Baby schlaf ein... - Erfahrungen

JessicaJessica

19

Symbol
bearbeitet 16. 06. 2019, 21:33 in Entwicklung und Erziehung
Hallo, mich nimmt es wunder wie ihr euer Baby zum schlafen bringt?

Meine Tochter ist 10 Monate alt. Und sie schläft nicht ohne unsere begleitung ein.
Nach dem abend-riutual müssen wir neben ihrem Bett sitzen/ oder im Zimmer sein, bis sie schläft.

Wenn sie mühde ist schläft sie nach 10 min. ein. Wenn sie zwängelt kann es bis zu 40 min. dauern.

Was habt ihr so für erfahrungen gemacht?

Kommentare

  • Hm, ich kann dir “nichts gutes“ berichten. Unser sohn braucht mit 3.5 noch begleitung zum einschlafen. Für uns ist es ok, ist einfach so, wir haben uns daran gewöhnt.
    Ich sage immer, irgendwann wird er nicht mehr wollen, dass wir kuscheln und ich bin dann die, die dieser zeit nachtrauert...😉
  • Unser 2,5 jähriger wird auch noch täglich von uns in den Schlaf begleitet. Und denke nicht das sich das so bald ändern wird.
    10 Monate ist ja noch sehr Klein.
  • Bi üs genau eso. Mer begleitid üsi chlii(2,5j.) au all obe is bett. Mängisch gads schnell und sie schlaft innerhalb vo 10min. Aber es isch au scho 1h / 1 1/2h gange. För üs isch es ok und ich gniesses amigs nebe ihre au chli zur rueh z cho.
    Mer hend s glöck das sie ned brüelet wenn sie ned cha schlafe, sie liid eifacht und brucht öper wo ihri händli hebt🥰
  • Ok de bini ja beruhigt, dass vielne glich geit. 😉 De heit dir scho sit euchi Kinder Babys si gsi genau glich is Bett do? Oder heit dir öbis veränderet?


  • Ok de bini ja beruhigt, dass vielne glich geit. 😉 De heit dir scho sit euchi Kinder Babys si gsi genau glich is Bett do? Oder heit dir öbis veränderet?

  • üse bueb isch zwar ersch 6mnt. und ich begleite ihn au is bett bis er schlaft.. und wird das so lang mache wie er das brucht.. isch für mich eich gar kei frag.. denke wie d sandra seit irgendwenn wot er das gar nümme
  • Mir hend amigs au so Phase gha. Die chömid und gönd. La di ned la verruckt mache und akzeptiers so wies i dem Moment grad isch. Das het üs sehr gholfe.
    Hettisch üs vor 2 Monet gseit de Chli schlaft friedlich 45min umeplaudere elei im Bett i hetti gseit nie im Läbe. Jetzt isches aber grad im Moment so. Vor 3 Tag isch das no ganz andersch gsi 🤪

    ❤️🍀
  • einschlafstillen 💞sie ist jez knapp 7mnt und ich geniesse es noch total.
    Die grosse 2.5 schläft mit Papa ein.
  • Jessica schrieb: »
    Oder heit dir öbis veränderet?

    MIR hend nüt veränderet aber SIE veränderet immer mal öpe widdr 🤣
  • Be eus (knapp 8 monet) klappt momentan elleige ischlafe. Han das aber nur per zuefall usegfunde. Normalerwiis schlaft er ar fläsche i oder met streichle em bett. Vore wuche heter so so dumm umegjoggelet dasi ihn gseit han wenn er party macht gangi schonol use ga kuchi mache.
    Er het ned ghület gar nix und 15min später esch rueh gsi😂😂😂 so möchemers momentan. Wenner hült gangi kurz ine streichle ihn gibem en kuss. Und gange weder. Das klappt em moment suuuper. Ubd er verwachet danach au nüme weller wohrschinlech rückverfolge chan, das er do igschlafe esch und alles io isch. Aver ich denke das wird sich bald wider ändere. De nöchst zahn, de nächst schub oder eifach en chäfer vor kita😂😂😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum