Aktuell haben wir ein heiss geliebtes Puky lr m, also das kleinste der Serie ohne Bremse. Da es bei uns recht HĂŒgelig ist und die Schuhsolen leiden, haben wir uns gefragt ob ev eines mit Bremse sinnvoll wĂ€re. Ach ja, unser Sonnenschein ist 2,5J.
Was sind eure Erfahrungen, wird die Bremse dann auch benutzt und wenn ja ab welchem Alter?
@Adriana hent eu eis ka, has gliĂ€bt. WiĂ€ Livjona schriebt hent dĂ€ Vorhang rĂ€cht schnell wĂ€g nu, wĂ€gs der Luftzyrkulation und ĂŒsi klie isch ke Fan vo Mobile gsi oder so sacheđ€·ââïž
@ALOHA mal schauen ob sich je mal eine andere Wohnung auftut đ aber bis auf ein HandrĂŒhrgerĂ€t und den Bamixstab, habe ich gar keine anderen GerĂ€te.
A mamis wo en Joie Litetrax 4 hend, mer esch ufgfalle daser det woner zÀmeklappt werd spatzig hed ond dör das gwaglet ond mer das zemli guet merkt. Das werd normal si oder?
Gugus ihr liebe bruche mol eure Hilf ich han mir hĂŒt uh blöd i mim rucke was verklebt oder ĂŒberlastet, ha voll schmerze links hinde uf de siite..bin schwanger ha kei plan was chli cha helfe zum das löse đ„Žđ tipps?
Gugus ihr liebe bruche mol eure Hilf đ ich han mir hĂŒt uh blöd i mim rucke was verklebt oder ĂŒberlastet, ha voll schmerze links hinde uf de siite..bin schwanger ha kei plan was chli cha helfe zum das löse đ„Žđ tipps?
Ojeee. WĂ€rmi isch eich immer am beschte. BettflĂ€sche zb. Oder falls id badwanne chunsch es warms bad nehđ wenn nix nĂŒtzt zuneme massör gahđ Gueti besserigđž
@Bawa das isch sicher de Ischias. Das wĂ€r so typisch ide schwangerschaft... đ wĂ€rmi chan helfe aber wens ned bald besser wird ab zum Arzt und Physio, Akupunktur oder sowas macheblah damit sichs wieder lösst.
Hmm, aber Fraue sött mer da ned ufpasse wege massiere oder löse?
Mich het niemert welle nĂ€ wills gseit hend de Ischias löse heisst au das s Baby denn plötzli chönt cho (also d Geburt uslöse). Ich ha amel demit mĂŒesse lĂ€be. Hend nur biz ume gstrichlet đ„ł
Ich wĂŒrd aber eifach mal nache frage. Die wĂŒsset de das scho.
@Bawa i be zum chiropraktiker so ca ab de 30SSW 2mol.. und bi mer hets de Wehe usglöst.. ha de nĂŒmm döffe go und mĂŒesse denn de recht vode SSW liggeđ i wĂŒrs mol abklĂ€re.. es cha muess aber net öpis uslösw
hilfe mamis...lueget mal breng die wisse rĂ€nder ned met de zahbĂŒrste weg..
Set paar woche hemmer emmer es theater wenn mer vorne vom eggzah gege före putze wend...das loht er gar ned zue...weiss ned ob ehm.s zahfleisch weh tuet ?? Het höt sogar blĂŒetet đȘ mussi mer echt sorge mache? Mer putzet regelmĂ€ssig zĂ€h am morge und obe...mettag jenachdem wenn mer dehaj send...sĂŒesses esst er ab und zue aber im mass đ€ ha ez voll panik weg dem wisse das es löcher chönt gĂ€hđšđ°
Bitte drĂŒcket mer morn um die 12.30 aui ganz fest d dĂŒme. Ha d auto teorie prĂŒeffig, und extremi prĂŒefigs angst đ±. Bitte i wet se Ă€cht besta đđđđđđđ
@ bawa ich bi au bim Chiropraktiker i behandlig vor de ss ha ich e Bandscheibenvorfall gha!! Und machĂ€ witer und mier duets extrem guet ha vil weniger ruggĂ€ wehđ!! Gah all 2-3 wuchĂ€ đ!!
@Bawa min Chiropraktiker seit ab de 22ssw wirds besser und ja es wird besser has au nid glaubt gha đ€đ!!! DafĂŒr ha ich extrem mit neurodermitis kĂ€mpfe am gsicht und de hĂ€nd đđą!!!
Auso bi mir hets ersch ir 33 SSW agfange mit Ischias-SchmĂ€rze đŹ
@hihi di Chiro isch e Optimischt đ. Wöu dur sâGwicht vom BB bi zuenĂ€hmender SS wirds eher schlimmer đđł (auso emu us mire Erfahrig; abr sâgit sicher sâGĂ€geteil)
Auso bi mir hets ersch ir 33 SSW agfange mit Ischias-SchmĂ€rze đŹ
@schildchrötlimel ja han gest ebe eh sau blödi bewegig gmacht mitm sohn is bett lupfeđ hoffe das es so nun gschnell wieder weg got...und nur was verklemmt het...
Kommentare
906
64
e cooli adresse fĂŒr lederfinkli i grosser uswahl, zu guetem pris. d lieferig geit ou u schnellđ
164
Was sind eure Erfahrungen, wird die Bremse dann auch benutzt und wenn ja ab welchem Alter?
781
1,306
178
han au eis gha - schlussendlich de Vorhang denn glich weg gno weg de Luftzirkulation (mini Tochter hed am Afang denne gschlafe - au i de Nacht)
215
1,306
64
thule - chariot babysitz. aus tierlosem nichtraucherhaushalt.
35.- ohne porto / vorauskasse
springflowertime@hotmail.com
1,306
1,306
536
@Sunshinemom mein Sohn benutzt die Bremse nie.
@schildchrötlimel was fĂŒr ein Haustier hast du denn?
@Adriana macht ja nix, ich gebe solche Sachen einfach meinem Mami ab đ
Wir gehen nachher ins Hallenbad đ
906
Seeeehr guetđđđ» da chasch ja all grĂ€t suscht fascht us de kuchi schmeisseđ€đŹ
781
536
1,306
3
78
78
159
781
254
Mir hend das au so
237
906
Ojeee. WĂ€rmi isch eich immer am beschte. BettflĂ€sche zb. Oder falls id badwanne chunsch es warms bad nehđ wenn nix nĂŒtzt zuneme massör gahđ Gueti besserigđž
172
254
Hmm, aber Fraue sött mer da ned ufpasse wege massiere oder löse?
Mich het niemert welle nĂ€ wills gseit hend de Ischias löse heisst au das s Baby denn plötzli chönt cho (also d Geburt uslöse). Ich ha amel demit mĂŒesse lĂ€be. Hend nur biz ume gstrichlet đ„ł
Ich wĂŒrd aber eifach mal nache frage. Die wĂŒsset de das scho.
0
19
Set paar woche hemmer emmer es theater wenn mer vorne vom eggzah gege före putze wend...das loht er gar ned zue...weiss ned ob ehm.s zahfleisch weh tuet ?? Het höt sogar blĂŒetet đȘ mussi mer echt sorge mache? Mer putzet regelmĂ€ssig zĂ€h am morge und obe...mettag jenachdem wenn mer dehaj send...sĂŒesses esst er ab und zue aber im mass đ€ ha ez voll panik weg dem wisse das es löcher chönt gĂ€hđšđ°
237
254
297
1
141
254
906
536
61
32
Lasst meinen 4jĂ€hrigen in Ruheđ€
142
237
61
790
781
@hihi di Chiro isch e Optimischt đ. Wöu dur sâGwicht vom BB bi zuenĂ€hmender SS wirds eher schlimmer đđł (auso emu us mire Erfahrig; abr sâgit sicher sâGĂ€geteil)
237
@schildchrötlimel ja han gest ebe eh sau blödi bewegig gmacht mitm sohn is bett lupfeđ hoffe das es so nun gschnell wieder weg got...und nur was verklemmt het...
337
215
781
781
64
217