Decki för Kinderwage

Euses bebe chunt im Oktober uf d Wält und ich han mich gfrogt öb ich för in kinderwage no en decki oder es schaffell bruche?! 🤷‍♀️

Kommentare

  • Ich ha es fell kauft für de wage. Isch ja genial ob summer oder winter👍🏻👌🏻 oise chunt im september
  • S schaffell chasch s ganz jahr bruche. Im winter wärmts und im sommer"chüelts"
  • Ich fand das Fell sehr schwitzig im Sommer. Wir hatten immer eine leichte Decke dabei und im Herbst/Winter dann einen Fusssack, aber nicht den dicksten.
  • mir händ eifach eh Fuesssack und eh dünni Decki gha 🙂
  • Ich has Fell au eher unpraktisch gfunde.. im Summer hämer vode Elodie sone Sitzuflag gah und im Winter au vo Elodie en Wintersack..
  • Früehlig/ Herbst hani u gern s Fell im Wagge ka Winter en Fuesssack und Summer je noch dem nüt oder ebe s Fell hends u gern und wörs wieder Poste.
    Do gönd d meinige usenand und denk du muesch luege wies fö di /dim kind passt
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland