Was wĂŒrded ihr mache oder wie findi das use? Mini chli het hĂŒt 3mal usem nĂŒt use afa schreie wie am spiess und mit de Ă€rm ruedere und mache und tue, als wĂŒrd ihre öpis mega mega we mache.jedesmal isch sie uf mim arm gsi und ha de arm um ihre rugge gha.jetzt d frag wie findi use ob und was ihre wehmacht cha irgendwie nĂŒt mache wennis nöd weissđ tuet mer so leid dasere grad nöd helfe chan.meineder sölli sie go zeige?
@Jessiâ€;ïžA-Sâ€ïž Wie alt isch sie denn? Chanâs si, dass sie zahnt, fremdet? Oder kontrollier mol ihri FĂŒessli und Fingerli. Es gitts, dass sich Haar um die fiine Zeche/Fingerli chönd wickle und fescht ischnideđł oder Ohreweh? Chasch mol hinderem OhrlĂ€ppli inedrucke.
@twilly ja sie isch am zahne, 4 Möned isch sie.han ebe au denkt chönt vo demsie chunt mer ebe komisch vor das es usem nĂŒt so heftig isch und genau wenni sie so hebe.hanere chĂŒgeli geh wegem zahne mal luegeđŁ
@Jessiâ€;ïžA-Sâ€ïž be eus genau sgliche momentan (esch au 4 mönet) chanem ned mal me dflĂ€sche gĂ€. Er nimmt sie nur na em ligge. Sobald i mi id flĂ€sche gĂ€ position setzte schreit er. Er nacht gahts aber komischerwiis
Also, ich erklĂ€rs kurz: diese App hilft gegen Foodwaste. Anbieter inserieren ihre Produkte und die Abholzeiten. Es kann ein spezifisches Produkt oder eben eine ĂberraschungstĂŒte (was halt ĂŒbrig ist) sein. Kaufen und bezahlen tut man direkt ĂŒber die App und abholen im GeschĂ€ft/Restaurant.
FĂŒr die GlobustĂŒte habe ich 14.90, statt 51.- bezahlt. Migros ist neu auch dabei, man kann zum Beispiel FrĂŒchte und GemĂŒse abholen.
@kläffchen miar z GraubĂŒnda leben wohl Foodwaste-technisch hinterem Mond! đ€š Oder das gits bi ĂŒs gar nit. Wird immer alles kauft! đ hets echt super gfunda, aber uf Arosa fahri nit. Danka glich fĂŒrs Teila.
@Anni das ĂŒberrascht mich mit ZĂŒrich, in Luzern sind es doch einige, die dabei sind.
@Milchmädchen ach, vielleicht kommt es doch bald auch noch. Bei uns gab es lange etwa 3-4 Anbieter und in den letzten Wochen hat es sich vervielfacht! @sorriso solche Haare hĂ€tte ich auch gerne
@sorriso woow mega schönii Haar đHesch du sie jemals gschnitte oder het sie na ihri âBabyhaar?â mini het nume halb solangi haar has aber nie gschnitte
Also, ich erklĂ€rs kurz: diese App hilft gegen Foodwaste. Anbieter inserieren ihre Produkte und die Abholzeiten. Es kann ein spezifisches Produkt oder eben eine ĂberraschungstĂŒte (was halt ĂŒbrig ist) sein. Kaufen und bezahlen tut man direkt ĂŒber die App und abholen im GeschĂ€ft/Restaurant.
FĂŒr die GlobustĂŒte habe ich 14.90, statt 51.- bezahlt. Migros ist neu auch dabei, man kann zum Beispiel FrĂŒchte und GemĂŒse abholen.
Kommentare
130
141
1,306
https://toogoodtogo.ch/de-ch
133
130
251
153
Weiss grad nĂŒm wi sie heisst, dr Thermomix Klon meini
141
536
1,306
356
3
129
78
@klĂ€ffchen sorry meine frage đ was ist das đ§đ€đ€. Klingt gut...????
78
0
536
78
184
233
356
215
164
536
256
96
29
84
536
@Milchmädchen ach, vielleicht kommt es doch bald auch noch. Bei uns gab es lange etwa 3-4 Anbieter und in den letzten Wochen hat es sich vervielfacht! @sorriso solche Haare hĂ€tte ich auch gerne
1,306
1,306
254
0
78
254
Morn zwĂŒsche 18.30-19.00h chanis ga hole đ
256
Ja mich au. Hets anderscht erwartet. Z.b. au kein Migros. Schad. Hetts gern grad morn testet. đŹ
84
6
Wia heisst dia App???(Sorry langi leitig) đ
96
6
84
15
57
129
129
84
1,306