jo wills min richtige virname isch und ev mini schwögerin is forum chunt..jo und mengisch sinds doch chli heikli theme woni mi drüber uskotz..😊 werd aber sprofilbild bhalte..hammer nöd so viel überleit woni mi dozmol i de fore agmeldet han..als bin ab sofort d'schaai 😋 admin wirds no ändere
@Shira me lernt det anderi Sache als bide Erwachsne.
Mi Schwoscht het letscht Wuche eine für Erwachseni gmacht und ich die Wuche eine für Kleinkinder. De Kurs heisst au explizit so.
Au wenn de Defibrilator bruche chasch muesch de andersch anetue, etc.
@Shira me lernt det anderi Sache als bide Erwachsne.
Mi Schwoscht het letscht Wuche eine für Erwachseni gmacht und ich die Wuche eine für Kleinkinder. De Kurs heisst au explizit so.
Isch würkli super gsi. Chans ächt jedem empfähle.
Jo mer händ damals au extra en Baby & Chlichind Nothälfergmacht ond wie gseit, mer händ beidi gfonde das es gar ned sooo vel anderi Infos geh het wie as mer för de Fahrzüguswiis glehrt het ond min Maa esch Gschäftlich min 1mol im Johr imne Nothälferkors ond au er het gfonde es esch ned vel anderscht gsie wie ebe die beid erwähnte Sache 🤷♀️.Mer händ au extra eine förd Chind gmacht.
Aso mir hend au eine füd Babys gmacht und de isch definitiv anders gsi we bi Erwachsene. Hans aso au top gfunde und würds jedem empfehle. 🤷♀️ Me hend halt au no so Sache aglueget mit naturheilmittel/wickel mache ect. Reanimation, was mache bi verschlucke, wie ufere unfalstell reagiere. Isch definitiv ned gliich wie bime erwachsene findi. 🤷♀️
||||DELLWARZEN||| hallo ihr lieben, mi neffe het dellwarzen und es paar vo dene plagene extrem! Het öber gueti erfahrige gmacht mit irgendwelche medis?
@Adriana chunt au no druf a wies usgseht. Nachem ET all 1-4 Täg kontrolle. Spieled viel Faktore e Rolle z.B. Fruchtwassermengi ect. Ich han zerst 4 Täg gha und am Schluss 2 Täg bis mer den Igleitet hend.
Sorry, ich bin gerade auf Urlaub gewesen und hatte hier im Ausland scho schlechten Zugriff auf manche Teile des Forums. Die Geschwindigkeit war leider so schlecht, dass Beiträge mit Bildern sehr langsam geladen haben.
Ich habe die Doppelpost-Serie mitbekommen und das Problem weitgehend behoben. Bitte immer ein bisschen warten. Wir haben aber ab der nächsten Version endlich einen Doppelpost-Prüfer drinnen, da sollte das dann kaum mehr vorkommen.
Auch die Benachrichtigungen kann man dann in der App direkt einstellen und ich hoffe das die Programmierer sich zusammenraffen und endlich auch die Local Family ähnliche Ansicht integrieren.
Stehen sonst aktuell noch Dinge an, dann bitte schreibt mir. Und bei Problemen immer ini dieses Thema reinschreiben, bzw. mich markieren oder mir eine private Nachricht senden.
@Valerie also mir sind letscht Jahr gsi und es langed locker 1 Tag falls nüt meh frei wär. Für dChind ischs sicher töller 2 zga eifach will sies ja e gern hend hehehe
@ALOHA du hesch mal be swissmom so e tabelle postet wo mer het chöne gseh obs es meitli oder e bueb werd....gemäss jahr vo de muetter ud geburtstermin🤣🤣hesch das no?
Hallo mamis cha mir öpper hälfe mitere bewärbig ufe stell? (Sachbearbeiterin) ich ha mi soooo lang nümi beworbe und mini isch ihrgend wie nümi dere zyt entsprächend🙈
Bi so trurig 😢. Bi iz mit mire Muus 5 Tag im Spitau gsi (Kaiserschnitt). Hüt hani ändli hei zu mim 3.5 jährige Zwärg u mim Ma chönne. Mi Zwärg het so uf üsi Heimcheer planget. Iz isch er im Notfau u muess d‘Nacht mitm Papa im Spitau zur Überwachig blibe (Verdacht ufe Hirnerschütterig nacheme Vorfau ir KITA). 😢😢😢. Ha mir s‘heicho chli anders vorgsteut.
Kommentare
164
1,306
536
1,306
271
1,306
1,306
254
Isch würkli super gsi. Chans ächt jedem empfähle.
496
Jo mer händ damals au extra en Baby & Chlichind Nothälfergmacht ond wie gseit, mer händ beidi gfonde das es gar ned sooo vel anderi Infos geh het wie as mer för de Fahrzüguswiis glehrt het ond min Maa esch Gschäftlich min 1mol im Johr imne Nothälferkors ond au er het gfonde es esch ned vel anderscht gsie wie ebe die beid erwähnte Sache 🤷♀️.Mer händ au extra eine förd Chind gmacht.
172
184
254
0
1,306
337
1,306
496
Ih mi im grosse und ganze scho und wenni details vergässe ha gha esch de aha effekt cho.
536
Juhee, ich habe wieder etwas gewonnen. Ein Gesichtspflegepaket
1,306
wo hast du was gewonnen? ich will auch mal gewinnen 😅🤗
536
Habe gesehen, dass meine Kollegin mitgemacht hat und dann auch gleich teilgenommen 🤪
1,306
536
172
409
Sorry, ich bin gerade auf Urlaub gewesen und hatte hier im Ausland scho schlechten Zugriff auf manche Teile des Forums. Die Geschwindigkeit war leider so schlecht, dass Beiträge mit Bildern sehr langsam geladen haben.
Ich habe die Doppelpost-Serie mitbekommen und das Problem weitgehend behoben. Bitte immer ein bisschen warten. Wir haben aber ab der nächsten Version endlich einen Doppelpost-Prüfer drinnen, da sollte das dann kaum mehr vorkommen.
Auch die Benachrichtigungen kann man dann in der App direkt einstellen und ich hoffe das die Programmierer sich zusammenraffen und endlich auch die Local Family ähnliche Ansicht integrieren.
Stehen sonst aktuell noch Dinge an, dann bitte schreibt mir. Und bei Problemen immer ini dieses Thema reinschreiben, bzw. mich markieren oder mir eine private Nachricht senden.
https://babyforum.ch/discussion/3420/technische-probleme-mit-dem-forum
Gibt es aktuell Troubles wo?
@Adriana: Danke für die Meldungen auch. 🙏
Danke euch,
Admin
78
Mir wend morn spontan is legoland gah..
langet 1 tag oder müends 2 si?😘
356
78
Danke das isch grad top für eus 1 tag 😊
96