Hallo, mich nimmt es wunder wie ihr euer Baby zum schlafen bringt?
Meine Tochter ist 10 Monate alt. Und sie schläft nicht ohne unsere begleitung ein.
Nach dem abend-riutual müssen wir neben ihrem Bett sitzen/ oder im Zimmer sein, bis sie schläft.
Wenn sie mühde ist schläft sie nach 10 min. ein. Wenn sie zwängelt kann es bis zu 40 min. dauern.
Was habt ihr so für erfahrungen gemacht?
Kommentare
64
Ich sage immer, irgendwann wird er nicht mehr wollen, dass wir kuscheln und ich bin dann die, die dieser zeit nachtrauert...😉
172
10 Monate ist ja noch sehr Klein.
3
Mer hend s glöck das sie ned brüelet wenn sie ned cha schlafe, sie liid eifacht und brucht öper wo ihri händli hebt🥰
19
19
233
254
Hettisch üs vor 2 Monet gseit de Chli schlaft friedlich 45min umeplaudere elei im Bett i hetti gseit nie im Läbe. Jetzt isches aber grad im Moment so. Vor 3 Tag isch das no ganz andersch gsi 🤪
❤️🍀
249
Die grosse 2.5 schläft mit Papa ein.
249
MIR hend nüt veränderet aber SIE veränderet immer mal öpe widdr 🤣
251
Er het ned ghület gar nix und 15min später esch rueh gsi😂😂😂 so möchemers momentan. Wenner hült gangi kurz ine streichle ihn gibem en kuss. Und gange weder. Das klappt em moment suuuper. Ubd er verwachet danach au nüme weller wohrschinlech rückverfolge chan, das er do igschlafe esch und alles io isch. Aver ich denke das wird sich bald wider ändere. De nöchst zahn, de nächst schub oder eifach en chäfer vor kita😂😂😂