Guete abe froue
I ha e frag u zwar weti gĂ€rn 30 kilo abnĂ€ i fĂŒehle mi ungloublech dick.
Ha scho vo kabsle glÀse chöi die öbis?
Oder heit dr sĂŒsch erfahrige wĂ€r froh um paar tips.đ
@Adriana, @Caramel, @sabi81, @nanu14 hey Danke vielmol fĂŒr euri Antworte. Bi froh bini nit elei, wo so dĂ€nkt đ. S Geld wird uf jede Fall s Ching becho. Mach ig immer Ă€ so đ.
@GänseblĂŒmchen ig fange jetzt denn grad mit Restart vo Fitline a. Alli wo ig kenne wos mache, hei mega Erfolg. Me nimmt zwar paar Tablette, si aber Citamine und no öbis, aber mi isst 4x am Tag, keini Shakes. Es isch eigentlich eifach Ă€ ErnĂ€hrigsumstellig.
Oder heit dr sĂŒsch erfahrige wĂ€r froh um paar tips
Also mit Chapsle chani mer das chum vorstelle.. Ich bin en mega fan vo weight watchers und chans nur empfehle. Aber mer muen hald scho bereit si d ernÀhrig umstelle.
@GänseblĂŒmchen wĂ€nn du so viel wetsch abneh unds au fĂŒr lĂ€nger als nur ein summer söll sii. gah zunre ernĂ€hrigsberatig wo dir au grad es personalisierts training zĂ€mĂ€stellt. es isch guets investierts gĂ€ld! pilleli und pĂŒlverli werdet dich nöd langfristig glĂŒcklich mache und chostet viel gĂ€ld. https://www.goldenbody.ch/ gah mal chli uf ihrem youtube/ instagram kanal go luege sie erklĂ€rt mega guet wieso pilleli & pĂŒlverli nöd efektiv sind.
@GänseblĂŒmchen ig mach das jetzt, well ig eifach am Afang Ă€ chline Arschtritt muess ha und alles schwarz uf wiss muess nochelĂ€se chöne, was si die guete LĂ€benittel u d was die schlĂ€chte. Obwohl ig jo das grundsĂ€tzlich weiss đ. Aber ebĂ€... und sobald dass es denn selber lauft, me d ErnĂ€hrig het chöne umstelle, denn bruch ig niemer meh. Denn cha ig das elei đȘđŒ.
@GänseblĂŒmchen das C9 isch sone 9 TĂ€gigi Entgiftigskur, Reinigungskur. Dört schluggt me einigi Tablette am Tag, Aloe Vera Saft und Shakes.
Ha nur gmeint, well du gschriebe hesch, hesch öbis vo Tablettene glÀse.
A was fĂŒrne DiĂ€g mit Tablette hesch denn du dĂ€nkt gha?
@GänseblĂŒmchen ich empfehle dir au Weight Watchersđđ» hett nie denkt, dass es so guet funktioniert. Musch mal go luege. Es het sogar en Post da ine zu WW đ
ach mamis ich bin sooo verzwiflet đ„ș sit einem jahr suechet mit eh wohnig đđŒââïž mit wönd sooo gern in horgen bliebe aber gibe dâhoffnig bald uf öpis grössers und zahlbars zâfinde đ und jetz isch den scho wieder ende mĂ€rz und denn hockemer wieder 6 mönet fescht wege dere schiss kĂŒndigungsfrist (nochmieter findemer eh nöd, sind so viel leeri wohni bi ĂŒserer ĂŒberbauuig) đ«đđŁ und eifach kĂŒndige a la no risk no fun findi nöd sone gschiidi idee đ
ach mamis ich bin sooo verzwiflet đ„ș sit einem jahr suechet mit eh wohnig đđŒââïž mit wönd sooo gern in horgen bliebe aber gibe dâhoffnig bald uf öpis grössers und zahlbars zâfinde đ und jetz isch den scho wieder ende mĂ€rz und denn hockemer wieder 6 mönet fescht wege dere schiss kĂŒndigungsfrist (nochmieter findemer eh nöd, sind so viel leeri wohni bi ĂŒserer ĂŒberbauuig) đ«đđŁ und eifach kĂŒndige a la no risk no fun findi nöd sone gschiidi idee đ
Gaht ois genau glich sind au scho sit ĂŒber eme jahr am luege und drĂŒmal hani mi scho mĂŒsse verarsche lah vo so verwaltige und gnosseschafteđ€ź
Debi brĂŒchtemer langsam dringend e anderi wohnig! Zwar ned wege de grössi aber mir sind im 4.stock ohni lift ich bi schwanger und ha no e jĂ€hrige buebđ đ„Ž
Ach die LĂŒt hĂŒt zu tags, im zug es mami mitem chinderwage und hochschwanger aber niemert wĂŒrd ihre en platz freiđ„ selber mussi au mitem chinderwage vor de tĂŒre stahbliebe wills de lĂŒt da bequem isch zum stah wo de kiwa parkplstz isch.was isch au los das lernt mer doch scho als chind sosacheđ€đŁ
aht ois genau glich sind au scho sit ĂŒber eme jahr am luege und drĂŒmal hani mi scho mĂŒsse verarsche lah vo so verwaltige und gnosseschafteđ€ź
@Mangoo ohjee simer wenigstens nöd allei mit dem problem đ leeck da isch min gröschte stress im moment.. wer weiss vilicht passiert no eh wunder bis endi nöchscht wuche đđŒ es wĂ€r sone riese last weniger đ
@ĂŒlĂ€li@MangooEus gahts genau gliich. Und ich huere dummi chueh han vor 2 mönet es mega aagebot abglehnt. Weiss nöd was mich grittĂ€ hĂ€t. Aber han sit doch schlaflosi nĂ€cht und es bestĂ€ftigt mich mega. Mini mama seit, den hĂ€ts nöd so sölle sii. Aber gliich đą
@Adriana sĂ€g nĂŒt!!! En alti Frau, wo zmittag am 12i es völlig unbekannts Kind ersticht. So öpis hat i mer ned emol e mine schlimmste Horrovorstellige vorgestellt.
@Jessiâ€;ïžA-Sâ€ïž @Ohana Ich wĂŒrd au ganz dirĂ€kt d lĂŒt druf ufmerksam mache. FrĂ€ch findi das jetzt nöd. đ€·ââïž Hani au scho so gmacht. MĂ€ngisch sinds eifach z fuul oder i ihres handy vertĂŒĂŒft.
@ülĂ€li @MangooEus gahts genau gliich. Und ich huere dummi chueh han vor 2 mönet es mega aagebot abglehnt. Weiss nöd was mich grittĂ€ hĂ€t. Aber han sit doch schlaflosi nĂ€cht und es bestĂ€ftigt mich mega. Mini mama seit, den hĂ€ts nöd so sölle sii. Aber gliich đą
@rosa ouu man đą dis mami het sicher recht.. irgendwenn werdet mir scho no fĂŒndig đđŒđđŒ
Wir schauen auch schon seit 2 Jahren... ich habe vor 3 Wochen eine Wohnung besichtigt, die eigentlich allen Vorgaben entsprach, aber es hatte keinen Eingangsbereich. Das störte mich zu fest. Aber nur fĂŒr irgendwas will ich die jetzige Wohnung auch nicht verlassen. Vielleicht gibt es auch bald ein gutes Angebot zum Kaufen hier, wer weiss.
@rosa das ist so. Eigentlich wĂŒrde es hier super passen, aber wir haben einfach 1 Zimmer zu wenig. Aber nicht so einen grossen Druck um etwas neues zu finden. Wir lieben es hier so sehr, dass wir nur genau hier eine Wohnung suchen.
@kläffchen Bekannte wĂŒnschten sich vor ein paar Jahren in einer ganz bestimmten Ăberbauung eine Wohnung. Sie haben dann einen Flyer kreiert und in den BriefkĂ€sten verteilt, falls jemand verkaufen wĂŒrde usw - sie leben jetzt daâșïž
Kommentare
164
22
193
I ha e frag u zwar weti gĂ€rn 30 kilo abnĂ€ i fĂŒehle mi ungloublech dick.
Ha scho vo kabsle glÀse chöi die öbis?
Oder heit dr sĂŒsch erfahrige wĂ€r froh um paar tips.đ
1,306
1,306
0
193
1,306
0
0
193
193
256
Also mit Chapsle chani mer das chum vorstelle.. Ich bin en mega fan vo weight watchers und chans nur empfehle. Aber mer muen hald scho bereit si d ernÀhrig umstelle.
184
193
0
Hesch du ĂŒber C9 glĂ€se gha?
161
193
0
Ha nur gmeint, well du gschriebe hesch, hesch öbis vo Tablettene glÀse.
A was fĂŒrne DiĂ€g mit Tablette hesch denn du dĂ€nkt gha?
51
356
356
215
193
Hani glese.
73
Han nach de geburt vo mim sohn nur durchs stille und regelmĂ€ssigi bewegig 43kg abgnoâșïž
164
337
142
25
337
Gaht ois genau glich sind au scho sit ĂŒber eme jahr am luege und drĂŒmal hani mi scho mĂŒsse verarsche lah vo so verwaltige und gnosseschafteđ€ź
337
130
25
@Mangoo ohjee simer wenigstens nöd allei mit dem problem đ leeck da isch min gröschte stress im moment.. wer weiss vilicht passiert no eh wunder bis endi nöchscht wuche đđŒ es wĂ€r sone riese last weniger đ
55
@ĂŒlĂ€li @MangooEus gahts genau gliich. Und ich huere dummi chueh han vor 2 mönet es mega aagebot abglehnt. Weiss nöd was mich grittĂ€ hĂ€t. Aber han sit doch schlaflosi nĂ€cht und es bestĂ€ftigt mich mega. Mini mama seit, den hĂ€ts nöd so sölle sii. Aber gliich đą
133
Und allen, die gerade gefrustet sind, wĂŒnsche ich viel Sonne fĂŒrs Herz âïž
42
129
1,306
42
1,306
1,306
0
25
@rosa ouu man đą dis mami het sicher recht.. irgendwenn werdet mir scho no fĂŒndig đđŒđđŒ
337
536
55
55
536
133
536