Eipollösung

Chan öbert brichte wo das scho gmacht het? Gyni het das bi mir ez grad gmacht..wie lang isches bi oi no gange?

Kommentare

  • Huhu☺️ ich han das au la mache. Friitig Morge isches gmacht worde (miteme höche Ilauf) denn isch mer paar Stund spöter de Schleimpfropf ab. Han denn de ganzi Tag chli schmierbluetige gha ( nur zur Info isch de normal😌) und am Sunntig Morge hend mer eusi Muus ide Arme gha🥰
  • Eipollösung am 12.1., geboren am 17.1.
    Alles Gute!
  • wau doch noch einige tage...
  • @Tanja87 und wie wiit bisch gsi? aso ab ET? jo han ez au ganz liechti schmierbluetig..und au biz stärkeri kontraktione sit sis gmacht het..aber villicht au nur weg de manipulation..
  • Bei mir ging es danach ca 12 Stunden später los - ich glaube das ist halt auch wieder mal sehr individuell... wie mit dem Schleimpropf: bei einigen ging es danach gleich los, andere mussten noch mehrere Tage warten.
    Drücke dir die Daumen, dass du dein Baby bald in die Arme schliessen kannst 😃✊🏻
  • @schaai bin 3 Tag über ET gsi ☺️
  • Und @schaai tued sich scho öbbis?
  • neei 🙄 gester hani me wehe ka aber nochdem sgyni gmacht het het sich denn wieder beruhigt..bin ez viel am laufe..abwarte 🙄
  • am sa. weer jo die nächst kontrolle im spitol..die selleds denn grad nomol mache
  • 🤔 vlt gahds die Nacht los😍 han au en Tag vor de Geburt echli Wehe gha😌Toi toi toi🌺🌸
  • wer lässig 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum