Beste Freundin gesucht!

Hallo zusammen mir fehlt einfach die Beste Freundin. Ich fühle mich vielfach einfach einsam. Ich wünsche mir so sehr eine beste Freundin jedoch ist dies sehr schwierig und dies macht mich traurig😢😔Eine Freundin mit der man überalles reden kann, Sachen erleben darf sprich zusammen ins Kino, etwas essen gehen, etwas trinken gehen, einfach mal gemütlich oder auch mal einen Weekendtripp. Wo man tiefgründige Gespräche hat, sich alles erzählen kann für einander da ist bei guten wie auch schlechten Zeiten.
Ich hatte leider nie dieses Glück.
Ich bin 31 habe eine kleine Tochter und bin verheiratet. Ich arbeite 60%.
Wir sind in der nähe von Wil SG zuhause.

Hat es hier allenfalls Mamis oder sonst Frauen welche es gleich geht wie mir?

Ich freue mich von euch zu hören😃
Arel2019Janiselibee112Mama21Ricardaaleksandra7

Kommentare

  • Hey
    Mir gots glich, mini best Fründin isch vor paar Johr wegzoge und mir händ üs komplett usenand glebt, fühl mich au oft sehr einsam.
    Mini Tochter isch ez 9 Wuche alt und mir lebed ebefalls i de nöchi vo Wil, dörfsch mir also gern schribe 🥰
  • Hallo

    Ja,dass kenne ich leider. Meine Freundinnen leben alle in Deutschland (knapp 3 1/2 Stunden oder länger entfernt).
    Fühle mich hier oft sehr alleine, trotz meinem Sohn und meinem Mann.
    Wir leben in Dällikon ZH, leider etwas weiter weg.
  • @Jani Ohh das isch cool das au i de nöchi wohnsch☺️i mach dir e pn
  • @Mama21 Hallo ohh das ist etwas weit schade wohnst du nicht in der nähe
  • Hallo….😀So schön das z‘lese dass es leider wills echt trurig isch no anderi Mamis git wo sich so fühlet
    Mir ghats au so und mini Girls sind 2 und 4 und mir wohnet 15 min vo Wil
    Meld dich doch würd mi freue
  • Hallo zeme. Hend ihr e whatsapp gruppe? Mir sind au vo de nöchi vo wil, vilich trifftmer sich ja mol 😊
    aleksandra7
  • Söll ich e Whatsappgruppe erstelle? den chömer üs döte bizli ustusche.
    Chönd mir eifach privat schribe und euiri nummere duregeh 😊
    aleksandra7
  • mir gohts glich fühle mi oft allei aber i bin vom sarganserland 🙂
    janine98
  • bearbeitet 8. August, 22:12
    Hallo @Luanisa i bin au ide nöchi vom sarganserland fu wo gnau bish du?☺️
  • Hoi Hoi Ihr 🌸Isch do au ä Mami ume mit Kind wo scho elteri kind häd 5/6+ und idä umgebig vo Amriswil 🤩
  • Hoii Zeme..
    Mir gahts gliich bin vo Züri wegzoge und ha ez da z'Luzern (grenze AG) niemert zum treffe und plaudere 🥲. Mini Tochter isch ez 15 Mönet alt.
    Freue mich uf eue Kontakt. 🌸💕
  • Hoii zäme☀️Mir gahts gliich..wohne in adliswil und ha en sohn wo 16 mönet isch..vilicht gihts ja öper ih de nöchis wos au so gaht..wen ja döfsch dich gern bi mir melde😊
    aleksandra7
  • @CarlaCo mir wohnet au in Luzern ade Grenze vo Aargau, üsen Sohn isch 10mt und Tochter 5 jahr. Chönd üs gern au mal ustusche und treffe. LG Laura
  • Hallo zusammen mir fehlt einfach die Beste Freundin. Ich fühle mich vielfach einfach einsam. Ich wünsche mir so sehr eine beste Freundin jedoch ist dies sehr schwierig und dies macht mich traurig😢😔Eine Freundin mit der man überalles reden kann, Sachen erleben darf sprich zusammen ins Kino, etwas essen gehen, etwas trinken gehen, einfach mal gemütlich oder auch mal einen Weekendtripp. Wo man tiefgründige Gespräche hat, sich alles erzählen kann für einander da ist bei guten wie auch schlechten Zeiten.
    Ich hatte leider nie dieses Glück.
    Ich bin 31 habe eine kleine Tochter und bin verheiratet. Ich arbeite 60%.
    Wir sind in der nähe von Wil SG zuhause.

    Hat es hier allenfalls Mamis oder sonst Frauen welche es gleich geht wie mir?

    Ich freue mich von euch zu hören😃

    Hoi liebiii

    Ich wohne im kanton zh und bechume mis erste chind endi januar... bi offe zum neui lüt kennelerne und treffe :) derfsch di gern melde.. chönd eus gern ustusche und treffe bin mobil.

    Liebi grüessli aleks
  • Jani schrieb: »
    Söll ich e Whatsappgruppe erstelle? den chömer üs döte bizli ustusche.
    Chönd mir eifach privat schribe und euiri nummere duregeh 😊

    Das wääri coool
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum