@Adriana hehe ja genau. Mir hend aber au immer en normale Stuehl und wo sie gnueg gross gsi isch es Schemmeli gno. Isch nie abegheit und nix und mich wĂŒr sones riese Teil stresseđ€Ł
hey fraue ich han ez immer wieder ab und zue so unterliebsschmerze..wie wennich mini tĂ€g wĂŒrd ĂŒbercho..chan das si dass denn geburt sich bald ameldet? kenne bis ez nur kontraktione aso die wilde wehe aber schmerzlos..
@schildchrötlimel dini repti usstellig steit de villich glich no uf dr kippiđ€Ș wĂŒrd villich grad am morge gađ @Adriana chönnt es zeichen si, dass es glii los geit
@Adriana bi mir hets den ihr nacht so ahgefange u am nĂ€chste morge het mir dr fa gseit ig heig Ă€ blaseriss u mĂŒĂ€ss ihrĂŒcke! D hebamme im spital hei zwar gmeint es göng sicher no lang nid los u brucht de sicher wehemittel am nĂ€chste tag! Am nami am 14.45 hei d wehe ahgfange ohni mittel u 16:57 isch di chlini da gsi! U ds bir erste geburt!
Papa und Sohn seit 20 Minuten beim Pyjama-Anziehen. Ja, genau so anstrengend kann jeder Handgriff mit Kleinkind sein. Musste mal wieder ein Statement setzen.đđ
@Adriana Bi mir isch es nĂŒm lang gange, es sind dĂ€nn plötzlich eröffnigswehe drus worde und 7h spöter isch er da gsi. Au ersti geburt. đ Aber demfall tuet sich bi dir nanig so vil?
Het öper "Leaving Neverland" gseh?
Sorry, ha öpe 5x de Post glöscht, aber muess glich frage đbeschĂ€ftigt mi grad chli.
Ig has bewusst NID gluegt. Ha zviu offeni Froge und ha im VorfĂ€ud gloub ou zviu glĂ€se. Wie isches de gsi? Cha scho nĂŒmme gliich d Musig lose und das stresstmi ou ziemlechđ
@Tessi ja ich has gseh und ich glaub dene. So viel verschiedeni Buebe hend ihn beschuldigt, die Original Ufnahme wo mer de MJ gseht und gseht wie chrank er isch etc!! Abstossend, eifach ned normal!!! Und am meiste chotzed mich die Eltere ah wo erlaubt hend das ihri Chind bimene Fremde gschlafe hend!!!! Sorry ich wirde grad wieder hĂ€ssig und truurigđ
Kommentare
1
1,306
35
1,306
96
184
0
I han minem ma gseit er söll au entweder en nusstorta oder linzer oder so holađDanke eu vielmalđ€
35
1,306
4
Der Sitz wurde im 2018 gekauft.
Keine Flecken; der Bezug wurde nun fĂŒr den Verkauf gewaschen.
Verkaufspreis CHF 75, exklusiv Porto.
(Foto von Homepage Stokke).
7
1,306
781
184
1,306
356
0
164
1,306
781
1,306
43
0
Ich zahle 240
2
356
356
2
356
2
356
2
1,306
781
130
184
781
32
133
0
1,306
184
1,306
133
0
0
536
254
Sorry, ha öpe 5x de Post glöscht, aber muess glich frage đbeschĂ€ftigt mi grad chli.
536
19
Ig has bewusst NID gluegt. Ha zviu offeni Froge und ha im VorfĂ€ud gloub ou zviu glĂ€se. Wie isches de gsi? Cha scho nĂŒmme gliich d Musig lose und das stresstmi ou ziemlechđ
356