Eusi hed au so zimli jede verweigeret bis da im Forum vom Curaprox glese han. Denn hani dänkt bstellne mal und siehe da... sie nimmt ne👍 aber au nur wenn sie grad lust zum nuggele hed und das isch ned sooo oft de fall😉
Am obe hets meischtens agfange mit schreie non-stop. Und immer wenn mir dr fliegergriff gmacht hän, isch es besser worde, aber nid ganz guet. Ich ha s glück gha, dass ich no vor dr geburt e termin abgmacht ha bim osteopath, eifach zum durechecke. Und denn wos agfange het, hani genau au dr termin gha. Nach 2 behandlige, bigaia und schoppe mit fäncheltee arüehre (ha nid chönne stille) innerhalb vo 3-4 wuche sind die kolike wäg gsi.
Hät öppert de ultimativi tip gege s schnarchle?? Min maa schnarchet momentan so fest und ich chan meistens nöd ischlafe und bin dänn irgendeinisch maximal gnervt🙄🙈 und gang zu eusem zwerg go schlafe, da er aber jetzt dänn mal is grossr bett sett zieh, chani nümme dete uswiche und sell au kei durlösig sie🤷♀️ und getrennti schlafzimmer chömed definitiv für mich nöd infrag, aso hät irgendwer de super tip? Merci
@Sandra💕; dankä..jo de flügergriff het beruhigt sie amel au..ich luegs ez morn mit de hebamme a..sie het ez eifach sit em 2 hüt nomi nüm richtig gschlofe was sehr untypisch isch..sie isch zwor ersch 9 täg alt aber bis ez isch alles tip top gsi..
Ha chli e komischi frag🤪 frög mich grad ob die andere babys das au mached🙈
Mini (5M) macht vo morge bis abig so brrrr mit de zunge dusse so 👅💦👅💦👅💦 hoff mer verstaht wasi meine😅 muss mich am abig im bett immer zemeriesse dasi nöd afang lache wenn sie schlafe sött😂😂
@Jessi❤;️A-S❤️ mini het das au gmacht, au wo sie öpe 5mt gsi isch.😂 irgendwenn het sie denn wieder ufghört und machts jetzt gar nüme (sie isch 7mt), so mödeli chömmed und gönnd 😂😂
Froue i bruche eui hiu. I sueche e fium wo ei tag im TV isch cho, i weis nur nüm wie er heisst. Es geit um ne frou wo z gfüeu het das si e andere vatter het wo es buech gschribe het. Und bechunt use, das dä ma mit der grossmuetter und mit der mueter het gschlaffe. Und wo di ne trift, schlaft ou si irgend einisch mit ihm obwou si verlobt isch. Me weis i leider nüm. Bitte häufet mer 🙈
@kläffchen da ich nur 1x pro Woche TV schaue, haben wir richtig Oldschool Kabelfernsehen 😂 (unsere Rasse ist wahrscheinlich vom Aussterben bedroht 🙈)
@kläffchen hmmm... auso mir hei eifach nur so e lokale Abieter u Standartsänder (SRF, ORF, RTL etc). Cha nüt ufnäh odr versetzt luege. Eifach no wie anno dazumau.
Kommentare
1,306
790
1,306
64
1,306
3
64
64
271
1,306
1
wie heisst die farb vo gonis förs käsbrättli?
danke öich för antwort🌸
184
184
781
1,306
184
1
184
781
1
184
781
1,306
1
10
781
130
Mini (5M) macht vo morge bis abig so brrrr mit de zunge dusse so 👅💦👅💦👅💦 hoff mer verstaht wasi meine😅 muss mich am abig im bett immer zemeriesse dasi nöd afang lache wenn sie schlafe sött😂😂
64
256
130
130
184
1
297
1
271
297
271
215
297
57
57
536
Hallo Frühjahresmüdigkeit 💤
Sagt mal, mit welchem Anbieter schaut ihr TV?
1,306
906
Mir sind bi swisscom und mega zfriede👌🏻 vorher bi cablecome gsi und nuuur problem gha🤦🏼♀️
781
536
@ALOHA haben wir aktuell auch, aber ich finde es so teuer. Überlege mir als Alternative Teleboy
@schildchrötlimel ich wusste nicht, dass das noch geht. Ich dachte analog Kabel sei abgeschaltet. Ich glaube das bräuchtest du gar nicht mehr.
1,306
536
781