Bim 1.Kind hani am ET am 6:37 die ersti Wehe becho leider isch d‘Geburt 40h gange und drumm ischer nöd am ET cho 😅
Bim 2.Kind hani au um die 6:00 am ET Wehe becho und sie isch no am gliche Tag ufd Welt cho 🥰Ich selber bin au am ET ufd Welt cho. Has no lustig gfunde, dass bi mir beidi mol fast um die glichi Ziit Wehe igsätzt hend und no krasser findi das mis Mami au am morge am 6:00 wehe becho hett😅
ob das viellicht en zemmehang hett 🧐
Ich habe mal gelesen, dass statistisch die Wahrscheinlichkeit für ca 10 Tage vor und nach dem ET am grössten ist. Genau auf den ET kommen nur die wenigsten (einstelliger Prozentsatz).
Bei mir kamen beide ziemlich pünktlich berechnet (ET -1 und ET).
Aber wie bereits erwähnt: es ist ja nur eine Berechnung. Wann genau die Befruchtung stattgefunden hat, weiss man ja auch nicht.
1. + 1Woche s 2. Zwilling ihgleitet wäge platzmangel und somit kein wachstumsmöglichkeite, 3. 40 +3 trotz strängem liegeufgebot ab em 7. Monet ond 4. 40 +8 mit vermehrte ruhepause ufgebote ond löpfverbot.
@ALOHA überträge nennt mers eigetli ersch ab 14 Tag.. alles andere isch eifach Terminüberschriite. Das hed mit dem ztu wo d @wtpooh erwähnt hed. Das hed mit de berächnig und de Befruchtig ztue.. das chasch ja ned uf de Tag genau bestimme☺️😉
Ab 10 Tag leitids eigetlich ih um d Versorgig vom Baby ned z gfährde.
@dela jö😍 willkomme da im babyforum😍🤗 mir gahts seehr guet danke. Bi etz am wucheend gad in 7. monet grutscht😳 es gaht sooo schnell😍 wunderschön de chli jede tag z‘gspüre😍Danke na fürs feedback wege de bettschlange. Ich glaub mir wärdet au soeini poschte😍git so schöni motiv😅👍🏻
@ALOHA OMG scho im 7. monet 🤩 Das isch ja wahnsinn. I dänke so viu a di und drum hani jetz eifach mau müesse cho luege wies dir geit.. 😊Ja bi üs hei beidi kind ä bettschlange im bett und es isch würkli super praktisch 👍🏼 Üs geits tiptop, isch ziemlech streng mit 2.. 😅🤪
@dela ja säg nüt😍 mir gnüssets soo fescht und sind unändlich dankbar😍Ohh😅 das glaubi. Aber wens den grösser sind ischs umso gmüetlicher🤗😍Per PN gahts au ned? Chunt eh fehlermeldig?
Mini ersti isch genau am et ko, die 2. 3 wuche früher, de 3. 1wuche vorher igleitet wäge enorme schmerze und min kleinste isch e frühchen gsi 3 monat zfrühe.
Das isch ganz unterschiedlich si kömme wenn si wend terminkalender gits dört drin nit😂
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
536
25
906
142
0
70
172
2. Bi ET +11 mit iileite normal geburt.
0
Ds 2. am ET
161
Bim 2.Kind hani au um die 6:00 am ET Wehe becho und sie isch no am gliche Tag ufd Welt cho 🥰Ich selber bin au am ET ufd Welt cho. Has no lustig gfunde, dass bi mir beidi mol fast um die glichi Ziit Wehe igsätzt hend und no krasser findi das mis Mami au am morge am 6:00 wehe becho hett😅
ob das viellicht en zemmehang hett 🧐
148
51
781
906
41
249
3
11
4
4
Bei mir kamen beide ziemlich pünktlich berechnet (ET -1 und ET).
Aber wie bereits erwähnt: es ist ja nur eine Berechnung. Wann genau die Befruchtung stattgefunden hat, weiss man ja auch nicht.
24
337
96
193
25
207
56
184
906
496
1
28
1
153
19
233
64
2. Chend ET -9
3. Chend send mer mol gspannt 😃
237
906
790
Ab 10 Tag leitids eigetlich ih um d Versorgig vom Baby ned z gfährde.
0
0
906
Wie gahts oii?😍
0
0
5
906
237
4
Das isch ganz unterschiedlich si kömme wenn si wend terminkalender gits dört drin nit😂