Hat jemand bereits (vorzugsweise gute) Erfahrungen mit wiederverwendbaren Abschminkpads gemacht? Funktionieren diese auch bei wasserfester Mascara? Eine Jemako-Beraterin meinte es sei kein Problem, aber ich kann mir kaum vorstellen dass das funktioniert đ đ
@frauhirsch ich bruchs mit nid wasserfestem,aber werum seds bi wasserfestem nid au ga?
Du nimmsch ja trotzdem dis abschminkmitteli,de einzig underschied isch dases wĂ€sche dusch wennds bruchd hesch anstatt in abfall zdueđ
Nei aber ich nimme ah weg de faserig oder sođ€·ââïž wies gnau funktioniert weissi nöd aber i h finds guet, dassi numme die pads und warms/heisses wasser brucheđ
Ig bruche ganz normali WĂ€schlĂŒmpli, fĂŒr e wasserfescht mit Mitteli. Geit super. Bruche aber je lĂ€nger wie meh nid wasserfeschte wo genau so guet hĂ€bt und nur mit Wasser abgeit.
@GänseblĂŒmchen wend de newsletter abbonniersch chunsch fascht jede tag en guetschi ĂŒber. Falls niemer eine het, hetsch morn den sicher eine.
Hanen nemli ahfangs wuche gad deaktiviert - wilsmer zviel worde ischđ
Was fĂŒr e nachdâŠđI verstand ja mini chli 21m dasses sicher nid grad eifachd isch imoment,bi i de 28ssw und derf sie nim viel lupfe und afangs april zĂŒgled mer au na,aber nebst dem das i zum teil stunde znachd wachligge brĂŒelt sie immer wieder und bruchd dnöchi,gse langsam us we en đŒâŠđEs brichd eim au fast sherz wenn mer ihre die nochi mit trege nim so cha ge we sie gern hedi,weiss aber au dases nacher au nim so guet gatâŠđDie wo das au erlebt hend was hend ihr fĂŒr lösige gfunde gha?
@mariechäfer bi ĂŒs isch e momĂ€nt ds familiebett d lösig gsi, abr vorauem dasi nĂŒmm ha mĂŒesse immer ufstah ir schwangerschaft, wach isch ĂŒsi grosdi glich gsi. Mir hei de wo dr chli da isch gsi no mit kinesiologie unterstĂŒtzt was ou teilerfouge het brachtđȘđ» abr es brucht eifach vorrauem zyt, dass aui dich s di nöji dituation geöhne chöiđ
@Tara ich het ebe au lieber eine vo Kohn Rikon, mini Schwiegermuetter het mer dĂ€ erklĂ€rt und bi dem hani sâGfĂŒhl chasch wĂŒrkli nĂŒt falsch mache. Aber bi dem vo mim Grosi findsch eifach nienets öppisđ
Liebi Mamis, ech han mol en Frog đ Ech ha mini letschti Periode am 9. Februar gha. Stelle no i de Nacht. Was meined ehr? Normal oder selli mol en Test mache?
Kommentare
906
781
906
142
906
906
781
55
215
142
906
215
142
781
356
1,306
536
Noch 2 Tage und ich fliege nach Dubai. Werde schon langsam nervös đ
40
271
142
Du nimmsch ja trotzdem dis abschminkmitteli,de einzig underschied isch dases wĂ€sche dusch wennds bruchd hesch anstatt in abfall zdueđ
142
3
40
142
57
215
57
271
142
271
164
40
Ah super, de probier ich das đ danke!
193
781
906
Hanen nemli ahfangs wuche gad deaktiviert - wilsmer zviel worde ischđ
254
Isch tip top gange. Weiss aber ned qas fĂŒr en Marke das gsi isch.
193
114
164
142
114
@Sunshinemom wĂŒrkli? Mis Grosi het mir so Angst gmacht ich mĂŒessi höllisch ufpasse!! Sus chlöpfi mir die ganzei Pfanne um dâOhređđ
55
164
906
Gnau drum kaufi keine. Mis grossmami hetmer au soo angscht gmachtđł getrau mi bis hĂŒt nani eine zkaufeđ
29
0
114
164
3
1,306