@Michèle ig hami grad erst frisch agmĂ€lde do. Und ha 1749 KommentĂ€r miesse abescrolle đ. Ha leider nit alles chöne lĂ€se đ. Aber gseht do inne mega cool us. Bi froh, ha ig gwĂ€chslet, au wenn ig erst knappi 20 Min. do bi đ„ł
Baby, 8 Monate, hat seit Sonntag Magen Darm. Seitdem isst sie kein Brei mehr, sondern wird mehr oder weniger wieder voll gestillt. Nun nimmt das Erbrechen aber zu. D.h nach dem stillen erbricht sie meistens. Mache mir langsam sorgen.
Wie soll sie so genug FlĂŒssigkeiten bekommen? Stimmt es, dass MuMi gut ist (generell heisst es ja Milch sei schwer verdaulich).
Windeln nur mÀssig nass. Zustand aktuell noch gut; aber ich weiss aus Erfahrung (ihr Bruder lag mal 3 Tage mit Magensonde im Spital mit ca 9 Monaten).
@kläffchen vielleicht solltest du deine unmotivierten VereinsgspĂ€nli mal mit sowas wie Chips ködernđ
@schildchrötlimel kann dir gut nachfĂŒhlen, war bei mir 9 Monate. Hoffe, du ĂŒberstehst den Tag.
@wtpooh Gute Besserung dem armen Spatz. Einen Tipp habe ich dir leider nicht. Vielleicht hat dir die KiA-Praxis oder das MedTelefon deiner Krankenkasse einen Rat oder kann dir sagen, auf was zu achten ist.đ
@wtpooh das Kind stillen aber schauen dass es nicht zu viel aufs mal trinkt. Sonst kommt es Schwallartig wieder raus. Immer kleine Mengen. Gute Besserung.
tag nr. 4 mit 5:15 tagwach đ€Ż und es isch ja nöd so dass sie dureschlafe wör đ€·đŒââïž freu mich jetz scho ufd ziitumstellig đ€Ș #ineedmorecoffee âïž đ€Ł
LiĂ€be Fraue, leider funktioniert dApp bi mir nĂŒme und i sit ere Wuche duets mi immer wieder uf ds gliiche Kommentar zruggwerfe sodass i mittlerwiile immer mi muen durch 400 KommentĂ€r durrescrolle. Usserdem stimmt fĂŒr mi dĂbersichtlichkeit nit und i ha extrem MĂŒeh zverstoh welle Kommentar zu wellem ursprĂŒngliche Kommentar ghört etc. đ€·đŒââïž Bi froh hĂ€nd ihr alli Freud u i wĂŒnsche wiiterhin ganz e tolli Ziit do eu LiĂ€be! â€ïžâ€ïžâ€ïž I lösch mis Profil und gibe LocalFamily nomol e richtigi Chance, merci uf jede Fall fĂŒr dswiitere Aagebot wo diĂ€ App darstellt! đ
LiĂ€be Fraue, leider funktioniert dApp bi mir nĂŒme und i sit ere Wuche duets mi immer wieder uf ds gliiche Kommentar zruggwerfe sodass i mittlerwiile immer mi muen durch 400 KommentĂ€r durrescrolle. Usserdem stimmt fĂŒr mi dĂbersichtlichkeit nit und i ha extrem MĂŒeh zverstoh welle Kommentar zu wellem ursprĂŒngliche Kommentar ghört etc. đ€·đŒââïž Bi froh hĂ€nd ihr alli Freud u i wĂŒnsche wiiterhin ganz e tolli Ziit do eu LiĂ€be! â€ïžâ€ïžâ€ïž I lösch mis Profil und gibe LocalFamily nomol e richtigi Chance, merci uf jede Fall fĂŒr dswiitere Aagebot wo diĂ€ App darstellt! đ
Gaht mir leider genau glich. Uuu mĂŒehsam. Aber ich probiers witerhin
Gaht mir leider genau glich. Uuu mĂŒehsam. Aber ich probiers
Obe hets soe Linie mit eme Punk(bi mir grad rosa), underhalb vom Titel. Döt chamer im Bitrag scrolle. Hans u lang nöd gseh und mi gfrögt warums mengisch umespickt. chunsch echt döt druf usversehe?
@ALOHA, wie gohts dir eigentlich? Alles ok i dr SS? Wie gohts im Bebe? đ WĂŒsset ihr was es git scho? WĂŒrd mi freue, wenn de mi duesch bitz update. Weiss so ab dr 8/9 SSW nix mehr vo dir đ
@Vitele đ mir gahts immer besser. Mer isch fascht nĂŒme schlecht, usserd iss ned gad soooofort öbis wenn es hĂŒngerli chuntđ . MĂŒedigkeit isch teilwiis na extrem da - aber das findi eich easyđ đŹ so langi na schlafe chađđ Am baby gahts au guet - bi geschter grad ih die 16. ssw gstartetđ wases wird wĂŒssemer nanig. Evt chunts bim negschte termin (1. april) useđŹđ€ weiss au ned obis letschti gspĂŒrt ha oder doch nedđ
@Vitele ja gĂ€llđł ziit raaaastđOh so schön - hoffe swetter stimmt bi oiđ
De local-app isch zum brĂŒele. Find dadmins au ned de brĂŒllerđŹđ Nenei, da sind eifach so kurzi frage, wemer ned extra es thema/post extra eröffne wetđ aber suscht schriebet immer meh seperati post mit frage. Findi superđđ»đđ» de chasch au ihfĂŒege under welem thema dfrag gstellt wird. Aber dadmins sind aneme neue design dra (so viel ich weiss)đ wos chli ĂŒbersichtlicher wird. Aber es gfalltmer da nurscho besser will eifach wider meh lauft und so viel mamis dahi cho sindđđ»đđ» und d admins gĂ€bet echt meeeega schnell antwort und helfet sofort. Sind au frĂŒndlichđ đđ» chaschs markiere oder sogar eh privatnachricht schriebe. Oder in post vom admin gah mit dine wĂŒnsch. Den versuechets das umzsetzeđ
@ALOHA bi mir ischs wie bide mrspfeffer. Jetzt bim zweite Chind isch de Buuch chliner weh bim erste Chind. Das isch glaub vo Frau zu Frau unterschiedlich.
@Tessi und @kläffchen also zu meinem to good to go Experiment:
2x Migros ausprobiert Rotkreuz/Steinhausen beide Male war ich eher enttÀuschend und konnte nicht alles brauchen.
BĂ€ckerei Hugđ Konnte Ware im Wert vo 15.50 aussuchen, werde ich sicher öfters machen.
@kläffchen habe diese App
Schon sehr lange. Aber da wo ich wohne, gibts leider noch keine Angebote đ. Wohne zu fest auf dem Land đ.
In einem Nachbarsdorf wollte die Gemeinde ao einen KĂŒhlschrank aufstellen, eben, wo man solche Sachen gĂŒnstig/gratis abgeben kann/holen kann (gibt es in vielen StĂ€dten ja schon). Aber leider leider hat sich ein Bauer (welcher sehr viel selber verkauft und auch einen Laden im StĂ€dtchen hat) dagegen gewehrt... und er bekam leider recht. Fand das so eine tolle Idee, dass man so etwas auf dem Land machen möchte. Aber eben... đ€·đŒââïž
@kläffchen bei Migros waren es eigentlich ausschlieĂlich Convenienceprodukte, egal welches Paket ich gewĂ€hlt habe. Fertigsalat, Sandwich, FertiggemĂŒse, einzig noch 2 Pack BrĂŒhwurstanschnitte. Eigentlich alles Produkte die ich sonst nie kaufen wĂŒrde.
Versicherigsfrog: hend e offerte ĂŒber comparis bi de visana agforderet. fĂŒr ĂŒses baby im april ET. denn lĂŒtet hĂŒt de versicherigsheini a mer sie empfehled zahversicherig no ine ne. das bruchts jo die erste johr nonig. denn meint er jo nochr chön mers nĂŒme abschlĂŒsse. isch das so??
Kommentare
0
10
@Mirj has au ersch gad jetzt checketđ s het une dure vom titel swissmom-party sonen pĂŒnktli wod chaschverschiebe
0
10
0
0
0
781
I liebe di Schwangerschaft.... đ€
4
Baby, 8 Monate, hat seit Sonntag Magen Darm. Seitdem isst sie kein Brei mehr, sondern wird mehr oder weniger wieder voll gestillt. Nun nimmt das Erbrechen aber zu. D.h nach dem stillen erbricht sie meistens. Mache mir langsam sorgen.
Wie soll sie so genug FlĂŒssigkeiten bekommen? Stimmt es, dass MuMi gut ist (generell heisst es ja Milch sei schwer verdaulich).
Windeln nur mÀssig nass. Zustand aktuell noch gut; aber ich weiss aus Erfahrung (ihr Bruder lag mal 3 Tage mit Magensonde im Spital mit ca 9 Monaten).
133
@schildchrötlimel kann dir gut nachfĂŒhlen, war bei mir 9 Monate. Hoffe, du ĂŒberstehst den Tag.
@wtpooh Gute Besserung dem armen Spatz. Einen Tipp habe ich dir leider nicht. Vielleicht hat dir die KiA-Praxis oder das MedTelefon deiner Krankenkasse einen Rat oder kann dir sagen, auf was zu achten ist.đ
20
13
129
1,306
derfsch die erste 2 dritel vur ss ne..
1,306
https://www.tchibo.ch/m/mini-styles-t400101861.html?utm_source=campaign&utm_medium=email&utm_campaign=251384836407&linkid=37PIYXA8-37HG1H6F-37364FQY-2PU19MP&wt_cc1=e3e07905b12041940005b78786a4b61c&wt_uk=01ad7204be3f48aa891d6777e09b7672
tschibo hat grad recht schös zĂŒg fĂŒr baby und kinder
25
0
1,306
0
0
Gaht mir leider genau glich. Uuu mĂŒehsam. Aber ich probiers witerhin
256
Obe hets soe Linie mit eme Punk(bi mir grad rosa), underhalb vom Titel. Döt chamer im Bitrag scrolle. Hans u lang nöd gseh und mi gfrögt warums mengisch umespickt. chunsch echt döt druf usversehe?
256
96
233
73
2
906
906
781
73
1,306
906
0
906
Oii gahts au guet?đ
0
Isch jo mega, wie vieli do ane cho si đ„°.
Gseh ig das richtig, dass i dĂ€m Chat do inne, eigentlich alles inegschriebe wird? Also Froge zu Medis, Infos, Foteli, usw.? Ha gester nit alles chöne lĂ€se đ . Eifach dass ug chli drus chum đ
906
De local-app isch zum brĂŒele. Find dadmins au ned de brĂŒllerđŹđ Nenei, da sind eifach so kurzi frage, wemer ned extra es thema/post extra eröffne wetđ aber suscht schriebet immer meh seperati post mit frage. Findi superđđ»đđ» de chasch au ihfĂŒege under welem thema dfrag gstellt wird. Aber dadmins sind aneme neue design dra (so viel ich weiss)đ wos chli ĂŒbersichtlicher wird. Aber es gfalltmer da nurscho besser will eifach wider meh lauft und so viel mamis dahi cho sindđđ»đđ» und d admins gĂ€bet echt meeeega schnell antwort und helfet sofort. Sind au frĂŒndlichđ đđ» chaschs markiere oder sogar eh privatnachricht schriebe. Oder in post vom admin gah mit dine wĂŒnsch. Den versuechets das umzsetzeđ
356
172
237
906
172
1,306
17.4. ET
536
42
2x Migros ausprobiert Rotkreuz/Steinhausen beide Male war ich eher enttÀuschend und konnte nicht alles brauchen.
BĂ€ckerei Hugđ Konnte Ware im Wert vo 15.50 aussuchen, werde ich sicher öfters machen.
536
Habe gleich fĂŒr morgen Abend nach dem Arbeiten etwas bei Hug gekauft. Bin gespannt!
0
Schon sehr lange. Aber da wo ich wohne, gibts leider noch keine Angebote đ. Wohne zu fest auf dem Land đ.
In einem Nachbarsdorf wollte die Gemeinde ao einen KĂŒhlschrank aufstellen, eben, wo man solche Sachen gĂŒnstig/gratis abgeben kann/holen kann (gibt es in vielen StĂ€dten ja schon). Aber leider leider hat sich ein Bauer (welcher sehr viel selber verkauft und auch einen Laden im StĂ€dtchen hat) dagegen gewehrt... und er bekam leider recht. Fand das so eine tolle Idee, dass man so etwas auf dem Land machen möchte. Aber eben... đ€·đŒââïž
42
1,306
254
Warst du hier in Rotkreuz im Hug?
Ich hab mal Jasemine meine Nummer geschrieben damit ich bei Euch in die Whatsapp Gruppe rein komm.. hab noch nichts gehört. Bist du da mit dabei?
96