den Notfall. Versorgt sie dann auch zu Hause. Im falle einer Hospitalisation wĂ€re es dann angebracht die Kosten selber zu tragen auch die einer Intensivstation die es evtl. braucht, ihr wolltet ja die gĂŒnstige Impfung nicht. Sollten eure Jungs unfruchtbar werden/sein denkt mal ĂŒber das 2M in MmR nach, das wĂ€re bei Krankheitsausbruch eurer verdienst👍 und bitte kauft keine Pampers denn die unterstĂŒtzt man ja bekanntlich mit Umpfdosen in 3weltlĂ€ndern, am besten spendet eure Impfdosen gleich, denn andere wĂ€ren dankbar. Und Lilly ich hoffe du benutzt nur cremes und putzmittel und medikamente von dene du genau weisst dass nie irgendetwas an einem anderen tier/menschen oder teil des Menscheb gezĂŒchtet oder Versucht wurde

    ich gsehs glichđŸ™‚đŸ‘đŸ» chönd froh sii das d Medizin bi ĂŒs so wit isch
  • Lilly schrieb: »
    Wenn babys us rein egoistische GrĂŒnd uf e natĂŒrlichi Geburt sowie Muettermilch mĂŒand verzichte finda ich persönlich ebafalls verwerflich und dena sini eltere sĂ€gend au nĂŒnt derzue, wil mr fehler nid gern igesoht geschweige denn nöd emol wöt gseh;-)

    mit dem schadisch du aber keinere fremde person.. ich bring kei schwangeri und ihres ungeborene baby i gfahr wen ich mis chind ned stille wĂŒr oder en KS wĂŒnschti
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum