Guete Morge Fraue
Mer si chĂŒrzlech im Reka-Dorf (Swiss Holiday
Park) in Morschach gsi. Dört hetâs ĂŒs sehr guet gfaue, v.a. s ErlĂ€bnisbad & dr Indoorspielplatz fĂŒr ĂŒsi Chlini be schlĂ€chtem WĂ€tter đ Gets i dr Schwyz oder im nöchere Usland öpis verglichbars? WĂŒrde gĂ€rn fĂŒr im Herbst öpis bueche đ
ïżŒalso ig bi pflegefachfrau im kispi und mir hei bir schmĂ€rztherapie so nach 7-10d mau mit eim medi pousiert, ABER die ching hei die volli tagesdosis usgschöpft gha drum dĂ€nke ig dass das ohni problem solang wieses brucht chasch mache. Isch ja nur am abe ei dosis...vilech begrĂ€nzt uf 4 wuche odr sođ€
Get mer öper en tipp gĂ€ge ss ĂŒbelkeit? ErbrĂ€che 5mal am tag... ingwer bringt mer nid wĂŒrkli öpis. Minu froueĂ€rztin isch nid errreichbar(isch immer bsetzt)...
Kopfweh und drehschwindel hani o đ€ądafalgan beingt o nĂŒd
gits do ine es Mami, wo finanziell nid so guet do stoht (oder öpper kennt, wo das so isch) und das Schoppepulver bruche chönt? 3 Pack. wĂŒrs gern verschenke. bruches nĂŒmm mir sin uf de 2er umgstige. GrĂŒessli
Sitt d Pampers neui verpackig hend, hend mini kids so wie en usschlag. Wiiter findi die pampers fĂŒhle sich immer grad fĂŒecht a, wenns au nome chli nass sind...
Hend anderi au en verĂ€nderig feschtgstellt? đ€
Neue Pampers premium protecion.đŒSitt d Pampers neui verpackig hend, hend mini kids so wie en usschlag. Wiiter findi die pampers fĂŒhle sich immer grad fĂŒecht a, wenns au nome chli nass sind...
Ou nei wĂŒkiđ mir hendau die aber no alti packug womer fertig mache..schiesst mi ez gad ah..denn chaufi mal nur ris pack zum teste vo de neueđ€ merci fĂŒrd info
@kläffchen has höt au usprobiert... es KompostsĂ€ckli meteme Wiisbrot & 4 SĂŒessgebĂ€ck... Naja förs Znacht met Chind ned so das, aber fein esches.
@Tanja87 ha zwar kei Maxicosi meh.. Aber mi het letschmol eine zuparkiert obwohls eigentlich en Gehweg ned en Parkplatz gsi esch nÀbe mer und de of de andere Site esch au so nöche gsi. Be chum meh innecho es Auto de chli han i e Kofferrum do zum useparkiere.
Weissch wa han i gmacht...đHuusfrauevandalismusđ€Ł
Bis zu wellem Alter wĂŒrdet ihr Vans aalegĂ€?
Mir hett hĂŒt Ă€ Verchöuferin welle Vans aadreie, erschtens gfallĂ€ si mir nid u zwöitens findi mit 40zgi bini zu âaltâ fĂŒr diĂ€...
@Mary Lou ich denke das hat nicht viel mit Alter zu tun, halt was dir gefÀllt. Ich persönlich bin nicht so ein Sneakers Fan, also habe ich mir noch gar keine Gedanken darum gemacht.
@Adriana ich glaube das heisst, dass von den 16 Wochen 2 Wochen vor Geburt bezogen werden, wenn man schon krankgeschrieben ist.
Kommentare
130
55
790
333
164
184
58
48
Mer si chĂŒrzlech im Reka-Dorf (Swiss Holiday
Park) in Morschach gsi. Dört hetâs ĂŒs sehr guet gfaue, v.a. s ErlĂ€bnisbad & dr Indoorspielplatz fĂŒr ĂŒsi Chlini be schlĂ€chtem WĂ€tter đ Gets i dr Schwyz oder im nöchere Usland öpis verglichbars? WĂŒrde gĂ€rn fĂŒr im Herbst öpis bueche đ
496
790
? Stiege grad needđ
164
32
215
790
55
55
32
57
13
1,306
50
Get mer öper en tipp gĂ€ge ss ĂŒbelkeit? ErbrĂ€che 5mal am tag... ingwer bringt mer nid wĂŒrkli öpis. Minu froueĂ€rztin isch nid errreichbar(isch immer bsetzt)...
Kopfweh und drehschwindel hani o đ€ądafalgan beingt o nĂŒd
1,306
embryotox.de isch sus e super siite
gueti besserig
53
141
Sitt d Pampers neui verpackig hend, hend mini kids so wie en usschlag. Wiiter findi die pampers fĂŒhle sich immer grad fĂŒecht a, wenns au nome chli nass sind...
337
Ou nei wĂŒkiđ mir hendau die aber no alti packug womer fertig mache..schiesst mi ez gad ah..denn chaufi mal nur ris pack zum teste vo de neueđ€ merci fĂŒrd info
215
130
133
536
536
1,306
790
536
@Tanja87 dieses Problem haben wir nie, da kein Auto đŹ
Mein Sohn musste heute nochmals den Sehtest vornehmen. Und nun muss er zum Augenarzt, ich habe aber nicht das GefĂŒhl, dass er schlecht sieht...
356
50
337
Mhh das liebi und es passiert soo viel da die scheiss parkplĂ€tz immer Ă€nger werdetđ€ŠđŒââïž
409
29
42
Weissch wa han i gmacht...đHuusfrauevandalismusđ€Ł
337
153
Mir hett hĂŒt Ă€ Verchöuferin welle Vans aadreie, erschtens gfallĂ€ si mir nid u zwöitens findi mit 40zgi bini zu âaltâ fĂŒr diĂ€...
790
1,306
42
153
164
164
1,306
Ich bin jo zu 50% krank gschriebe..das heisst es wĂŒr sinn mache wenn ich vor ET mich zu 10ĂŒ% krank schriebe loh? dass ich denn die 16 Wuche han..
536
@Admin danke. Dann mache ich das ĂŒber die website. Es geht mehr darum, dass ich sporadisch Bilder von öffentlichen Plattformen lösche.
@Melanie wo hast du es denn geholt?
@Mary Lou ich denke das hat nicht viel mit Alter zu tun, halt was dir gefÀllt. Ich persönlich bin nicht so ein Sneakers Fan, also habe ich mir noch gar keine Gedanken darum gemacht.
@Adriana ich glaube das heisst, dass von den 16 Wochen 2 Wochen vor Geburt bezogen werden, wenn man schon krankgeschrieben ist.
0