So mein Sohn bekommt seit 1,5 Wochen Getreidebrei mit Apfelmuss weil er am Anfang fürchterliche Bauchschmerzen von Pastinaken oder Kürbis bekommen hat. Ich dachte er wäre noch nicht so weit und habe eine Zeit pause gemacht, bis mir der KiA gesagt hat ich solls mit Getreidebrei und Apfelmus probiere. So nun den „frisst“ er wie en gestörter, gebe ihm aber noch nicht all zu viel.
Nun habe ich wieder Padtinaken probiert, in der Hoffnung er wäre so weit. Also er hat immernoch Bauchweh davon.
Was soll ich ihm nun am besten als erstes Gemüse geben? Mir wurde ebe gesagt Pastinaken seien sehr bekömmlich 🤷♀️🤷♀️
Kommentare
64
251
133
64
251
409
https://www.schwanger.at/beikostrezepte.html
133
251
64
Mini hetts gern 😅 grad hüt süessherdöpfel-fenchel geh, hät sie sehr gern gha 🥰
240
0
337
251
64
251
Er esch ebe na ned so de süessi hani sgfühl. Wel er aptamil comfort bechunt (esch eher bitter) heter na nie was süesses gha.
De öpfelmues em getreidebrei esch au seinzige schmackhafte waser bes erzte gha het 😂
251
Zählt die süsskartoffel jetzt als gemüse oder als kartoffel? 😂😂😂Weil man soll ja mit gemüse starten, dann ne woche später kartoffeln dazu und wieder ne woche später bissle fleisch dazu und dann iwann nudeln etc
64
251
Aber 250grad esch gad es betzt zviel gsi für mini chline süesskartoffle😂 sie send schwarz worde... na s‘innelöbe hani zum glück na chöne bruche 😂Dene nemi nöchst wuche mil de fenchel dezue und dwuche druf de fleisch 🤢
Wenn hend ehr abebrei gä?
Also ich weiss ja daser getreidebrei met pumi guet verdreit (weler das ja jetzt e wuche zum zmittag becho het)
Er werd ebe emmer so sauer wenn mer ässe und er darf ned.
Er will de emmer uf mirer schoss sitze und luegt jedem löffel nache 😂 mettlerwile macht er scho smuul uf wenn de löffel a ehm verbi e mis muul gaht 🤦♂️
337
240
251
240
249
wenns dich imfall grused fleisch püriere MUESCH imfall ned. Ich ha das au ned chönne und de Kia gfragt ob me fleisch muss gä. Chasch au eifach es herts eigelb inedue. Und dame ja na mumi/pumi git hesch a Nährstoff e alles abdeckt...
Nur so als Input. 😊
249
251
84