Elektrische Wippe sinnvoll?

NesselNessel

11

bearbeitet 13. 12. 2018, 14:34 in Allgemeine Themen
Hallo zusammen,

ich habe neulich eine elektronische Wippe gesehen. Macht eine solchen Anschaffung eurer Meinung wirklich Sinn oder eher weniger??

Kommentare

  • Hallo ☺️ ist schwierig zu sagen. Es gibt Kinder die können ohne Wippe nicht einschlafen (wie mein Neffe) und es gibt Kinder die mögen sowas überhaupt nicht (meiner 😅) ich würde zuerst eine normale gebrauchte Wippe kaufen um zu testen ob dein Kind das mag. Oder vielleicht kannst du dir ja eine ausleihen bei bekannten oder Freunden.
  • Gönn dem kleinen auch mal die Ruhe
  • also wir haben eins gehabt. beim ersten Kind. danach nicht mehr weil die ältere eben immer hingegangen ist und gezogen und ich hatte angst.
    Ich bin jetzt wieder Schwanger und ich weiss wir werden keine elektrische wippe mehr kaufen.
    beim erste Tochter habe ich es gern benutzt eben zum einschlafen sowie hasi2112 schon schreibt. aber man weiss eben nicht vorher ob das baby die wippe gern hat oder nicht.
    Hast du jetzt eins gekauft?
  • De grossi Sohn hed nid ohni Wippe chönne si und de Chlini hed sie überhaupt nid gern gha. Je nach Chind, müestisch mal teste.
  • 092e4920-3bf7-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg Hypnose esch das be eus 😂😂Chan au mal guet e stubd zfriede da drine sie und mängusch schlaft er debi eifach i
  • ha e joie vode kollegin usglehnt becho, de chli gaht gar ned dri🤷🏼‍♀️ me hend no e klassischi babybjörn det blibt er drine und s guete isch ich chan sie i jedes zimmer mühelos mittrege.. aber ich denke das ich sehr individuell je nach chind
  • Mir hend es Dondolo miteme elektrische Motörli und das isch de Traum gsinmit minere zweitgeborne. Sie het deht ine immer ihri schlöfis de tag dur gmacht. Ez mal luege öb euse (immerno) Buchzwerg das denn au lässig find.
  • Also wenni ebis chanpfähle denn esches es dondolo met erlektro motor.
    Wenn echli gäld ed habd nemsch kaufsch das swing2sleep teil. Ich glaube dass liebt jedes chind. Mer hend en federwiege ohni motor ubd müend jetzt halt emmer sälber agä. Aber er würd stubdelang dete drine schlafe 😂😂Wenn en motor hesch, denki esches waaaaahnsinnig hilfrich
    DaniLa
  • @fuchs das ist ja cool das Teil.❤️
  • @nasca ich findes eifach Wahnsinnig übertürt. Ich chume usem maschinebau und weiss selber das sone motor vll en 10tel vo dem priis kostet
  • @fuchs finds au schweineteuer. Zum glück chönd mirs uuslehne. Mer chas aber au miete sovill ich weiss 🤨
  • Findes trotzdem en frechheit 🤷‍♀️ gäld mache met de eltere. Vorallem für eltere metemnne schreibaby isch das oft de letschti uswäg.
    Und de motor für über 200fr zverkaufe esch eifach en aboluti abzocki.

    Es het uf aliexpress mal eine für 60euro us china gä, dä esch meeeeega guet gsi, gebau glichi qualität.
    Aber hane leider nüme gfunde
  • was zahlt mer den so ?? find allegemein sie mached u viel übertüürti prise bide babysachr
  • Mir hend au e elektrischi gha bi dä Mittlere Tochter und sie praktisch nie brucht. Bim jüngste hemer üs au en Dondolo zue tue, zwor ohni motörli, aber mir brucheden täglich! Die beschti ahschaffig gsi!😊
  • Also mir hend bi üsne Zwilling de klassischi baby Björn Wippe und d elektrisch probiert...üsi hend die elektrisch gliebt (e super wippe vo Aliexpress für 2x40CHF)...aber halt nur bis sie sich hend chönne dreihe...denn hemmer möse uf e Hängematte goh...da isch eifach allgemein en tüüre gspass....s git es gschäft wod alles für es paar täg usprobiere chasch(d mieti isch recht günstig) und wenns der gfallt chaschs denn chaufe oder sus zrugg bringe und öpis anders usprobiere
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum