Anderes Thema: benötigt jemand zufÀlligerweise aptamil pre Pulver? Haben noch zwei volle (versiegelte) Packungen mit Ablaufdatum September 2019. Dachte an CHF 10 pro Packung.
@ALOHA ah, ich habe noch gar nie versucht einfach durchlaufen zu lassen. Dann schalte ich auch mal ein bisschen runter, hatte es so auf Stufe 8 von 9. nimmst du die SpÀtzli nicht raus, wenn sie oben schwimmen?
@wtpooh ich erzĂ€hle, dass das Turtles SpĂ€tzli sind. Mein Sohn liebt sie und isst kein GemĂŒse freiwillig
đđŒ Hello zĂ€mme, ha mich do jetzt au mol ahgmolde. LocalFamily/SM isch recht langwillig worde... Warum muss mer do in eigentlich sowit abescrolle đ mingia đđ
Ha nÀchscht Wuche plante KS. Mini Muetter am Telefon: sie chiemi de ersch 4 Tag spÀter is Spitau; sie mögi nachem schaffe nid no 1h autofahre... u i heigi ja sicher gnueg Bsuech
@schildchrötlimel ich wĂ€r glaub mega enttĂŒscht, aber ha au es mega verhĂ€ltnis zu mim mami. Falls das bi dir au so isch, wĂŒrdis ihre direkt sĂ€ge. Sie meints jo sicher ned bös und cha sich vellech schlĂ€cht i dini situation versetzeđ°
Ha nÀchscht Wuche plante KS. Mini Muetter am Telefon: sie chiemi de ersch 4 Tag spÀter is Spitau; sie mögi nachem schaffe nid no 1h autofahre... u i heigi ja sicher gnueg Bsuech
Ich au. Ich han nur de nötigsti bsuech empfange đ am beste wĂ€ri gsi nur min maa. So hĂ€tti chlne schlafe wenn sbebe gschlafe het und ned mĂŒesse wach bliibe wege bsuech đ
Danke fĂŒr eui Feedbacks. I wirde au nid gĂ€rn vo Bsuech ĂŒberrennt, abr di eiget Muetter isch glich irgendwie öpis anders.... mais bon, ihres 37jĂ€hriges âDesinteresseâ a mir zieht sich witer đ€·ââïž
@schildchrötlimel uu das tuet mir uuu leid fĂŒr dich! Finde ihri ussag so au mega verletzend und grad wĂ€nns um d geburt gaht findi isch s eiget mami doch meha wichtig. Verstah dich voll wĂ€r au uu trurig. FĂŒhl di umarmt und alles gueti fĂŒr dini Geburt đ
@banana: wir wĂŒrden wohl etwa 25-30% Cash zahlen, falls wir ein Objekt finden.
Amortisiert denn der Rest von euch? Wenn wir eine Wohnung finden wĂŒrden, hĂ€tten wir eigentlich genug flĂŒssige Mittel um 33% zu zahlen. Macht das dann Sinn?
@kläffchen macht sinn meh z zahle wenn e tĂŒfere hypo-zins wotsch zahle, vorallem be 33% deckig machts de vöu us. Amortisiere wördi indirĂ€kt, heisst die 3sĂ€ule bir bank mache, somit muesh ke 3ti hypo macheđ
@Banana mir hei o chli meh als 20% Eigekapital inegĂ€ u de d Hypothekt. Ăsi Pensionskassene hei mir nid wöue alĂ€nge (u het zum GlĂŒck glĂ€ngt). Und de tĂŒe mir indirekt amortisiere ĂŒber ĂŒsi 3a-Versicherig.
đł auso i mag jedem Riichtum gönne; i ha Ă€uĂ€ öpis fausch gmacht im LĂ€be đ - wenn me e durchschnittliche Immo-Priis vo 1 Mio nimmt, u de chasch 30% Cash inebuttere, de bisch ja Dagobert đłđđ (oder nid???)
@schildchrötlimel đ bi ois isch das immer sziel gsi und fĂŒr das gspart. Hend sogar es jahr spöter na de konpletti underi stock chöne umboue fĂŒr knapp 95000.-
Aber ebe mir hend ned 30% sondern 20%
@Chil ich ha vo dunkelbruun uf hell gmacht und ha sie aschig welle, aber i einere sitzig (4h) hemers ned gschafft. Luegsch eifach das sie dich guet beratet und hoffentlich realistisch sind was möglich isch. Will ned jedes Haar nimmt dFarb glich guet uf. Mir hend 4 tönige nach de mechĂšs na mĂŒesse druf tue bi mir das es ned orange gsi isch.
@schildchrötlimel mir hei e eigetumswohnig mit terrasse u garte (gartegschoss). ds isch natĂŒrlech prislech e ungerschied zumne huus. und mir hei 4.5 zimmer u nid 6 zimmer wie anderi;) usserdem halt eifach guet gspart (bevor d chind cho si - mit 2 teilzytpensen cha mĂ€ nĂŒmm so spare wie vorher). mir hei ke geld vo de eltere becho - sĂŒsch hĂ€tts de villech o fĂŒrnes huus glĂ€ngt (was mir aber beid nid hei wöue us verschiedene grĂŒnd)....
ah ja: u mir wohne nid in zĂŒri sondern bĂ€rn - da si d immobiliepriise o no chli agmĂ€ssener
Kommentare
4
4
536
@wtpooh ich erzĂ€hle, dass das Turtles SpĂ€tzli sind. Mein Sohn liebt sie und isst kein GemĂŒse freiwillig
45
906
0
781
781
73
Ich wĂ€r no so froh wĂŒrd das bi eus öber segeđđđ
356
164
1
19
I gloube sie chunnt sicher scho vorhĂ€r, wĂŒu sie wett das SchĂ€tzi gsehđ„°Isch sicher nid bös gmeint-ig wĂŒrds aber aasprĂ€che wenns di magđ
19
Sorry isch zu dÀm gmeint gsi
626
251
781
0
Wie habt ihr eure Eigentums Wohnung/Haus finanziert?
781
78
906
172
781
536
Amortisiert denn der Rest von euch? Wenn wir eine Wohnung finden wĂŒrden, hĂ€tten wir eigentlich genug flĂŒssige Mittel um 33% zu zahlen. Macht das dann Sinn?
2
536
2
30
337
Ab Mai wÀre in Bassersdorf eine schöne 4.5Zi Wohnung im obersten Stock zu haben..!
Bei Interesse schicke ich gerne Fotos
781
906
Aber ebe mir hend ned 30% sondern 20%
251
626
184
781
78
356
78
3
356
78
3
78
3
356
536
@schildchrötlimel wir haben beide gute Einkommen und bereits einen Teil der Erbschaft bekommen.
78
30
ah ja: u mir wohne nid in zĂŒri sondern bĂ€rn - da si d immobiliepriise o no chli agmĂ€ssener
356
0