Das isch ja sonen typische Satz womer ame ghört..
was ja nöd stimme söll. Aber Mamis..😳
Ich han so hunger - jetzt echt. Geschter Abig ischmer soooo schlecht gsi, wili so hunger gha han - debiiii hets zNachtesse gä. Han aber ned chöne mitesse, het mich müsse übergä🤢.
Und ca. eh halb Stund vorem zNacht hani no Darvida gesse🤷🏼♀️🤨
Hend ihr au so Hunger gha? Am Ahfang gaaaar ned - 7kg abgno. Aber jetzt😳 ich wür suscht niiie so viel Esse - drum hets scho chli öbis “für zwei Esse“?😅
Kommentare
1,306
256
251
Du wersch der nach de schwangerschaft sälber dankbar sii wenn das ned gmacht hesch 😂😂Ich han zum glück nur ca 1 monet er ss sone attake gha ansunste ganz normal.
Aber ebe alles was de jetzt zviel issisch muesch nachher weder abnä ;-)
906
251
Aber da mer sgwicht immer scho wechtig gsi esch, han ich mech nega guet chöne ztug halte.
Am liebste hani salat gösse netere essigsauce... da habimi chöne vollstopfe und es esch mer au nie schlecht devo worde ;-)
251
251
Also ebe salz und essig esch bekömmlich findi. Du chasch der ja tomatos und gurkene en mega mängine vorbereite und emmer enere tupperbox debi ha... und immer schön salze ;-)
184
251
Ha aber ebe es esch nir phasenweise gsi nid 9minat lang. Ich denke wenn das 9 monat lang gmacht hättisch, höttidch scho chli meh zuegna😂Ich ben au 1 monat lang fast jede tag en bigmac go ässe😂
256
172
Allgemein ned für 2 esse aber doch luege dasmer sich guet ernährt. Ja kei Diät halte. Lieber 1 Kg zviel we zwenig. Isch fürs Baby wichtig das de Körper gnueg Nährstoff het. ❤
61
64
55
251
906
184
16
heisshunger. hani in beidne ss am afang extrem gha. mit vil protein und vollkornprodukt chasch es chli idämme. und es wird besser. und los nit uf irgendwelchi diät-tussis, wo nach dr geburt in ihrne alte hose heim sin. es git so vil wichtigers im lebe als mami/frau.
gsund und usgwoge jo, aber bitte nit hungere!
quark, hüttechäs, vollkornflocke, fleisch... hilft.
und, in der erste ss hän mich d kilos au gstresst. jetzt, in dr zweite ischs mer wurscht. ich weiss nit emol, wo mini woog isch. ich weiss, dass ich eh nütt cha dergege mache und dass es widr weg goht, irgendwenn.
233
1,306
233
256
61
😋😋😋😋 wet au
2
906
3
61
251
Dur vieles trinke chan ner swasser chli vorbeuge.
Ich han meeega durst gha er ss und han sicher fast 4 liter drunke am tag und han dur das fast gar kei wasser ilagerige gha :-)