migros coop und volg rĂŒefet lachsprodukt zrugg weg listerie đ
ich han am afang vur ss druf glueged..ez eigentlich gar nĂŒme..find au dass das jede mit sich selber muess abmache..
@Ja die meiste sogar. Aber das het mit de lange Lagerig ztue. Wie gseit es isch mir so vo div. Fachpersone bestĂ€tigt worde. Obs wahr ist... đ€·ââïž Bin ke Fachfrau uf dem Thema.
Deswege hani au gschriebe es seg mer so gseit worde. đ Wend wotsch wĂŒsse wie e Heizig oder es Auto funkrioniert chani als Fachfrau uskunft geh. đ
Liebi fraue, ich han lescht wuche de eiersprung kah und mir hend denn schön ghĂŒebtđđ wenn dörfi scho wieder frĂŒestens teste? mag gar nöd warteđ
@ReSa wieso ist meine Aussage schwierig? Ich habe persönlich mich so ernĂ€hrt und auf meinen Körper gehört. Soll doch jeder das so handhaben wie er möchte. âđœ
@MilaMeischtens chunnts ja guet.
Aber wes ListeriĂ€ im ChĂ€s hett, lĂ€ngt ei Biss u de wirds sougfĂ€hrlich. Da chasch no lang uf Ă€ Körper losĂ€, das nĂŒtzt de nĂŒt meh...
Aber es muess jedi sĂ€lber wĂŒssĂ€ ob si ds Risiko wott iigah.
I ha zum Biispiel ou Rouchlachs gĂ€ssĂ€ u i ha eifach GlĂŒck kha..
@kläffchen und ig bi scho so optimistisch gsi, dass ds dr maa ih de schickĂ€ leggins ds mit bravur schaftđ aber de het er Ă€uĂ€ verseitđŹđđ
Oh ladys i ha grad so e schlechds gwĂŒsse gegenĂŒber minere chline (21m) und bitte steiniged mi nid gradâŠđSie hed immer eis zĂŒg und wed immer is bettli nacher wieder zu mir de wieder is bettli usw.
I bi i de 26ssw und so langsam magi das hin und her nim mache,hanere de wo sie bi mir afa hed toibele und blöd due gseid sie cheng is bett pfuusi dert aber au ii au wenn sie briege mĂŒess,nachdem sie ja gseid hed hani sie iegleid,zerst isch sie friedlich am ploiderle gsi bis sie hed use welle,und i ha sie de eifachd briege la bis sie igschlafe isch,es isch ebe 1/4h gange und trotzdem fĂŒhli mi so schlechdâŠđđąEtzt plangi nuna meh uf sgrosse bett nachem zĂŒgle im april,hoff so dases de besser wirdâŠđđ»
@mariechĂ€fer i bin jo no keis mami..aber i glaub wenn du das so mit ihte abgmacht hesch..und sie isch jo bereits 21 mönet..denn findis au wichtig und guet dass die abmachig durezoge hesch..wennd no ge hesch merkt sie doch dass sie öbis erreicht het..klar tuts eim im nochhinein leid und weh..aber i find hesches richtig gmacht...đ
@Adriana das hani ebe au denkt gha,danke fĂŒr dini liebe wortâŠ
I denk i wird sicher nid serste mami sii wos so gat und trotzdem frögt mer sich denn ebmers richtig machdâŠ
@mariechäfer also wenn ich mit meinen Kids etwas abgemacht habe und dann auch wieder ein Geschrei kommt, reagiere ich gleich. Meine Tochter brĂŒllt mich auch oft an, z.B. will sie KĂ€se und brĂŒllt dann âchĂ€s haâ. Wenn ich ihr dann sage, dass sie bitte nett fragen kann, macht sie das dann auch.
@kläffchen ja im altag falld mers scho viel liechder da nimmi strötzle eifachd hi,sie isch en meister drinđ aber find das gfĂŒhl grad so bechlemmend das sie brĂŒelend hed mĂŒesse ipfuuseđ
@mariechĂ€fer aber sorry..i find mer sind au echli e fĂŒhlschi gspĂŒhrschmi gsellschaft worde..und do werded ez villicht au einigi mamis stei noch mir werfe..aber au ich bin als chind mol brĂŒelend igschlofe..und i han e super chindheit ka und bin glaub guet use cho..đ
@Adriana hihi da hesch scho chli rechd,es wĂŒrded au anderi teils sie nid so toibele la sondern warschindli uf sie irede mache und due,aber es isch de kes durecho me bi ihre,has aso au scho erlebt dasi zmitzt i de migros mit böse blicke glöchered worde binâŠđ
@mariechäfer bei mir haben es beide Kids mit weinen versucht, damit sie noch lĂ€nger wachbleiben können. Ich habe dann richtig angefangen rauszuhören, welches das falsche Weinen ist. Mein Sohn (4) macht das immer noch bei wenigen Gelegenheiten. Es ist dann so ein âeheeeeeeeeâ.
@mariechäfer glaube jedes Mami kennt diĂ€ Situatione und sind alli scho i dene Sitatione gsi. Rede den am Morge mit miner Muus 2JĂ€hrig uber das wo gsi isch und warum wiĂ€so. Sie weiss das zMami sie gĂ€rn het.
@Sabrina86 musch uf youtube es video go luege. Sie erklÀrets uh guet. Sind einigi sache wo neu sind.
Ja ich wĂŒr definitiv warteđđđ» chaufen den auđŹđŹ de bildschirm isch zb grösser. Hammmerđđ»đđ»
Kommentare
43
1,306
1,306
ich han am afang vur ss druf glueged..ez eigentlich gar nĂŒme..find au dass das jede mit sich selber muess abmache..
906
172
1,306
172
172
906
172
906
790
43
254
@Kläffchen Oh wo gehst du?
536
1,306
57
130
172
130
5
20
20
50
@Vaneđ ha bi es+10 en fini line gseh viel glĂŒck đ
5
164
153
Aber wes ListeriĂ€ im ChĂ€s hett, lĂ€ngt ei Biss u de wirds sougfĂ€hrlich. Da chasch no lang uf Ă€ Körper losĂ€, das nĂŒtzt de nĂŒt meh...
Aber es muess jedi sĂ€lber wĂŒssĂ€ ob si ds Risiko wott iigah.
I ha zum Biispiel ou Rouchlachs gĂ€ssĂ€ u i ha eifach GlĂŒck kha..
172
Quelle Swissmom
254
96
254
184
337
536
337
142
I bi i de 26ssw und so langsam magi das hin und her nim mache,hanere de wo sie bi mir afa hed toibele und blöd due gseid sie cheng is bett pfuusi dert aber au ii au wenn sie briege mĂŒess,nachdem sie ja gseid hed hani sie iegleid,zerst isch sie friedlich am ploiderle gsi bis sie hed use welle,und i ha sie de eifachd briege la bis sie igschlafe isch,es isch ebe 1/4h gange und trotzdem fĂŒhli mi so schlechdâŠđđąEtzt plangi nuna meh uf sgrosse bett nachem zĂŒgle im april,hoff so dases de besser wirdâŠđđ»
536
1,306
1,306
142
I denk i wird sicher nid serste mami sii wos so gat und trotzdem frögt mer sich denn ebmers richtig machdâŠ
536
142
1,306
254
@klĂ€ffchen das wĂŒrd mich auch an đ©đ©Oh das sieht aber toll aus! Ich hab ein Ghetto in der Schublade (also mein Mann). Versuch ihm immer alles nach zu rĂ€umen, aber es sieht immer gleich doof aus. Wo hast du das her?
142
536
@Tessi das ist der Tellerhalter Ostbit von Ikea.
32
215
70
Aloha was isch bi dem anders...??? möcht mir ebe eine kaufe.... lohnt sichs demfall z warte...????
906
Ja ich wĂŒr definitiv warteđđđ» chaufen den auđŹđŹ de bildschirm isch zb grösser. Hammmerđđ»đđ»