SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1323335373895

Kommentare

• @schildchrötlimel: mine isch no nid mau asatzwiis gsunke u ig bi ET-5đŸ€Ș
  • Tanja87 schrieb: »
    @Stöpseli und wie isches gloffe?

Nimtmi au wunderđŸ™đŸ»đŸ˜
  • Hallo zema, gits bi eu au hibblerinna wo abem April ufas 1. oder wiiters chibd hibblen? i suacha noch paar mĂ€dels zum ustuscha drum bini au sit neustem bi swissmom dabi 😄
  • @mariechäfer de Wettstein in Elgg hĂ€t sehr viel GmĂŒes. Weiss aber nöd, öbs au Fleisch verchaufed.
  • Hallo zĂ€me. Auso i ha nach em dritte mau a louf d auto teorie bestande mit 12 fĂ€hler. Bi meeega happy 😍😍😍😍
  • Sooo guet, gratuliere zu dem Erfolg @Stöpseli
  • Stöpseli schrieb: »
    Hallo zĂ€me. Auso i ha nach em dritte mau a louf d auto teorie bestande mit 12 fĂ€hler. Bi meeega happy 😍😍😍😍

YeahđŸ™đŸ»đŸ˜ herzliche glĂŒckwunsch. Sooo schön. Viel spass im autoooođŸ€—đŸ€—đŸ€—đŸ€—đŸ‘ŒđŸ»
    Hallo zĂ€me. Auso i ha nach em dritte mau a louf d auto teorie bestande mit 12 fĂ€hler. Bi meeega happy 😍😍😍😍

Bravo,super gmacht!👍
  • Het öpper es Baby wo en Helm (cranioform) mues trĂ€ge? (Die wo eis hend wösse wasi meine) wĂ€r doch schön e groppe z mache wo mer sech dröber cha ustuuscheđŸ€·â€â™€ïž
  • Frauuee i han grad chli Panik!! Bin fume MĂŒrli abe und ha mi am Rugge so ala Huckepack bim FrĂŒnd gstĂŒtzt..es het mer denn doch recht de Buch zeme druckt..isch es mega uagnehms bizli schmerzhafts gfĂŒhl gsi..bin u verschrocke..ez mach mer sorge..han zwor es biz bewegig vu ihre gspĂŒrt trotzdem bini beunrihigt...đŸ˜Ș

Superrrrr🎊🎊🎊🎊 gratulier
  • @Adriana i glaube di Chline si rĂ€cht guet polschteret im Buuch. Kollegin isch dennzumau hochschwanger d‘Treppe abegheit - BB hets nĂŒd gmacht. Faus z‘fescht Angscht hesch, lĂŒĂŒt doch churz is Spitau a.
  • @schildchrötlimel jo das glaubi au..hami eufach au grad chli drin ine gsteigeret..und denn fangt sgedanke karussell a 🙄..aber danke
  • Mamis Ă€ frag, villicht hĂ€t ja das au scho öper erlĂ€bt 😅 min chline hĂ€t gester mit voller wucht, mit sim chopf, geg mini nase gschlage... gester hĂ€ts nanig weh gmacht aber hĂŒt!! Leeeck. Sobald ich mich buckĂ€ due und den ufĂ€ chum, pocht das extrem a minere nase. Au mitm schnuufĂ€ gschpĂŒris. Aber vorallem weni de chopf gĂ€g abe heb. So wie jetzt bim schriebe. Söllis go zeige? Broche? đŸ˜…đŸ€·đŸœâ€â™€ïž
  • sArA91 schrieb: »
    mit 1 jahr grad voll uf Chuehmilch min Kia hÀt gmeint sÀgi am beste

Ich ha ebe au immer gmeint mer chöngi mit jĂ€hrig ahfangeđŸ€” ez bini aber hĂŒt ide jahres kontrolle gsi und de het kia gmeint
  • Mangoo schrieb: »
    mit 1 jahr grad voll uf Chuehmilch min Kia hÀt gmeint sÀgi am beste

Ich ha ebe au immer gmeint mer chöngi mit jĂ€hrig ahfangeđŸ€” ez bini aber hĂŒt ide jahres kontrolle gsi und de het kia gmeint

Sorry zfrĂŒhe uf senden chođŸ€ȘIch seli erst mit 18mt ahgange wills so wichtigs iise und vitamin d etc. drin hegi im pumi..het mi gad chli verunsicheret
  • @rosa auuutsch!!! 😟
    jo aso muesch wie selber wĂŒsse..binere brochne nase chasch eh nĂŒt mache..sie werdeds wohrschinli nur röntge..hetsch eifach gwĂŒssheit..i wĂŒrs sicher ez mol chli flissig chĂŒele
  • @Stöpseli GratulierĂ€đŸŽ‰đŸŽ‰đŸŽ‰
  • Hey ladies wie kommentiert mer do en bitrag?
  • Alles markiere - und zitiere druckeđŸ‘ŒđŸ»đŸ‘đŸ»
  • @momoftwo chasch de text aklicke (bim ios) und denn zitiere drucke bi android wirds demnĂ€chst ufgschalte
  • Merci fiu fiu mau fĂŒr die filech gratulatione 😊. Ha hĂŒt scho z erste mau dörfe mit mim ma ga fahre. Isch supper gsi 😍.
  • Adriana schrieb: »
    wirds

Test â˜ș
  • Adriana schrieb: »
    @momoftwo chasch de text aklicke (bim ios) und denn zitiere drucke bi android wirds demnÀchst ufgschalte

Danke 👍👍
  • Danke Aloha!
  • TopđŸ‘ŒđŸ»đŸ‘đŸ» BitteschönđŸ€—
  • @Adriana si si eigetlich sehr guet polstert! We unsicher bisch, geisch morn zum fa! Faus de wosch das sich dini prinzessin bewegt, schmöck are zitrone, oder trink ganz viu chalts wassers ufs mau oder schoggi esse ds regt eigetlich immer ah das si sich bewegeâ˜șïžđŸ˜†!
  • 😂😍 ich bi am znacht parat mache de chunt mini tochter (20mt) id chuchi: đŸ‘§đŸŒ mami bitte nutte?đŸ‘©đŸ» đŸ€š?! was möchtisch?đŸ‘§đŸŒ mamii nutte (und zeigt ufs schĂŒsseli)đŸ‘©đŸ» aaah Ă€ gurke wetsch đŸ„’ 😂🙈😂

so herrlich wÀnns lerned rede! was sÀged eui so?
  • @ Miri: 😂 Mini versuecht FinkĂ€ z'sĂ€gĂ€. Nur vergisst si immer s'n, Ă€s tönt nĂ€r wi figgĂ€ 😂😂
  • Haha @Mirj Nutte isch bi euis en Rote... z.B. en rote Ball 😊 bis ich das gschnallt han
    Mine hĂ€t letschti gseit: đŸ‘ŠđŸŒMami bitte GugusđŸ§đŸ‘©đŸ» was wettsch? đŸ‘ŠđŸŒes Gugus... tja nach langem hin und her hanis denn usegfunde... es Guetzli😂😂😂
  • Haha jöö so herzig đŸ€©
    Min Sohn hett mit knapp 2 jöhrig :
    heloklopter = 🚁
    Ripaponte = ippopotamo (uf itl.) 🩛 bis ich das böggt han isches öppe 2 wuche gange 😂Billun = 🎈
  • @sabi81 sie iscv wieder recht aktiv 😊 bin so froh
  • @Mirj mini Tochter seit „Nutte-Ei“ zum 3minute Ei😂😂😂
  • 😂😂😂😂😂
  • @Stöpseli Gratuliere au ganz hĂ€rzlich zur bestandene PrĂŒefig đŸ€â˜€ïž
  • @Stöpseli au vo mir herzlichi Gratulation zur bestandne PrĂŒefig!!đŸ„łđŸŽ‰đŸŽ‰đŸ’ȘđŸŒ
  • đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚
  • Da fröi ig mi auso scho druf wen de ĂŒsi chlini einisch faht afa plappere.â˜șâ˜ș
  • Jö @Mirj 😂😂😂Min ma seit: ich be de chef
    Seit di chli, ich au aff đŸ” 😂😂😂
  • hey mamis, ez hani grad no Ă€ frag.. ich warte sit oktober 17 uf mis abschlusszĂŒgnis.. dummerwiis isch de AG mini tante. ich has ufgrund vo schreibaby und erschöpfigsdepression erst es jahr spöter checkt dassi das nöd becho ha. ich ha sie im dezĂ€mber 18 druf ufmerksam gmacht und bis hĂŒt no nĂŒt becho... chamer da rĂ€chtlich vorgah?!
  • @Stöpseli 🎉🎊🎈🎉🎊 suuupiiđŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ€™ gratuliere👍
  • @Mirj Mine hed de Möve „möse“ gsid😅😅
  • @Stöpseli gratuliere dir ganz herzlich! 🎉🎈
  • 29012190-443b-11e9-aae9-552ca906273e.jpeg
    Will das öbbert geg Porto? Isch no voll.
  • 😂😂die chliine sind eifach herrlich
  • Sooo, 2h Badminton sind durch und nun habe ich noch ein paar Chipsresten gefunden 😀
  • Juhuuu... bi au do đŸ˜‚đŸ„ł
  • @Mirj ja wör zerst na i gschrebe mahne das du susch röchtlichi schritte i leiscj meistens klppts den und umbedingt en frist setzte
  • Hooi ihr liebe,cha mir öper sĂ€gĂ€ wie ich zude letschte posts chume?also das di neuste zoberst sind?bi fĂ€ng bim 28.2😂😂😂und so aktiv wie ihr do sind holl ich eu nie ii mit lese😂😂😂
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum