SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1535456585995

Kommentare

• BĂ€rlauch SpĂ€tzle: muss mal testen ob das unser kleiner auch isst. Bei grĂŒn ist er immer sehr heikel 😂
  • Anderes Thema: benötigt jemand zufĂ€lligerweise aptamil pre Pulver? Haben noch zwei volle (versiegelte) Packungen mit Ablaufdatum September 2019. Dachte an CHF 10 pro Packung.
  • @ALOHA ah, ich habe noch gar nie versucht einfach durchlaufen zu lassen. Dann schalte ich auch mal ein bisschen runter, hatte es so auf Stufe 8 von 9. nimmst du die SpĂ€tzli nicht raus, wenn sie oben schwimmen?

@wtpooh ich erzĂ€hle, dass das Turtles SpĂ€tzli sind. Mein Sohn liebt sie und isst kein GemĂŒse freiwillig
  • @wtpooh ich habe dir eine pn gesendet.
  • @kläffchen nee ich nims ned use. Lah die ganz ladig drin bis letschte dure isch. Den nimi de spĂ€tzler weg und gĂŒsse abđŸ‘ŒđŸ»
  • đŸ‘‹đŸŒ Hello zĂ€mme, ha mich do jetzt au mol ahgmolde. LocalFamily/SM isch recht langwillig worde... Warum muss mer do in eigentlich sowit abescrolle 🙈 mingia 🙊😅
  • Wie wĂŒrdet ir reagiere?:

Ha nÀchscht Wuche plante KS. Mini Muetter am Telefon: sie chiemi de ersch 4 Tag spÀter is Spitau; sie mögi nachem schaffe nid no 1h autofahre... u i heigi ja sicher gnueg Bsuech
  • Ah u de het sie no gmeint: „bim 2te Chind muess me ja nid aues lah gheie u sofort is Spitau cho“
  • Ah u de het sie no gmeint: „bim 2te Chind muess me ja nid aues lah gheie u sofort is Spitau cho“

Ich wĂ€r no so froh wĂŒrd das bi eus öber sege🙊🙊🙊
  • @schildchrötlimel oh wow nei das gaht gar ned. WĂ€ri mega enttĂŒscht, es isch ned irgendöper sondern d Muetter.
  • @schildchrötlimel ig hĂ€tt das sogar bim erschte Chind ok gfunde, si het ja nĂ€r no aui Zyt vor WĂ€ut zum ds Baby z gseh.
  • @schildchrötlimel ich wĂ€r glaub mega enttĂŒscht, aber ha au es mega verhĂ€ltnis zu mim mami. Falls das bi dir au so isch, wĂŒrdis ihre direkt sĂ€ge. Sie meints jo sicher ned bös und cha sich vellech schlĂ€cht i dini situation versetze😰
  • Telefon

I gloube sie chunnt sicher scho vorhĂ€r, wĂŒu sie wett das SchĂ€tzi gsehđŸ„°Isch sicher nid bös gmeint-ig wĂŒrds aber aasprĂ€che wenns di mag😊
  • Ha nĂ€chscht Wuche plante KS. Mini Muetter am Telefon: sie chiemi de ersch 4 Tag spĂ€ter is Spitau; sie mögi nachem schaffe nid no 1h autofahre... u i heigi ja sicher gnueg Bsuech

Sorry isch zu dÀm gmeint gsi
  • @schildchrötlimel Ich het am liebste gar kei Bsuech wele im Spitol und het das ganz easy ahglueget. 😅
  • Ich au. Ich han nur de nötigsti bsuech empfange 🙈 am beste wĂ€ri gsi nur min maa. So hĂ€tti chlne schlafe wenn sbebe gschlafe het und ned mĂŒesse wach bliibe wege bsuech 😂
  • Danke fĂŒr eui Feedbacks. I wirde au nid gĂ€rn vo Bsuech ĂŒberrennt, abr di eiget Muetter isch glich irgendwie öpis anders.... mais bon, ihres 37jĂ€hriges „Desinteresse“ a mir zieht sich witer đŸ€·â€â™€ïž
  • Hallo Ladys
    Wie habt ihr eure Eigentums Wohnung/Haus finanziert?
  • Muesch ja 20% Eigekapital mitbringe. Mir hei denn 10% Cash u 10% us de PK gnoh
  • @schildchrötlimel uu das tuet mir uuu leid fĂŒr dich! Finde ihri ussag so au mega verletzend und grad wĂ€nns um d geburt gaht findi isch s eiget mami doch meha wichtig. Verstah dich voll wĂ€r au uu trurig. FĂŒhl di umarmt und alles gueti fĂŒr dini Geburt 😘
  • @Banana mir hend eifach 20% eigekapital vo oisem geld gna und de rescht hypothek.
  • @Banana Mir hend 1/3 Eigekapital PK und 2/3 Hypothek. Hend aber au en grössere Bau finanziert und deswege chli meh Eigekapital brucht.
  • @banana: wir wĂŒrden wohl etwa 25-30% Cash zahlen, falls wir ein Objekt finden.

Amortisiert denn der Rest von euch? Wenn wir eine Wohnung finden wĂŒrden, hĂ€tten wir eigentlich genug flĂŒssige Mittel um 33% zu zahlen. Macht das dann Sinn?
  • @kläffchen macht sinn meh z zahle wenn e tĂŒfere hypo-zins wotsch zahle, vorallem be 33% deckig machts de vöu us. Amortisiere wördi indirĂ€kt, heisst die 3sĂ€ule bir bank mache, somit muesh ke 3ti hypo mache😉
  • @susu beim GesprĂ€ch mit der Bank konnten sie die 2. Hypothek eigentlich zum gleichen Zinssatz anbieten wie die 1.
  • @kläffchen das hoffe ich doch.
  • @Banana mir hei o chli meh als 20% Eigekapital inegĂ€ u de d Hypothekt. Üsi Pensionskassene hei mir nid wöue alĂ€nge (u het zum GlĂŒck glĂ€ngt). Und de tĂŒe mir indirekt amortisiere ĂŒber ĂŒsi 3a-Versicherig.
  • ‌NACHMIETER GESUCHT‌

Ab Mai wÀre in Bassersdorf eine schöne 4.5Zi Wohnung im obersten Stock zu haben..!

Bei Interesse schicke ich gerne Fotos
  • 😳 auso i mag jedem Riichtum gönne; i ha Ă€uĂ€ öpis fausch gmacht im LĂ€be 🙈 - wenn me e durchschnittliche Immo-Priis vo 1 Mio nimmt, u de chasch 30% Cash inebuttere, de bisch ja Dagobert 😳😕😂 (oder nid???)
  • @schildchrötlimel 😂 bi ois isch das immer sziel gsi und fĂŒr das gspart. Hend sogar es jahr spöter na de konpletti underi stock chöne umboue fĂŒr knapp 95000.-
    Aber ebe mir hend ned 30% sondern 20%
  • Mer mĂŒend ws dĂŒtsche damit mer eus eigetum leiste chöne. Weiss au ned wieni knapp 200000.- söll zĂ€mme becho
  • @schildchrötlimel i denk glich wie du 😂😂😂
  • @schildchrötlimel 😂😂😂 đŸ’žđŸ’”đŸ’° ja das liebe geld! Aber es choufe ou nid aui liegeschafte fĂŒr 1 kiste.. git ou gĂŒnstigers😅
  • @sabi81 ja aber bi EFH liit de Medianwert (ir CH) scho um di 1 mio 🙈😬đŸ€Ș - muess Ă€uĂ€ widr chli Lotto spile 😂
  • Hallo ihr lieben könnt ihr mir helfen... mit wieviel muss ich rechnen fĂŒr Haare schneiden und balayage???? đŸ˜±đŸ€Ș😅
  • @Chil chunt druf ah wo du hi gasch. Ich zahle fĂŒr Balayage inkl. Schniide (Spitze) & Style ca. 300-350.-
  • @mrspfeffer danke dir! Wo gasch hi wet in zĂŒri zum Ghel... dĂ€ isch rĂ€cht tĂŒr 😅đŸ€Ș
  • @Chil ich ha ca 240 zahlt gha
  • @Chil ok ja mine isch ide gliche Priisklass. Ich ga zu Shy & Flo😄
  • @Joelle đŸ€— danke wi bisch du gsi wet nöd es vermögĂ€ usgeh... aber ha au kei ahnig mit wieviel ich muss rĂ€chne đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
  • @Joelle danke vilmal lueg mir das mal a... đŸ€Łich han fascht schwarzi haar, aber villicht chönds das ja au! đŸ€—đŸ˜˜đŸ™‹đŸ»â€â™€ïž
  • @Chil ja wend insta hesch musch mal go luege het sehr vil vorher nacher bilder:) und all fotis sind ohni filter;)
  • @Chil ich ha vo dunkelbruun uf hell gmacht und ha sie aschig welle, aber i einere sitzig (4h) hemers ned gschafft. Luegsch eifach das sie dich guet beratet und hoffentlich realistisch sind was möglich isch. Will ned jedes Haar nimmt dFarb glich guet uf. Mir hend 4 tönige nach de mechĂšs na mĂŒesse druf tue bi mir das es ned orange gsi isch.
  • Cool, ich gehe morgen zum Coiffeur und weiss noch nicht was machen. Meistens hat meine Coiffeuse eine Idee und ich folge dieser dann 😂

@schildchrötlimel wir haben beide gute Einkommen und bereits einen Teil der Erbschaft bekommen.
  • @mrspfeffer ui du machsch mir muet, ĂŒberlegs mir villicht doch nomal đŸ˜± genau das orange isch mini angscht 😓
  • @schildchrötlimel mir hei e eigetumswohnig mit terrasse u garte (gartegschoss). ds isch natĂŒrlech prislech e ungerschied zumne huus. und mir hei 4.5 zimmer u nid 6 zimmer wie anderi;) usserdem halt eifach guet gspart (bevor d chind cho si - mit 2 teilzytpensen cha mĂ€ nĂŒmm so spare wie vorher). mir hei ke geld vo de eltere becho - sĂŒsch hĂ€tts de villech o fĂŒrnes huus glĂ€ngt (was mir aber beid nid hei wöue us verschiedene grĂŒnd)....
    ah ja: u mir wohne nid in zĂŒri sondern bĂ€rn - da si d immobiliepriise o no chli agmĂ€ssener
  • @Chil ja sie hett mich u guet berate und hett mer vo afang ah gseit das es ned i einere sitzig gaht das es aschig wird. 😊
  • Hey liabi mamis.....hĂ€nd iar wo niar heim sind geld fĂŒrd krankaschweschtara geh? Wenn ja wiĂ€viel?
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum