Einzelkind und das gewollt - Wer noch?

CaramelCaramel

215

Symbol
bearbeitet 6. 03. 2019, 22:46 in Kinderwunsch
Vieli kunt wider ä Gruppe stand, wer het sich bewusst für eis Kind entschiede oder eu Schicksal het de Wäg so gwählt. Wer mega wen wer üs wider kenntit us tusche.
«13

Kommentare

  • Chume vom swissmom😂😂 be due glichi wie derte 🤪

    Eis kind wend mer wel mer au na ziit für uns wänd als ehepaar. Und vorallem wege de finanze. Met eim kind chönemer euse lebensstandard halte oder met stiigendem alter au no erhöche.
    Ubd ich will min sohn alles ermögliche chöne was evt afallt.
  • Chum au vo Swissmom und bi scho det i dere Gruppe gsi. Mir händ 1 Chind und das stimmt so für eus. Ich bin so glücklich das ich sie ha isch kei selbstverständlichkeit drum gnüss ich‘s ä so wie‘s isch
  • Kumme eu vo SM, ha dänkt git wider ä Rumm für üs, wen mal wider heisst. Kennt doch nit und was nu als bla bla...😉
  • Ich 😊🙋🏼‍♀️
  • Spannends thema. Derfi frage wieso ihr oii für eis entschiede hend?😍 bi gspannt wies bi ois si wird.
    Wiler so viel liebi bim 1. hend und das bim andere evt nid teile chönd (ghörtmer na viel)?
  • Bi miär het schicksal dä Wäg gäh und ich bi absolut Glück so. Wir sind dritte äs Absoluts wunderschön Gspann. Ich ha sälber 4 Gschwischterti und bi Jüngschte. Bi aber immer hinde nah gsi, ha mi viel allei gfühlt. Ich gniässes voll für mini Klie da zi.
  • Bi ou bi SM ir gruppe gsi und üsi gründ für es einzelchind z ha isch eigendlich tupf genau glich wie bir fuchs.
  • Danke oii fürs feedback. Bin ja gspannt😍
  • Ich bi scho chli älter und ha scho bim erste ziemlich Mühe gha zum Schwanger werde drum bin ich sooo happy mit minere Tochter
  • Mir händ au es Einzelchind. Es git verschideni Gründ... eine devo isch das ich jetzt 40gi gsi bin und mit ganz vilne Chronische Chrankete mues läbe. Das heisst ich mues au vili verschideni Medikament näh. Es hät gheisse ich werdi nie Schwanger und bis denn doch sehr überraschend worde. Mir sind extrem dankbar über es gsunds Chind. Und de nächschti Grund isch sFinanzielle... sind so scho am Limit und drum würd au kei zweits drinligge...
  • Bi au scho im swissmom i de Gruppe Gsi bi Eus sind s die gliche Gründ wie bei Fuchs. Wir sind komplett zu dritt
  • Üsi chlini isch jetz 6 monet alt und jedes mau weni öper triffe isch die erschti frag : und wen chunnts 2te??? Oh man das fingi eso närvig...🙄🙄🙄
  • Mir hei ou nur eis und ig bewundere jedi wo mehreri het. Aber für üs stimmst so o wäge de geünd wo d fuchs seit. Ab und zue überlegi mir öbs glich nid schön wär aber scho im nächschste moment sägi mir „wieder allesvo vore afah? Nei danke“ si glücklch so
  • 🙋‍♀️same here! Glöcklech und Dankbar😊😊
  • Bin au bi swissmom i dere gruppe gsi. Mir sind au nümä 20gi, fühled eus z‘dritte vollständig, gnüssed euse schatz i vollä züg....
    Und mir chönd eus so au no alles leischte wo mir voranä au händ chönä.
  • So schön sie wer wider äs paar Fraue zäme👍🌹
  • Hoiiii🤗 ich bin no recht hie und hergrisse öb ich es zweits möcht oder eher nid🤔 de maa het klar gern es zweits.. und ich weiss nid öb ich das alles nomol vo afang ah will (hans sehr streng gfunde di erste par mönet) und öbmer es glück nid useforderet wils üs etz so guet goht.. ohhh das isch soo e schweri entscheidig.. es gschwüsterts wer jo für de nochwuchs scho schön.. 🤯
  • Es gschwüsterti bedütet ned das sis de au guet metenand händ.
    Sie finde au so fründe und am abe hesch dene nur eis diheime😂Mer hebd gnueg anderi kinder er familie, die chani dene uslehne 😂 ennerhalb vonem jahr, hemmer alli kinder becho also vo dem her hetter ja cousin und Cousinen
  • Ha früecher ou immer gseit dasi nie es einzelching wetti.... und jetz wetti nüt angers.bi froh chani mir zit für mi maa und üsi tochter nä und gschpändli hets im quartier gnue ume.
  • Bi üs wirds äuä leider us gsundheitlichä Gründ bi eim blibä. Tue mi aber mega schwär drmit, dr Wunsch nach em nä zwöitä isch risig. Für mi Ma würds so stimmä, für mi (no) nid. Hoffä ig chumä ou irgendwenn drmit klar....
  • hallo💁‍♀️ mir händ lang kei kind wöllä u. dänn noch 6 johr glich denkt wär schön. noch über 2 johr üebä händ mir nüm denkt dass got u. wiiteri abklärige häbd mir nie gmacht, well mir gseit hend, dass mir au ohni kind glücklich chönd sii. uf eimol häts dänn iigschlagä u. mir sind so überrascht gsi. händ dänn vo afang aa gseit, dass numä eis wird sii. i bi scho fast 39i gsi bide geburt und es isch eifach nöd selbstverständlich dass alles i.O isch. für üs isch alles perfekt und mir sind happy.
  • Und das isch doch ou aues was zeut!👍
  • Und obwohl ig weiss dasses meh aus unwahrschinlich isch nomau schwanger z'wärdä bini glich jedä Monat trurig wenn Mens chunnt. Wenn hört das ändlich uf? 😭😥
  • NessaNessa

    233

    bearbeitet 4. 03. 2019, 21:23
    min chline isch ersch 3mnt aber ich chent mir sehr guet vorstelle das er es einzelchind blibt. (nanig 100% fix)denke glich wied fuchs, mir chönd eus so glich no en super lebensstandart leiste hend e schöni wohnig, 2 Autos, chend id ferie, chend spaare ect.. und ich finds ehrlichxseit amel au u streng und bewundere d mamis wo das mit meh chinde so guet meischteret. vorallem au nervlich. und ich bin so öppis vo nöd gern schwanger xsi!! das isch wahrschindli de hauptgrund😂🤭
  • Ohja s‘schwanger si esch au na e grund be eus fürs einzelkind. Ich hans schrecklich gfunde 😂😂😂😂 nie meh weli das nomol😂 und ja wie du seisch, ich bewundere alli wo das met 2 oder mehrere mache.... ich drüll be ein scho fast am rad und er esch seeeeeehr pflegeliecht 🤷‍♀️🤷‍♀️
  • @fuchs😂;😂😂😂😂 luschtig euse isch auu uuu pflegeliecht😳🤦🏼‍♀️ es richtigs afängerbaby aber glich chunsch hald ad grenze
  • Ich gebe offe zue, dass es absolute Egoismus esch😂😂😂 aber ich je doch genau so wechtig wie mis kind, so wue min maa au gebau so wechtug esch. Fende ned dasi mi für kind ufopfere muen. Allne sels gliich guet ga :-)
  • Das isch bi üs aber ou eso,mir wohne direkt am see und hei 2 schiff und das wette mir nid müesse ufghä nume wöu d kollege aui meine mä müessi meh ching ha aus nume 1.
  • NessaNessa

    233

    bearbeitet 5. 03. 2019, 11:16
    @fuchs ja da bini vool be dir.. jedem sells guet ga🤗 au de mamis.💃🏼💃🏼

    @tamtam86 jaa uf anderi meinige chani sowieso guet verzichte🚫🚫🤭🤭
  • Me chöne eus ja uf de @tamtam86 ehrne schiff träffe. De send meh als nur eis kind dere 😂w
  • ja also ich wür ned nei sege😂😂 wen jede mit 1chunt den hets sicher au platz für all🙈
  • Ich chume em summer namel uf dich zrug 😂😂
  • Mir chöis ou uf die 2 schiff ufteile,de heimer ganz sicher gnue platz.😂😂
  • uf eis d chind uf eis mir👻
  • Oder eso ja.☺️👍
  • Oje mine esch em summer erst 9 mönet alt, da chanine glaub ned elleige ufs schiff due 😂😂😂
  • Mini chlini isch den nid vil elter,chönnt auso doch nid eso funktioniere.🤷‍♀️
  • Also bi mir isch es ned de Egoismus, denke sletscht a Mini Bedürfnis, leider. Ich han mich eifach i de ss sehr unwohl und schlecht gfühlt und han viel kreislauf Problem cha mit Übelkeit die ganz ss 😬 da Min Partner absolut gege es witers Kind isch und mir au krise hend, isch es für mich klar dass Mini chli mis einzigs Kind blibt. Umso meh Chan ich Ihre allei Mini ganz liebi und ziit widme und aber au alles Ihre ermögliche.
  • ja bi üüs isch äs us gsundheitliche gründ miinersiets. ärzt händ mir vorere erneute ss abgrate und ich muss sägä, dass ich mich mittlerwiele so wohl fühlä. klar isch dä wunsch mängisch da aber min chliinä isch aktuell 18mt und ich find‘s mängisch au ä heruusforderig und bewundere alli wo meh als 1 händ.
  • @Mila ja genau, me cha ihne so alles ermögliche das denki au. D sache und aforderige werdet immer tüürer und meh. zb. handys. irgendwen muesch ene eis chaufe und sind ja jetzt scho gnueg tür🤷🏼‍♀️. ohje ich hoffe s bescht für eu das ihr de rank wider findet😌
  • mine isch den ersch 6mnt😂🤭
  • Das isch eso,i möcht mire Tochter ou vil ermögleche und nid immer nume nei müesse säge.
  • Ha geschter gad mitere Kollegin disskutiert.. Isch ja au wahnsinn was für Ferie muesch anelegge 😤 D chind zahlsch ja nacher wie en erwachsene
  • Oh ich find die entscheidig so schwer... ich bi total eurere meinig, und trotzdem denki denn wieder e gschwüsterts zha isch doch schön und ich chents irgendwenn bereue😐
  • Das isch eso,da chasch nüm würklech wit wäg ide ferie und glich möchtme doch ade chline scho es bitzi vor wält zeige.
  • Fendes voll cool das eusi so nah benenad send 😍😍
  • I welem Monet isch de di chlii uf d Wäut cho weni darf frage?
  • 30.10.18 :-) und euchi?
  • Üsi chlini isch am 23.8.18 cho.☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum