@jara bi zwar es märz mami aber mir het folgendes ghulfe (o scho bim erste chind & itz wieder):
- Nachem Stille mitmä Wattestäbli mit Merculialis-Tinktur“ abtupfen und la trockne
- drnach Wollwachsbalsam oder Rafael-Salbi druf
- denn ha ig so Muschle becho zum druf tue (git o Silber- oder Zinnhüetli)
Zudem ha igs ihm Spital d Brustwarze mehrmals la lasere (low laser therapie) - das het sehr ghulfe. Git diversi Spitäler und Hebamme oder Stillberaterinne wo das abiete.
Bim erste ha i am Afang mit Hüetli gstillt - würdi nümm mache. Eis Gschiss wöus ja sötte steril si u wed unterwegs bisch sooo unpraktisch. de si mir die aube a Bode gheit oder so 🙈Würd dir no empfehle, e Stillberaterin la z cho: 3 Beratige werde vor KK zahlt!
@jara Bin zwar nöd neumami aber ich han silberhüetli super gfunde. Sind immer druf gsi wäni nöd gstillt han, so hani praktisch kei schmerzä gha (im verglich zu nach dä erstä geburt)
@jara
han im moment grad sgliche problem 😭 wahnsinnig schmerzhaft..ich probiers mit em medela brustwarzeschutz..es derf eifach kei stoff uf de nippel cho..
@jara@schaai ich ha am 2.4. gebore und han das Problem au gha. Ha vo minre Hebamme folgende Tipp becho und nach öpe 3-4 Tag sind d‘Brustwarze verheilt gsi. Ha 1 Teebütel Salbeitee in 100ml iiwürke lah und den das ganze im Küehlschrank abküehle lah. (De tee lahsch den au im Küehlschrank) Den hani paar mal am Tag je 1 wattepad in Tee tha und uf d‘Nippel paar min druf tha. Und ahnschlüssend Rafael Salbi druf. Het super gwürkt.
han bim erste au bluetigi brustwarze gha, scho im spital.... sie hend mir den au die mepilex pflaster gä, die möchid überhaupt ned weh und bim wegmache au ned und mir hends den au glaseret.... und nach zwei täg isch es scho fast weder guet gsiii.... han den die pflaster und mam salbi witerhin brucht bis es ganz guet gsiii isch....☺️
han ez grad die vu de Nachtwach übercho und probiers ez mol us. sind so gelpads wo schön küehled chame jewils underem wasser abspüele und bis 7 täg awende. sind sichrr nöd günstig . wüssed ihr ob das KK übernimmt?
@schaai, die ha ig o gha aber hei bi mir leider nüt gnützt. cha dir no nid säge obs d kk übernimmt - ha bis iz aber no ke rechnig becho und d geburt isch bi mir ja iz e monet her...
Das goht allne stillende Mamis so. Isch sehr unagnehm. Alli Tipps sind scho gnannt worde. Wichtig isch no das dis Baby korrekt ad Brust goht und die ganz Brustwarze guet is Muul nimmt
Danke für üchi tipps.. d hebamme isch gester na cho und het mer öl und salbi geh😊👍🏻mue aber ide nächste tag mit stillhüetli, damit sie sich chönd erhole👍🏻ez hani hüt eifach fieber becho & milchstau😬🙄😤hoffe nachher hani alles dure und ke problem meh🙏
Maryon, ha mi entschide, nid z‘stille (het e Vorgschicht). Mini Chli het am 1. Tag Kolostrum becho u när hani s‘Tablettli gäge de Milchischuss becho. Cha Dir leider nid witerhäufe 🙈
@schaai chund drufah... mer sett im zimmer öbbe 18 Grad ha... mer sett sie ned zu warm ipacke. Mier isch gseid worde das sich s baby scho wür melde wenns chalt hed😌
🤣🙈 jetzt hemmer de salat @schaai gahni grad mol de google go frage😉 mier hend au um die 20 Grad im Zimmer. Mini chli schlaft aber sid öbbe 3 Wuche nur no mit langarm Body und Söckli... isch echitzigi😉 wird etzt denn 10 Wuche alt.
@schaai auso ih mine ouge hesch ds viu anne! Chäppli umbedingt weg la! Übere chopf reguliere si d hitz.. u si melde sich nid wen si z heiss hei! Überhitzig/hitzestou isch zudem dr houptgrund vom plötzliche kindstod.. darum lieber chli „chühler“ ahlege wie ds heiss! Body, pischi, u schlafsack längt vollends..👌🏻
@sabi81 mich erstuunt das überhaupt nid 😬 (bi Ylan het mir eini vom Room Service ghiuft wickle - wöu d‘Hebammene ke Ziit hei gha 😬🙈😳 - gsehsch wieni mein....)
@Maryon ich han bi mim erste en ks gha und am dritte tag de milchischuss... am 5 tag isch es tip top gange zum stille...
Sabrina und wa macht mer de bis am 3te Tag de ?
Ich wett so kei Kaiserschnitt mache.....wett e natuerlichi Geburt aber ha d Hoffnig nani ufgeh und hoffe sie dreit sich no..bi etz ir 35 ssw ;*)
Ich wett so kei Kaiserschnitt mache.....wett e natuerlichi Geburt aber ha d Hoffnig nani ufgeh und hoffe sie dreit sich no..bi etz ir 35 ssw ;*)
@Maryon bis de milchischuss hesch hesch s kolostrum und das langed am baby
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
790
1
30
- Nachem Stille mitmä Wattestäbli mit Merculialis-Tinktur“ abtupfen und la trockne
- drnach Wollwachsbalsam oder Rafael-Salbi druf
- denn ha ig so Muschle becho zum druf tue (git o Silber- oder Zinnhüetli)
Zudem ha igs ihm Spital d Brustwarze mehrmals la lasere (low laser therapie) - das het sehr ghulfe. Git diversi Spitäler und Hebamme oder Stillberaterinne wo das abiete.
Bim erste ha i am Afang mit Hüetli gstillt - würdi nümm mache. Eis Gschiss wöus ja sötte steril si u wed unterwegs bisch sooo unpraktisch. de si mir die aube a Bode gheit oder so 🙈Würd dir no empfehle, e Stillberaterin la z cho: 3 Beratige werde vor KK zahlt!
31
1,306
han im moment grad sgliche problem 😭 wahnsinnig schmerzhaft..ich probiers mit em medela brustwarzeschutz..es derf eifach kei stoff uf de nippel cho..
4
Ich glaube ich hätte noch eine ungeöffnete Packung.
1,306
0
0
70
1,306
1,306
30
30
1
1
1,306
781
1,306
1,306
781
70
1,306
1,306
781
335
Hesh du nachem ks problem mitem stille gha? Milchfluss cho oder erst spoeter? Ich mue au i 4 wuche en KS mache
...
781
70
1,306
790
1,306
790
1,306
https://www.swissmom.ch/baby/praktisches/schlafen/alles-uebers-schlafen/
790
790
1,306
184
1,306
184
781
184
781
184
781
1
781
1
781
335
73
@Maryon bis de milchischuss hesch hesch s kolostrum und das langed am baby