SWISSMOM-PARTY 🤩

1676870727395

Kommentare

• @schildchrötlimel han ebe sgfühl die sind recht gross vorne
  • Hilfeee Mamis..han grad die chli gstillt 8 täg alt und het serste mol im schwall ufm wickeltisch erbroche nochm stille..ha sie denn uf bini brust gleit und denn hett sie nomolna fange würge und denn isch ruchtig süreligi dickflüssigi milch ufecho...
    han ez recht angst dass wenn sie ide nacht schloft und erbricht..erfahrige????
  • @schaai si di gliche Suger wie bim Schoppe u glaub rächt Brustwarzeähnlich. Kollegin schwört uf die 🤷‍♀️
  • @schaai nimmtsi de ander nuggi ned? Curaprex oder wiener heisst😅
  • @ALOHA jo i han sgfühl de isch no biz zgross..wenn ich ihre min kl. Finger gib nuggelet sie mega dra..drum möchti mol so en brustwarze ähnliche probiere..sind grad ide probierphase 😂
  • @schaai jö so herzig😍 okey viel spass bim usprobiere😍 suscht henders guet zeme?❤️
  • @ALOHA jo mega sie machts u guet..letscht nacht ha sie nur 1x mösse stille..sie schloft schisst und trinkt..😂
  • @schaai oh das tönt ja super😅🤗 gnüsseds zeme😍😍
  • endlich hanis au abeglade😂😁 chume aber nonig drus
  • @schaai ich ha mini chind immer siitlich schlafe lah und has mitme hirsechüssi gstützt. so händs chöne chötzle und es isch eifach usegloffe. mini zwei händ immer kötzlet, riese mängi, meter wiit🙈😅 lah dich nöd verunsichere wänns mal meh chötzlet.
  • @Mirj das trau i mi ebe nöd well alli seged wegem plötzliche kindstod nur ruggelag...🙄
  • ja verstahni. mini tochter hät au am liebste ufem buuch gschlafe, aber das hani sie am afang nur am tag. 🙈 ich lueg mal obi es foti finde, sie sind nöd voll sitelag gsi..
  • @schaai lass das Baby aufstossen nach dem stillen. Also etwas rum laufen oder sanft wiegen.
    Schläft die Kleine bei dir im Zimmer? Du würdest alles hören; auch das würgen. Genauso wie du hörst wenn sie aufgewacht ist, Hunger hat und die Such-Geräusche macht.

Zudem: beobachte sie mal, oft fällt der Kopf beim schlafen leicht auf eine Seite. D.h beim
    Erbrechen (kommt ja in einem Schwall raus), ist die Erstickungsgefahr meiner Meinung nach klein).

Seitenlage ist übrigens kein Problem. Aber der Winkel muss stimmen wegen dem Hüftgelenk. Am besten fragst du mal deine Hebamme. Die kann es dir zeigen.

• schaai schrieb: »
    Wo bekomm ich diesen ohne Versandkosten?

Ich habe den schon in grösseren Apotheken gesehen. Würde da mal schauen.
  • Hmm mussi echt go zeige?🤔
    Mini chli 5Mönet het sit 3Täg es total vechlebts äugli, nur s einte.tagsdure isch immer so grünlichs züg wo usechunt und am morge und ide nacht alles verchlebt.wird immer schlimmer statt besser. Oder chani no öpis anders mache als mit kochsalzlösig spüele?bi grad chli überfrögt es stört sie mega und has gfühl es isch nöd grad guet wenn sie ständig dra umeriebt aber bisst demfall sicher😥😥
  • @wtpooh jo sie görpslet ebe meistens nöd direkt nohhm stille zum teil erst 30 min spötr oder gar nöd oft schloft sie ade brust i..jo sie schloft bi üs im zimmer..dhebamme het au gmeint dass sie nöd chöned aspiriere wells en reflex hend das de kopf grad uf ziite tünd
  • @Jessi❤;️A-S❤️ mini Hebamme het gseit wenns grüen isch, settmes ga zeige
  • kismet schrieb: »
    Kinder beidi am hueste, zwiebel ufgschnitte - 03:44 und brutal lust uf en döner 😂

das het min maa letzt mal xseit wo de chli e verstopfti nase gha het.. er isch is bett cho und het au xseit. en döner wer jetzt super 😂😂😂💪🏼💪🏼💪🏼
  • @schildchrötlimel ohh oke danke viel mal, aber langed scho wenni am mentig zu de huusärztin gahn muss nöd extra morn in notfall?
  • Notfau würdi nid. Mini Chli (2 Wuche aut) het gäubs Sekret. I putze mehrmaus täglich mit Schwarztee (abr au det wirsch verschideni Meinige ghöre; di einte säge isch ok, anderi säge me sett nid). Mini Hebamme het mir gseit, i cha mit Schwarztee useputze. U solangs ebe nid grüen isch, muessis nid ga zeige. Würd am Mändig gah a dire Stell.
  • @vico ich han dozumal im winter ufghört rauche und bi ned viel use well ich dusse viel meh graucht ha. also zb eis go trinke go esse ect.. det het mer glaub sini „gwohnet ziggis“ vorem esse nachem esse ect.. mir hets mega gholfe glich aber 10min uf de balkon und eifach die chalti winterluft iatme.. ich denke im früehlig wie ez weri viel go laufe.. han eifach alles gmide was für mich mit ziggarette zemeghanget het, zb au kaffi trinke.
  • Danke viel mal, ja demfall gömmers am mentig mal go zeige😓
  • @schaai min chline kötzler immer no regelmässig (5mnt) er isch es mega reflux baby. •ufrecht hebe •mir hend en grosse ornder unter de matratze vom biistellbett damit er ned ganz so grad liht. hanen au immer ufm rucke lah.. bis jetzt wo er sich selber kehrt.
    und au wen sie ufm rucke ligget hend sie de reflex das sie ebe ned versticket.. ha genau die gliche sorge gha wie du.. wells ja au no so chli sind und alles neu isch. Zuedem isches echt so du ghörsch das.. bi amel usem schlaf gstande im bett und de chli scho ide hand gha.. das machsch us reflex ( er het mer bis ez nur 2nächt kötzlet susch nur immer am tag & ide nacht nie)
  • @Jessi❤️A-S❤️ de chli het mal eppis im aug gha und sie hend gmeint ich söll en kamilletee ufkoche und mitm büteli wo ned zheiss isch fin übers aug striche.. vo usse nach inne. vlt hilftz ja
  • @schaai de nuggi goldi gits glaub im regebogä bioladä in winti
  • @pippa jo hanen gse und kauft aber isch die falsch grösso
  • Hmm, ich hett no eine für die ganz chliine, wo mini nur eis zweinol gnoh het, chönnt mer uschoche...wohne au grad in winti hindrem bhf. Mer hönd au öppe gfühlti 20 versch Nuggisorte usprobiert...😂
  • @schaai sött das obe sii
  • @pippa was hetsch denn für eine? hesch es foti?
  • @schaai chan morn eis mache, lieg grad im bett und dörf mich nur minimal bewegä
  • @pippa oha klar 👌
  • Good Morning!

Mal eine Frage: ich habe einen Schwimmsitz inseriert und eine Frau möchte ihn haben. Da ich eine Woche nichts mehr gehört habe, habe ich am Mi nachgefragt. Am Fr kam dann die Antwort sie sei im Ausland und überweise das Geld danach. Ich finde das komisch... weiss gar nicht ob ich noch etwas dergleichen tun soll oder nicht...

Und bei uns geht das Kaputtsein weiter. Gartenbox verzogen, Schublade im Badunterschrank defekt, Schublade im Schrank defekt... ach, wann hört das endlich auf mit diesen billigen Sachen.
  • @Jessi❤;️A-S❤️ stillsch du? ich ha bi so auge & nase gschichte immer muetermilch direkt ab bruscht drii tröpflet. viellicht chasch das no probiere bis morn chasch go zeige.
  • Familyexpo in winti🤨🤨 isch öber scho gsi? Lohnt sichs für schwangeri?
  • Hallo liebi mamis, mini Tochter 21mönet het recht stark hueste.. händer mir nomal s rezept für de Zwiebelhuestesaft? Hans mal abgspeicheret aber finds nüme. Susch no husmitteltips wo ich ihre chönt geh? Danke scho im vorus😘😘
  • @Nessa er machts super 💪... d'lune, naja 🤪...
  • @ALOHA mir gönd hüt au serste mol..falös gosch hetti dir no gratis itritt
  • @schaai isch lieb danke. Hend au übercho 4 gratisihtritt😅
  • @schaai29fbb350-698c-11e9-af6c-eb591efbedeb.jpeg das isch de woni im rägebogä kauft han. Gsehn grad dass er chli trüeb wird am rand und drin, vilicht wettsch dich lieber en neuä poste🤗
  • @vico au die wird besser😋😋
  • @pippa jo das isch glaub de glich woni postet han..es git ebe no die das isch xs
    eae0bbe0-698e-11e9-af6c-eb591efbedeb.jpeg
    de woni han stoht druf 12m
  • @Mirj aja das isch no e gueti idee, genau ich stille und wenns näsli verstopft isch machi das ebe au aber bi garnöd ufd idee jetzt👍🏻😄
  • @schaai jo vo dem modell wo mir hend gits 3grössene (ab geburt, ab 4mt und ab 12mt) und üse isch dä ab geburt. De ufem foti isch ohni kirschform und ohni halterdings hinedra, aber au de chliinschti, glaubi.
  • @pippa ach so..toll denn hani würkli grad de fälschischti kauft 🤣🙈 aso dine isch ab geburt mit kirschform..und was isch denn de unterschied resp. isches eifach es usprobiere? derftich echt glich dine mol probiere?
  • @schaai glaub das isch würklich es usprobierä, was s'chind für vorliebenä hett, wobii mer immerno kein gfunde hend und bim mim chliine finger hangebliibe sind😂 jo sicher, söll dr en mol in briefchaschte werfe?
  • Hoi mamis, chann miar öppert das huaschta-rezept geh? Finds niana...daaaanke schön😊
  • Tara schrieb: »
    Hoi mamis, chann miar öppert das huaschta-rezept geh? Finds niana...daaaanke schön😊

1b32da80-69b7-11e9-9d64-7ff143d95a91.jpeg1b4a5a20-69b7-11e9-9d64-7ff143d95a91.jpeg
  • Daaaanke🤗
  • Aso oise het de nuggi sicher 5mt ned wele egal was für eine😂
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum