Paarberatung & Beziehungsberatung

👋🏻hii fraue...mir hend i letschter ziit chli Problem...s isch us üserer Sicht nüüt, weswege mer sich trenne mösst...abr s wär halt guet wenn mer mal richtig drüber rede chönt...vorallem mitere neutrale ussestehende person...vl findet die au no chli use was so d problem sind 🤣🙈mir denket momentan dases vorallem ade kommunikation unterenand liit...aber vl findet d paarberotig ja no meh use...

Da mir recht knapp sind finanziell - ich bechum Sozialhilf und mössti denn auno für die stund/stunde en babysitter zahle für mini zwilling (hend kei kollege ide nöchi und familie - da hemer kei guete kontakt)...

Weiss öper wo mir chönntet günstig ine paarberotig? Oder sogar gratis im ruum Winterthur?

Kommentare

• Frög doch mal bi dinere müetterberatig nah.also bi euis hets öpert wo das gratis macht glaub nöd expliziet paarberaterin aber chasch mit so problem zu ihre gah au wend problem mit de chind und so hetisch. Gits bi eui sicher au.
  • Da im Forum heds no d Jasmin wo der vlt cha helfe?
    Es hed en Biitrag
    @JCHBerazung

JCHBeratung
  • JCH Beratung
  • Mi Ma und Ig gö ou sit churzem und zwar vor Kirche us aber es het absolut nüt mitem glaube z düe es si usbildeti psychiäther oder Therapeuten aber dr Vorteil Isch dases gratis Isch und nur 1 im Jahr ä Spende Brief Chunt wo jedä das söu gä wo er cha und wo müglich Isch! Auso i Findes ä super sach muesch di mau informiere!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum