Ich han letsti d Garage ufgrumet... Und ich han ja glücklicherwiis überhaupt kei Angst vo Spinne😰😱
Und was chund mer go Grüezi säge... 😨😨 So en fetti, schwarzi, riiiiiiese Grossi Spinne🕸️
Horror gsii😰😱😵
Ich bin den so wie inere Schockstarri und chani mi ned mal me bewege😭 und es früürt mi am ganze körper😢 kennid ihr spiinephobiker das au?
I han Panischiangst vor Spinne (gha) sogar vor ganz Chline. Han Afangs das Johr ä Angstseminar gmacht. Und sit do isch es scho viel besser. D'Spinne werdet nie mini Fründe, aber i han nüme so ä Panik vor ene. Han do sogar ä Vogelspinne chöne hebe
Also schla ge u echse mache mer a nix us ha selber lang gha schlange u bartagame😍 aber spinne naai duu😬 wie haltet me de so spinne? Jede einzel? Wa isch wenn eini abgot? Brrrr das wer horror vorstellig😂
Ha e seperate ruhm im hus,das äbe der psuech nid grad aues muess a luege wen äbe öper nid eso fröid het dranne.die chöi scho eso 10- 15 jährig wärde wen glück hesch und wen so eini babys überchunnt chöi das uf einisch bis zu 100 stück si.
Ich war in Kambodscha mal in einem Spinnendorf, aber ich habe mich geweigert aus dem Auto auszusteigen 😂 währenddessen hat unser Fahrer sich eine Tarantel genehmigt und Schlangeneier gekauft
Mamis... ⭐🎁🎄
Bin uf de Suechi nach tolle, Idee für Gotti / Götti / Grossi / Opi... Wiehnachtsgschänkli. Möcht sie selber mache und wer toll wens e Bezug uf D Chind hed. Hed öbber en gueti Idee? Kalender, Bilder, Fotibuech sind kei Optione da das scho verschränkt worde isch😊😉
Merci viel mal für euchi Idee👍😘
@Tanja87 mer send au na uf de suechi 😁
Wie alt sind den dini Chind?
Da d'Larina erscht grad Jährig worde esch, werde mer wahrschinlich öpis chaufe, z.B. es wiises Tassli und vo ehre en Handabdruck druf mache.. aber ben gspannt, was anderi na vör Idee hend. 😊
Min Chliner Brüeder het emmer alli Gschenkli selber gmacht, wie z.B. Seifene selber gmacht und gformt, en Vase oder so Gläsli für Teeliechter selber ahgmolet..
@mischmiisch de Gross isch 9ni und die Chliini isch 8.5 Monet😉
Mier hend ebe als Chind au immer öbbis selber gmacht, aber das isch alles nümm Ziitgmäss🤣
(side tüecher färbe, Krawatte bemalte, Kleiderbügel amale)
@Tanja87, bachmischig im Glas. S Glas bemohle met de chli ond em grosse ond de gross cha de hälfe d bachmischig ihzfölle. Oder au zb met risotto mischig ihfölle. Uf pinterest fendsch ahleitige.
@Stöpseli, mini esch jetzt 18 mönet und hed no gar nüd im haar. ha ehre nur einisch d‘fransle gschnitte dass sie ned is gsicht chömed. sie hed dünni/fiini haare.
Bi eus esch aktuell de Coiffeure ahgseit und defnüt meh mit sache ih de hoor 😭😭. S erschte mol öpis dinne gha 🤔 glaube so om jöhrig ome, eri hoor wachsed nid soo schnell beziehigswiis fallts dor die eigentliche chrüseli gar ned uf.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
207
240
207
240
0
207
790
Und was chund mer go Grüezi säge... 😨😨 So en fetti, schwarzi, riiiiiiese Grossi Spinne🕸️
Horror gsii😰😱😵
Ich bin den so wie inere Schockstarri und chani mi ned mal me bewege😭 und es früürt mi am ganze körper😢 kennid ihr spiinephobiker das au?
112
339
781
240
207
240
207
240
536
207
240
207
240
790
Bin uf de Suechi nach tolle, Idee für Gotti / Götti / Grossi / Opi... Wiehnachtsgschänkli. Möcht sie selber mache und wer toll wens e Bezug uf D Chind hed. Hed öbber en gueti Idee? Kalender, Bilder, Fotibuech sind kei Optione da das scho verschränkt worde isch😊😉
Merci viel mal für euchi Idee👍😘
87
Wie alt sind den dini Chind?
Da d'Larina erscht grad Jährig worde esch, werde mer wahrschinlich öpis chaufe, z.B. es wiises Tassli und vo ehre en Handabdruck druf mache.. aber ben gspannt, was anderi na vör Idee hend. 😊
Min Chliner Brüeder het emmer alli Gschenkli selber gmacht, wie z.B. Seifene selber gmacht und gformt, en Vase oder so Gläsli für Teeliechter selber ahgmolet..
339
790
Mier hend ebe als Chind au immer öbbis selber gmacht, aber das isch alles nümm Ziitgmäss🤣
(side tüecher färbe, Krawatte bemalte, Kleiderbügel amale)
339
496
790
87
Mer hend üs für so Abtröchnigstüechli entschiede, mit de Handabdrücke vo de Chlii 🖐️
626
3
3
496
790
184
1,306
297
297
2
178
240