Neeeext🤗🤗🤗
Vilicht chönder ois ja helfe😍Was hender nach de Geburt vo oiiem chline Wunder superguet gfunde? Evt wo au dLüüt oiis schenke chönted😅 mir gönd d‘Idee us🥰
Z.b fragi mi obmer eh Babybadwanne bruchet? Oder mit ois bädele oder dusche?🤷🏼♀️ die brucht ja abartig platz😅Oder es babyphone? Nötig oder unnötig?
Wie machis mit de nuggis? Mal en mam kaufe und luege obers nimmt? Oder 3-4 sorte poschte🤷🏼♀️ sgliche mitm shoppe?
Mumer scho pulver vorher ha, falls mitem stille ned klappe wür?
Sorry für mini tuusige frage😬😬
Graaaaaziaaas😍
Kommentare
62
249
S babyphone hemer sehr nützlich gfunde (mer benutzeds immer no)...üsi het au e kamera...und da chasch halt wend gsehsch dases nur ufgschreckt isch im schloof musik ihhstelle und denn schloofts wiiter...
Nuggis isch schwierig - ich ha soviel nuggis gschenkt becho...denn hets im babykoffer auno nuggis gha^^ und mini hend kein einzige gnoh^^
Also s pulver findi nö gäbig wend das hesch...vorallem wend en milchstau hesch 😅denn chasch immerhin s pulver geh...und machsch dir selber weniger vorwürf..das dis kind verhungeret wel du ezz milchstau hesch (da sött me sich ja entspanne 🤦♀️was schwierig isch wenn s kind hunger het und s chunnt nüüt)
Stillküssi findi no praktisch (wend ned scho eis hesch)...
s tuech zum Puken...und schlofsäckli (ide nacht schloofets dure und denn tuenis is schlofsäckli)
Sunneschirmli (für de kinderwage hend mer no gfehlt gha)....
sunnecreme (mer sind nocher mit ihne uf italie)...
babywippe (isch de retter gsi für üs - so hets nemli mittagsschloof gmacht)...
Brei- und Fläschewärmer (zum tüüfgfroreni Abpumpti Milch uuftaue)...
Jahh das wör glaub so alles was ich für mini zwilling unbedingt brucht ha und au recht gholfe het 😁hend enard nie gross brüllet
1,306
und aloha ich würd nöd zviel kaufe will me ide regle sehr viel vum umfeld derf uslehne..aber ich han de nestbau trieb au stark ka v.a. bi de kleidli det will ich halt au schöni sache..und vieles womer denn gschenkt überchunt waissi ez scho dass das wieder weg chunt..wells z.b. alles pink isch usw..
536
Super fand ich auch das Lagerungskissen für die Kleinen, das hat ihnen super geholfen. Pucktuch kam auch gut an (man kann auch einfach ein grosses Noschi nehmen). Ja und noch viele Noschis, da die Kleine eher ein wenig gekötzelt hat.
Ich hatte von Anfang an 2 MAM Nuggi und die auch ins Spital mitgenommen. Eine kleine Packung Milchpulver habe ich auch gleich zuhause parat gehabt.
1,306
217
Nuggi hani eifach die Müsterli gha vom Babykoffer...im Spital chunt meh au über 🙂
Pulver häsch im Notfall schnell kauft 🤷🏻♀️
Ich finde eh wippi und de new born ufsatz vom tripptrapp noh toll minj Chind händ immer bi üs welle si bim esse 🙂
536
217
1
Wasi no äh gueti Gschänksidee finde, sind mitwachsendi Badewindle. Mir händ sonigi vo 0-4 Jahr becho, die sind super👍
906
En baby stokke ufsatz hemer scho😍 das findi sehr wichtig dass sbaby bi ois am tisch sii derf.
Danke oii. Bi gspannt uf wiiteri feedbacks😍
133
Was au praktisch isch, es Kirschkern- oder Trubekernküsseli zB bi Buchchrämpfli.
Sehr schön und au nach fascht 3 Jahr no im Isatz sind grossi „Swaddles“/Nuschis vo Aden+Anais😍 Cha mer für alles Mögliche bruche, au zum Abtröchne nachem Bade.
Es schöns Schlofsäckli zB de Ganzjahresschlofsack PrimaKlima vo Odenwälder.
Das wärs för de Momänt☺️
4
Chrabbeldecki miteme Activitycenter liebt üsi chli au. Oder es Musigmobilet fürs Babybett.
Milchpulver und Schoppe hend mir denkt bruchemer nöd wili chli naiv gsi bi und denkt ha i still jo. Het denn nöd ganz klapped und wilmer a wiehnachte hend dörfe hei hät min Ma denn no alles irgendwie müsse uftriebe inklusiv Milchpumpi🙈 nuggi nimmt sie avent (bim schoppeset debi gsi). Trage vo Ergobaby bruched mir etz no viel. Stubewage hend mir übercho aber nu am Afang viel brucht. Puckschlofsack vo ergobaby isch au top gsi.
172
Ich han immer Schlafsäck vo Prima Klima brucht fürs Baby. Die findi no guet.
Pukke hend mini beide doof gfunde.
Nuggi... hmm han mal MAM und Avent (die Bärlinuggies) kauft will das so die zwei sind wo am meiste gno werded. Je nach Spital sind Nuggies ned gern gseh.
1
172
Multi Mam kompresse für dini Brustwarze. 😅 Quark für Brüst... 🤗 Stillschaal hani no gern. Stillchüssi...
249
62
1
1
0
207
1,306
207
1,306
207
207
207
1,306
207
790
1,306
249
207
dume. das sieht de so us im extrem fall🤷🏻♀️ also ich empfehls nöd de vorher en nuggi wie irgends en finger🙂
1,306
207
906
906
Stimmmmt danke👌🏻 hani gad uf lischte na gna😅 au de spiegel isch glaub na guet👌🏻
249
Isch hald eifach Gfahr met de Suugverwirrig da.
s Laufgitter isch bei eusere 1. super xi. Anstatt immer am Bode 🙈
172
207
906
Oh doch😅 ich wär froh wens de nuggi neh wür😅😍 finds schrecklich wenn kinde de ganz ziit ade finger umenuggelet😅
906
Danke diir
906
906
906
906
207
906
207
1,306