SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1343537394095

Kommentare

• @Adriana mir hend die vo afang a dri gna,nu scho wenns mol mit de erste zĂ€hndli blöd gheid,me mues nid mol e verletzig am zah gse sed mers de versucherig melde,bi eus gitz scho epe 3/4meldige hnd sie isch erst 21m😉
  • @Vitele das ist ja total doof mit dem Bauer. Wirklich schade! Ich staune, dass Luzern so viele Angebote hat. Mittlerweile gibt es auch eine „Ässbar“, alles BĂ€ckereiprodukte vom vorherigen Tag.

@Evi gut, dass ich das weiss, dann werde ich wohl kein Migrospaket nehmen. Ich fand das von Globus gut, kostete 14.90 und hatte 51.- Warenwert. Ich esse heute noch vom Kopfsalat đŸ„Ź aber die haben auch Sachen in die TĂŒte gepackt, die sogar vom gleichen Tag abgepackt waren (wie der Kopfsalat).

@Adriana man kann eigentlich jederzeit eine Zahnversicherung einschliessen, nur muss man ab einem gewissen Alter evtl. eine zahnÀrztliche Untersuchung vornehmen. Und wird dann vielleicht abgelehnt. Bei Swica geht das ohne Attest bis 5, ich habe letzte Woche so einen Brief bekommen.

Ach, ein paar Snacks zuhause wĂ€ren schon schön 😀
  • @Tessi ja bi in Rotkreuz bim Hug gsi und de stimmt för mich au QualitĂ€t vo de Lebensmittel. Ghöre ned zu dene wo nur Bio kaufed, aber uf QualitĂ€t lueg i scho chli und da het för mich bim Migros ned gstumme. Und cha jo mim Sohn keis Znacht mache use eme Cesarsalat, Sandwichs😂E dere Gruppe ben i ned dine...
  • Wie hfnds denn ihr hend ihr alli zahversicherig ab geburt dinne?
  • @Adriana nein, ich schliesse sie erst jetzt ein. Muss aber noch schauen was am meisten Sinn macht.
  • @kläffchen ja dein Paket von Globus sah gut aus, so etwas habe ich bei Migros auch erwartet. Aber diese Fertigsalate, geschnitten FrĂŒchte und GemĂŒse sind ja nach Ablaufdatum oft nicht mehr so prickelnd.
  • @Adriana mi Sohn esch be Atupri, det passt sech Zusatzversicherig em Alter a. Det esch es erst spöter dinne
  • danke oi
  • @Adriana mir hends ab geburt,werded mer bim zweite au wieder so mache,de hend mer sie scho wenn szweit au chli tollpatschig underwegs isch😄😉
  • E Frag zum Zahne...wie hend ihr eune Chline gholfe?hanere chĂŒgeli geh und osa gel, bis jetzt het das immer guet klappt vorem is bett gah aber hĂŒt machts ihre meega weh sie isch ganz nervös a irne hĂ€nd bisse und a schlafe garnöd zdenke😰
  • E Frag zum Zahne...wie hend ihr eune Chline gholfe?hanere chĂŒgeli geh und osa gel, bis jetzt het das immer guet klappt vorem is bett gah aber hĂŒt machts ihre meega weh sie isch ganz nervös a irne hĂ€nd bisse und a schlafe garnöd zdenke😰

Aso wenns garned gaht mit schlafe und er amigs brĂŒelet het hani ihm uf d nacht au algifor geh..find er muss das ned ushalte
  • @Adriana mir hend d Zahversicherig ait Geburt dinne.

@Evi ja gÀll, ich werd glaub auch nicht mehr zur Migi gehen.
    Als nĂ€chstes steht Hug und der Globus auf dem Plan 😃

@Jessi❀;A-S❀: hesch de rosa Zahgel au scho probiert?
  • Geburtsstar: nomol e frog..me kört immer wieder i bi 30 h ide wehe gsi usw..ab wenn duet me eigentlich dgeburt zelle? well die medizinisch geburt isch oft sehr viel kĂŒrzer ald die wo dfraue verzellet

Ich han au i ganz seltene fĂ€ll, wenns wĂŒrklich schlimm gsi isch es dafalganzĂ€pfli geh. Ich nim au es schmerzmedi wenns mir schlecht gaht und ich finde, mis chind muen nöd liide nur will ich d macht ha und de schmerz selber nöd gspĂŒr.😏 WĂŒrd darum ohni schlechts gwĂŒsse öpis geh. Es dafalgan isch chli schwĂ€cher als es algifor. Die Zahgels wĂŒrked minere meining nah leider jur ganz churz, darum bini irgendwie nie ganz warm worde mit dene.
  • @Mangoo ah das hani ebe garnonöd dihai aber hend am dunnstig 4Monats Kontrolle denn frögi grad d Ärztin obsis mer mit git dankeđŸ‘đŸ» wĂŒrd ihre ebe au so gern helfe jnd de schmerz wegneh, duet mer richtig leid.

@Tessi nei sie hend mer de grĂŒen geh ide Apo, was isch de unterschied zum rosane?
  • Adriana schrieb: »
    Geburtsstar: nomol e frog..me kört immer wieder i bi 30 h ide wehe gsi usw..ab wenn duet me eigentlich dgeburt zelle? well die medizinisch geburt isch oft sehr viel kĂŒrzer ald die wo dfraue verzellet

Ich glaub ab dem moment wos au uf de Muettermund wĂŒrked. đŸ€” Ich han vom ileite au zerscht stunde lang wehe gha, aber leider hends nĂŒt bracht. darum staht im geburtsbricht nur 17 stund.
  • Kann ich mal was komisches fragen? Wie benennt ihr das weibliche Geschlechtsteil fĂŒr ein MĂ€dchen? Scheide wĂ€re ja eigentlich korrekt, nur bezeichnet das ja eigentlich nicht den ganzen Teil... und so Sachen wie Muschi oder so kommt fĂŒr mich nicht in Frage. Aber Schnecke oder was auch immer auch nicht. Ich habe einfach kein gutes „Wort“ dafĂŒr, irgendwie kommt mir Scheide, Vagina & co. eher negativ behaftet vor, Schambereich sowieso.
  • @Adriana also chas nur vo mir brichte, mini chli isch am fritig morge ufd welt cho, aber d wehe hend scho am zistig morge agfange ziemlich regelmĂ€ssig und im geburtsbricht hends “zellt“ ab de mumu öffnig
  • Aso allgemein zu Zahnversicherig... wens Chind ZĂ€h aschlat oder so isch das Unfall und brucht kei Zuesatzversicherig. Zuesatz isch fĂŒr Sache wie Löcher, Spange etc.
  • @kläffchen wir sagen Scheide.
  • @kläffchen mir seged GiigeliđŸ€·đŸ»â€â™€ïžđŸ˜…

@Adriana mir hend bide Swica mit 4i dZahversicherig abgschlosse und ohni irgend en Frageboge.
  • @Anni ahh das hani da, ab wellem moment hesch dus denn geh oder gwĂŒsst das brucht.sie brĂŒellt oder schreit nöd isch aber am jammere und cha bis jetzt garnöd schlafe.meinsch chanis scho geh oder eher nochli warte und luege obs sich beruhigt? Es tuet mer grad selber weh wenni sie so gseh😰
  • @Jessi❀;A-S❀ ah demfall ab mumu eröffnig..oke merci
  • @Jessi❀;A-S❀ de rosa tuet Ă€be betĂ€ube. Gaht chli lĂ€nger bis wirkt (muesch au nur wenig nĂ€) und de schlafts det a dere Stell wie i (so hemmer ĂŒs das mit de Zit chönne erklĂ€re.)
    De isch amigs besser worde.
    Und suscht halt au Algifor, hends ned viel brucht, aber ich find sie mĂŒend ned liide wenns so weh tuet.

@kläffchen mini Eltere hend amigs wie bide mrspfeffer au Giigeli gseit 😅
  • @Adriana ha au gmeint, ab denn wenns unne afat ufga.
    Mini Kollegin redt au vo "Tage der Geburt" 😅 debi sind das nur Üebigswehe und sonstiges gsi. Naja.
  • mrspfeffer schrieb: »
    GiigeliđŸ€·đŸ»â€â™€ïžđŸ˜…

😂 Giigeli hani jetz no nie ghört. @Jessi oi das isch schwirig zum
    sÀge wegis geh han. Chani irgendwie
    nöd so sĂ€ge. Bim grosse magi mi nĂŒm recht erinnere und mini chli brĂŒeled fascht nie, döt merki eifach sehr schnell wenn
    si schmerze het.
  • @Adriana ah nei seich, "Wochen der Geburt" đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž
  • @Tessi ah grad eso 😂 ui jo wer chli lang..
  • Soo also mitem zĂ€pfli hemers jetzt au gschaft.Die chli schlaft jetzt ganz ruhig hoffe sie het e gueti nacht ohni schmerze🧾🌙 danke eui viel mal fĂŒr tipps😘
  • @Jessi❀;A-S❀ super đŸ‘đŸ»â€ïž
  • @kläffchen mini Gross bald fĂŒfi interessiart sich sehr fĂŒr alli Körperteil. I han amol glĂ€sa, dass ma sött dia korrekt Bezeichnig da Kinder sĂ€ga. Drum isch es denn bi ĂŒs Vagina gsi. Wia i aber spöter 🙈😂 anatomisch ufklĂ€rt worda bin, heissts korrekt Vulva. Also heissts bi ĂŒs Vulva. Min Maa het als Kind Strichli gseit! 😂
  • Ladies... weiss öbber wes usgsehd bide SWICA mit Stillgeld?
  • @Adriana Im Spital hĂ€nd sie mir gseit, ab 3 cm. Isch sehr motivierend gsi😅
  • Anni schrieb: »
    Ich glaub ab dem moment wos au uf de Muettermund wĂŒrked. đŸ€” Ich han vom ileite au zerscht stunde lang wehe gha, aber leider hends nĂŒt bracht. darum staht im geburtsbricht nur 17 stund.

Hmm aso ich han min geburtsbricht nie verlangt, weiss drum nöd was drinstaht. Aber ich bin zum bispiel no chli meh als e wuche mit ca. 2-3cm MuMu-Öffnig umegloffe, han höchstens mal ganz liechti wehe gmerkt debi. Das zellt ja denn au nöd? Im spital bini denn schlussendlich 4h gsi bis sie da gsi isch. đŸ€”
  • Tanja87 schrieb: »
    Ladies... weiss öbber wes usgsehd bide SWICA mit Stillgeld?

Ja du bechunsch nach 10 Wuche stille 200.- miesch vom KiA oder de Hebamme die BestÀtigung unterschriebe lah. Findsch sie online uf de Swica Homepage
  • @Tanja87 ab 10. Wuche Stille. Ungerschriebe vom KIA,FA oder Miettereberotig, etc. Mir het das Formular d Swica automatisch gschiggt gha.
  • @Adriana mir sind bi dĂ€ Visana und bi ĂŒs sind Zahleistige idĂ€ Zusatzversicherig drinne.( 25% 500.-/Jahr) das het bis ĂŒs bis ez immer guet aneghebt und han mit allne 3 scho als Baby wege UnfĂ€ll mit dĂ€ ZĂ€h mĂŒesse goh. Isch natĂŒrlich vorallem au spöter relevant wenns um chieferortopĂ€dischi Massnahme wĂŒrd goh.
  • ich merk ez ide ss dass ich so e beschisseni zuesatzversicherig han..
  • Danke euch @mrspfeffer und @Vitele🌾👍
  • @Adriana was isch denn nöd guet?
  • @Adriana wege meinsch?
    Ich han au kei Stillgeld becho vode Concordia. Die hend mi usglachet am Telefon.
    Hend jetzt mit de Helsana no s ProLife abgschlosse. Det zahlets nomal bis zu 75% ad Zah Sache. Glaube Helsana 50% und denn 25% ProLife.
    Mi Ma het einmaligi doppel ZÀh. Isch immer dÀ Hero wenn er zum Zahni muess. Alli chömid ga luege wills das nur im Studium ghöret aber no nie öper gseh hend. Deshalb hemmer au grad das vo afang a gmacht weg de Zahversicherig.
    Wenn schier alli dopplet use chömid cha mer sich ja denke wieviel da hend mĂŒesse zoge wĂ€rde 😅😅
  • @Tessi krass!! Ich wĂŒr amel grad sĂ€gĂ€: dörfed go luege cho, defĂŒr gĂ€beder Rabatt😂😂😎
  • @Juna @tessi jo i nerv mi eifach echli..han bir assura leider mol en 5 johres vertrag abgschlosse zuesatzversicherig. han niiie öbis ka..denn hani letscht johr 1 wuche zsport kĂŒndigung igreicht und ez hends mers nomol es johr verlĂ€ngered..ez bini schwanger worde..sie zahled kei osteopathie kei akkupunktur zahled nĂŒt as schwangerschaftsyoga..und stillgeld möchti ez no abklĂ€re aber wĂŒr mi erstune..die pissnelkene..sorry
  • Pissnelkene, wie lang ech das Wort scho nöme ghört han đŸ‘đŸ€Ł
  • @Rizzitella ich lieb das Wort :D das isch richtigi psychohygiene
  • b90b4670-4568-11e9-9a2f-81994b8ccfe4.jpegich versuechs ez do glich au no: es isch passiert, mini Milena het vorgescht ihres gliebte Nuscheli in Wiifelde verlore. Mir sind im MĂŒller, Casa und im C&A gsi. Es mĂŒesst also irgendwo det umenand sii. Fallses irgendöpper wĂŒrd finde, bitte meldet eu doch. Sie isch ganz fescht trurigđŸ„ș ( es isch en grosse graue Schluchschal mit helle Sterne druf)
  • Guten Morgen Miteinander ☀
    Danke fĂŒr eure Inputs. Ich weiss immer noch nicht wie ich es benennen soll...

Heute Nacht hat es ja echt ĂŒbel gestĂŒrmt! Bei uns im Garten ist zum GlĂŒck nichts passiert.
  • @kläffchen mir hend ide bruefsschuel (fabe) glernt dasmer nur scheide/vagina und penis sege söll. Was ich scho alles ghört ha ide krippeđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïžđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž en bueb het immer vom willy gschwĂ€tzt. Chaschder vorstelle wie laaaaang mir gha hend - bismer usegfunde zend wer de willy isch?😂 de bueb het devo gschwĂ€tzt als wĂ€rs sin beschte frĂŒnd.
  • @adriana bi o bir assura di si wĂŒrk sch***** isch aber o di billigsti.... si zahlĂ€ ĂŒbrigens ke stillgĂ€ld 😂 wed niĂ€ chrank bisch geiz ja no aber wed mau öpis hesch bisch chli verarscht... wöu si Ă€bĂ€ wĂŒrk fasch nĂŒt zahlĂ€
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum