SWISSMOM-PARTY 🤩

1585961636495

Kommentare

• Mein Mann sitzt ganz paralysiert vor dem TV.. nicht mehr ansprechbar 😂🤣😂🤣🏒🥅🏆Wem gehts auch so?
  • Hier🙋🏼‍♀️ @Tessi
  • @twilly EVZ oder SCB? 😅
  • EVZ, und bi euch?🙊 @TessiIch dörf jetz aber übernäh, er luegt ufem Tablet witer😅
  • Jup, au EVZ 🍀❤️😅😅 ich lueges au gern. Er isch aber voll im Iifer😂🤣😂🤣
  • @mrspfeffer ich habe schon 1x dort den 15% Gutschein gewonnen, aber meine Nachbarn haben ihn bereits eingelöst.

@Tessi nein, eigentlich fast nur Kräuter und Peperoni. Und dieses Jahr setze ich die Peperoni separat in einen Pflanzsack. Ich habe vor 4 Jahren einen ausrangierten Leiterwagen genommen und umfunktioniert. Nun ist der Boden durchgebrochen, alles morsch.

Ohja, ich verstehe dass das mega Krach macht. Und ungerechtfertigte Reklamationen sind auch nicht gerade toll. Tja... am liebsten hätten alle 1h Beratung und dann die Preise wie im Internet aus Massenproduktion.

Huii, da hast du wirklich viel los! Ich habe gestern im Geschäft auch 3 Kinderriegel gegessen 😂

Bei uns ist halt auch etwas Stress am Wochenende... nach der Kita gehen die Kids gleich zur Grossmutter und mein Mann hat noch ein Restaurant in ZH reserviert. Früh am Sa Morgen fahren wir nach Strassburg (um 7:30 Uhr!) und haben dann bereits um 14 Uhr Weinverkostung. Es ist ja super lieb von meinem Mann, dass er das so organisiert, aber halt auch stressig...

Hehe und als Luzerner schaut man ja bei uns nicht Eishockey 😀
  • @kläffchen ah ok. Die wachsen auch in einem Topf tip top 😃Aber doof wegen dem Leitetwagen. Das hat sicher toll ausgesehen 😃

Ach gott ja das ist so. Immer das 5i und Weggli.
    Bei den Online Druckereien hast du ja auch keine Beratung. Warum sollen wir dass dann gratis machen?!!

Oh das hört sich aber sehr schön an ☀️ aber 7.30Uhr ist schon einbischen früh 😅😅 süss ist es aber trotzdem ❤️ geniesst es ☀️
  • 😂🤣😂🤣🤣🤣
  • @Tessi ja, das ist schon so. Aber ich habe sicher schon 10 Töpfe rumstehen. Darum vielleicht der Kompromiss mit einem Pflanzgefäss, wo gleich alles reinkommt.

Ich glaube den Leuten ist das einfach nicht bewusst, dass Beratung auch Zeit kostet.

Mich stresst eher der Fr Abend. Kids von Kita abholen, bei Grossmutter übergeben und dann noch nach ZH und wieder heim.
  • @ALOHAHans dir grad au welä schickä das nach dir gfraget wird. Gahne öpä 1-2x im tag nuch gschwind innä.
  • @Tessi @twilly do mi maa weg isch resp am gschäftsapero ka ich yyshockey luege😂😂 bi uns bi ich die wo hockey luegt.
    Ich drugg im final im EVZ düme😉
  • @kläffchen achso. Ja verständlich wegen den vielen Töpfen.

Nein, dass ist den Leuten überhaupt nicht bewusst. Leider.

Ou das tönt streng. Vorallem Zürich mit dem Verkehr 🙈
  • @Jeaninne ned schlecht 😃👍🏻

Also min Ma isch ja ganz en ruhigi Person. Lärmet ned, tuet au ned dumm.
    Aber jetzt 😂🤣😂🤣 er gumpet die ganz Zit vom Sofa und läbt richtig für sis Hockey ❤️
    Üse Sohn het de Name vomene Hockeyspieler becho ☺️☺️
  • @Tessi das isch doch scheen, also dasser so fyrs hockey lebt und mitfieberet😊

Ich ha drum dr deal mit mim maa, dass eigendli nume playoffs laufe/luege due und in dr regel au nume d matches vom HCD, abr diesjoor hani kai einzige match vonene gseh🙈🙈🙈 isch jo abr au nyd ihri saison gsy😂
  • @Tessi wie heisst denn eure sohn?
  • Sidney
    Vom Sidney Crosby ☺️

Nei ned nur, aber isch au en Grund gsi (suscht wäre mer gar ned druf cho).
  • ☺️ nei de Davoser ihri Saison isches ned gsi.
    Bi üs isches eigentli immer klar, dass wenn Hockey lauft au Hockey gluegt wird. Ich bi de amigs immer chli da inne am ume luege. Bin ja au mit Hockey gross worde und bi uuuuu stolz simmer das Jahr so wit cho.
  • Hehe ok😉
  • Nai gar nyd, isch e glainers desaster gsy😏🙄
    Ich bi ebe als Kind wenn denn davos gsy go luege mit mim gotti, drum hängt mi herz an davos😉
    Do z basel isch hockey jo nym so e thema... drum bini ebe froh wenni zwusche dure mol wieder ka luege😊
  • Ich ha no denkt am Dialekt a chönt das no Basel si ☺️☺️

Hihi, mim Ma sis Gotti isch au Davos Fan. Das git amigs en diskutiererei 😂🤣😂
  • Ich mache z erscht Mal a dem "Marathon" mit.
    Isch au öper debi?

😅😅 probiere cha mers aber mal. De übercharet mi halt s Auto 🥳3ad23280-5c94-11e9-aad0-237abbe92de9.jpeg
  • Jo das glaubi dir sofort😂 ich ha au w kolleg wo davos nyd mag, do gits au immer differenze😉🙈

Hehe joo, also agglo vo basel grad an dr dütsche grenze😉
  • @Tessi oh mein gott 😳 mir het de 10km uffahrtslauf in sg scho glanged ha fast kotzed im ziel 😂🤮
  • OHA hab grad ein ganzes Pack Ovorocks gegessen..man warum sind diese scheissdinger soooo fein 🙈🙈🙈🙈
  • Uuuuuu die sind super 😋😋😋😋
  • Fraue wie isch das..ich bin schwanger han dWindpocke als kind ka..chani glich mich mit me kind treffe wod pocke ez het? wegem baby?
  • @Adriana ich habe eine Ardo doppelmilchpumpe. Sie war kaum in Gebrauch (Baby wurde voll gestillt) sondern habe sie nur für den zum Glück nie eingetretenen Notfall gekauft. Wann benötigst du sie denn?
    Ich versuche gerade meine kleine an den schoppen zu gewöhnen, mit mässig Erfolg 🙈
  • @wtpooh bisch du das mami womer mol drüber gschriebe hend? jo i han ersch ET i 6 täg. und i denkes die erste paar wuche tut mer nonig aboumpe..kei ahnig..aber sobald i weiss dass ich chan stille möchti die pumpi..würd mi allefalls nomol melde bi dir..
  • Gits da au mamis us dübi..?
  • Liebi mamis was hilft na bi huesteafäll wo bis zum erbreche gend nebst de gängige sache gege hueste?
    Eusi tochter hed scho viel de hueste gha aber s sersti mol i dere form…
  • @Jeaninne bi üs bi ou ig wo hockey luegt😬 mi maa mues me schier zwinge.. gester hani nid chönne luege da er deheime isch gsi🙄 nume bi ig für bern 😉 aber möge der bessere gewinnen und houptsach es si interessanti u fairi spiel!
  • @Jeaninne mir sind au hockey-fans und fieberet jetzt für de EVZ mit.
    Tragischerwiis het euisi Lieblingsmannschaft eh ganz schlechti Saison gha (ZSC) 😂 mir wänd eigentli das sich euisi Tochter au mal defür interessiert, sind jetzt aber froh isch sie no zchli zums mitübercho! 😂👍🏼
  • Good Morning ☀️
    Eishockey, hmm, da bin ich nicht so der Fan, aber allgemein von keinem Sportclub.

Wir haben heute Hochzeitstag 😀 und gestern habe ich noch ein riesiges Kleiderpaket meiner Tochter verkauft. Bin immer froh, wenn die Sachen aus dem Haus sind 😀
  • Gratulation @kläffchen 🍀Wönsche euch demfall en schöne tag, respektiv morn! 😄🍷
  • Adriana schrieb: »
    @wtpooh bisch du das mami womer mol drüber gschriebe hend

Nein, bin ich nicht. Glaube ich habe dir mal geschrieben wegen dem newborn für den tripptrapp
  • @kläffchen hast du in der gruppe gartentipps (hier) gesehen, da hat jemand eine idee gepostet das kräutergärtchen in einer europalette zu machen, sieht toll aus und evtl ersatz für deinen leiterwagen?
    Und noch schönen hochzeitstag, gratuliere😊🥂
  • fraue chli e unagnehmi frog..ich han extrem starche usfluss .lauft amel immer so gütschliwies milch use..dur das han ich es ständigs füechts milieu und mini schanlippe sind so chli ufgweicht und bissed mega..chani echt xn tampon ifüehre ? ET am 17.4...
  • aso de usfluss vaginal het milch konsistenz und farb
  • Ui nei. Bi schnell im glatt in migi. Was so 40% uf kinderkleider usmachet😱 holllyy shit😂
  • @Bella8 danke 😀 die Festivitäten gehen schon heute Abend los 😀

@corina danke dir. Das mit der Palette habe ich gesehen. Wir haben aber bei uns fast alles an Wand gegen die Terrasse raus verglast und wo es normale Wand hat steht der Grill davor. Einfach so in den Garten zu stellen traue ich mich nicht, wegen den Kids. Aber ich gehe mal am Do in den Hornbach und schaue mir an was es so gibt...
  • @ALOHA lustig, bei uns reisst sich nie jemand um die Kinderkleider. Vor allem sind sie bei uns eh etwa alle 3 Wochen um 50%, resp. 75% runtergesetzt
  • @Adriana hani bi beidne geburte gha churz vor dr geburt so ä massive usfluss! Würd nüt dri due😅
  • @Adriana würd jetz au kein Ob dri tue😏 Eher e Slipilag oder hald e Binde. 🙈 Han das au gha Phasewis.
  • 🙈 aaah fraue so öpis passiert nur mir 🙈wärend dä bauleiter und dä sanitär mit eus im badzimmer dä umbau am bespräche sind, gsehni plötzlich dass mini menstasse (suuber natürlich😅) ganz prominät näbet em lavobo staht😱🙈🤪😅 dä bauleiter hät dä cheib dänn fascht no umgschmisse mitem meter🙈 ich hoffe, er weiss nöd was das isch und häts gar nöd registriert🤞🏻
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅👌👌👌 köstlich..de weiss ganz sicher nöd was das isch
  • @kläffchen scheene Hochzyytsdaag!! Fyret scheen!
  • @Mirj Schöne Momänt😂 Hesch di no chönne konzentriere?☺️
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum