@kläffchen mir häns swisscom tv, do mi maa bis vor kurzem au dert gschafft het.
Är fidnets au viiiel z tüür und liebäuglet mit wingoo.
Momentan bi ich abr noni so vo däm überzyygt🙈
@ALOHA auso ig hase glich 60 grad gwäsche, d gfahr isch haut dass si biz igöh, abr ig hät nie öpis gmerkt😉 bisch am chleidli parat mache?😍 oh i has gliebt und next verfüehrt mi hüt immer no😍💸💸💸
@anra guet👌🏻🙊 danke diir😅 nurscho wener verkakt isch😳 de mussen ja 60 grad chöne wäsche😅😅 und ja du seisches - next isch wunderbar. Niemer het soo herzigi kleidli😍 vorallem sone uswahl😬😬😬Ich han ebe de kleiderschrank geschter und hüt ufgstellt🤪💪🏻💪🏻 ganz ellei😬 wieviel stunde dasi gha han - schriebi etz nöd😂Han vor ca 3 wuche mal mini 1. bstellig gmacht gha und fang etz ah wäsche😅 am 2. mai chunt die negscht bstellig vo a - knapp 300.- ade merci💸💸💸💸 ABER😍 ich finds super😂 ussert s‘wäsche und ufhenke🙊
@kläffchen also luut mim maa gits bo wingoo au e tv agebot. Viellicht kunnts au erst ufe märt🤔 Abr ich ha mi noni drmit usenander gsetzt. Ich ka mi mit wingoo nyd so afründe und unsers lauft eifach so guet und iwandfrei.
@kläffchen Wir haben Salt Fiber; kann dir noch nicht gross berichten aber habe bisher nur gutes gehört. Und günstiger bekommt man es glaub ich nirgends (va wenn man noch das Handyabo über sie hat)
Liebi froue, ig sueche dringend für am 11.5.19 zwöi sbb tageskarte vore gmeind, bi üs im kanton bärn isch aues usbuechet. Wäred dir so lieb u würdet luege öbs bi öpperem vo öich no eini odr zwe hät und reserviere? Ig würd sogort ds gäut überwise inkl porto natürlech🙏🏻🙏🏻🙏🏻 mir hei ke halbtax odr ga u wette denn mit üsne ching u de gottis ga zug fahre✊️✊️✊️ r.werren@outlook.com
@Jeaninne dann informiere ich mich gerne darüber. Bei uns kostet Internet & TV 115.- pro Monat und das finde ich zu viel. Wenn Game of Thrones fertig ist, schaue ich mal wegen einem Wechsel.
@sato mein Mann braucht halt wegen der Arbeit Highspeed Internet, da reicht dann das Basisprogramm nicht ganz.
@frauhirsch ok, auch gut. Obwohl ich ja von Salt noch nicht so viel positives (betreffend Kundenfreundlichkeit) gehört habe. Aber Handyabo werde ich auch noch wechseln.
@Stöpseli mega schön! Vielleicht ein Rentier? Oder Kerzen? Eine Schneeflocke?
@kläffchen mir zahled bi sunrise tv und internet 70 fr. internet gschwindigkeit tip top und viel tv sender mit zruggspuele ufnahm usw.
handy abo bin bis ez bi salt gsi und werd das johr zu m budget wechsle vu swisscom für 29 fr. salt findi amel chli schwierig mit de verbindigslöcher..
@ALOHA hihi, ein bisschen viel 😀 ich habe damals kaum etwas gekauft, mache ich aber auch jetzt nicht 😬
@schaai bei sunrise haben wir 70.- für das schnellste Internet offeriert bekommen, TV noch dazu. Bei Teleboy 63.- und schneller als sunrise. Das Swisscomnetz will ich auch beibehalten, liebäugle aber mehr mit Wingo.
@sato ist auch eher ungewöhnlich dass ein Elternteil sein Geschäft zu 100% von zuhause aus macht 😀
Hoffentlich kann ich morgen endlich mal meine neuen Turnschuhe anziehen. Von Frühling spüre ich noch nicht viel. War heute mit Handschuhen und Stirnband auf dem Velo.
@ALOHA ja, sicher braucht es Kleider 😀 ich finde bei meiner Tochter nur immer Kleider, die dann wieder zu klein sind und ich vergessen habe anzuziehen 😂
@sato im Ganzen schon, aber manchmal halt etwas eng.
Also ich hoffe sehr darauf. Bin in Frühlingslaune mit beigen Schuhen und weisser Handtasche (uii, was habe ich mir nur dabei gedacht)
Mir hend ez upc horizon und hend nie problem gha..finds aber sautüür und am weekend tümer zügle..mal luege wie das mitem wächsel klappet😂 min maa wot aber zu sunrise wechsle
Gopf isch denn da normal dass me 11 Tag noch Geburt immer so en Druck Zieh Schmerz im ganze Intimbereich het? Huere unagnehm chan das Gfühl gar nöd richtig beschriebe..wie lang het me das no??
@schaai Ich glaub das isch relativ unterschidlech. Es unagnehms Gfühl hani mengisch immer no.. Nid ganzi zit aber ab und zue und bi mir isches jez 7. Wuche her. Mini FA het aber gseit das alles i.O isch. Geit haut es Zytli. Bi teune schneller bi Teune durets länger.
@schaai du hesch ja mau gschribä wägä geburtsverletzig... de isches normau dses dr no weh tuet... isch unagnähm i cha dr nachäfüälä 😑 aber es wird besser!!
Mamis bruucht mer zwingend nach de Geburt e Hebamme wo heichonnd?
Nei bruchsch ned. Aber ih bin froh gsi hani en kompetäti Fachperson als ahsprächpartner gha. Sie het mer au ih dr Schwangerschaft ghulfe. Bim Sohn hani müässe legge ond sie het mer no tipps und tricks geh woni vom FA nid becho ha. Het mer au no anderi Metteli zor unterstötzig verbie bracht etc. Nachher hani bi ere die Antworte gfonde woni bruche. Bi eus ihdr Müättereberatig esch zo dem ziitplnkt kei kompetäti fachperson ahwesend gsi. Da wa die mer verzapft het hani sälber scho gwösst und meh het sie mer nid chönä/ welle hälfe. Do esch d Hebamme för mich top gsi.Bi dr Tochter hani enorm schmerze bim Becki gha und chum chönä laufe und setze. Sie het mer das de weder gruchtet taped und mim maa erchlärt was er mue mache wend d scherze weder chömid od nach dr Geburt hani so es Ding zwösche A und Scheide gha (kei ahnig meh wies gheisse het). Sie het den gseh was es esch ond het chönä hälfe dasis weg bechom. Im spital hani au scho biz müäh gha aber im Wochebett händs es nid erchänt und so es immer grösser und unahgnehmer worde.
Ich bin sehr froh hani en Hebamme organisiert und wörds höt immer weder machä.
Good morning 🌞 @Mangoo ich hatte mal vor Jahren viele Probleme mit Cablecom, bin da eher ein gebranntes Kind. Oops, die Fugen habe ich also noch nie gereinigt 😱
@schaai hmm, kann mich gerade nicht erinnern, aber ich hatte länger mit Nachwehen zu kämpfen, aber weiss nicht ob das das Gleiche ist.
@mrspfeffer das finde ich jetzt eher teuer. Mir sagt das Angebot von Teleboy schon zu, aber anscheinend läuft das nicht auf einem Android TV. Mega doof.
@Nessa bei uns ist die Hebamme auch vorbeigekommen, war hilfreich. Beim 2. Kind aber nur 2x, mehr brauchte ich nicht.
Mir zahled all zwei mönet 180.- obs viel isch🤷🏼♀️😅 keii ahnig. Aber haupsach oises internet lauft jede tag problemlos und schnell😅 und de tv ebefalls. Ich find bi swisscom de app halt au supergmacht👍🏻👌🏻 chani ide kuchi bim koche am tv luege😂
@mrspfeffer wir haben bei Swisscom „L“, aber haben auch immer wieder Störungen.
@ALOHA wir sind halt unsere Leistungen am optimieren. Swisscom funktioniert auch super, aber eben der Preis. Dazu noch mehrere Fernbedienungen. Ein Tablet haben wir sowieso nicht. Ich meine warum soll ich bei swisscom für langsameres Internet 30.- mehr bezahlen als bei Sunrise? Auch beim Handy... mir wird die Geschwindigkeit gedrosselt, trotzdem kostet es 80.- pro Monat
@kläffchen mir ischs nurscho wert wili eifach kei problem han👍🏻😅 es brucht den viel meh nerve weni immer eh stund ide hotline bin - nur das mal irgendöber versuechr z’helfe😅 Sunrise wür bi mir au nie ih frag cho. Ha det mis natelabo gha. Nie meh😅Und bim handy - bini jetzt bi m-budget👌🏻 ich zahle 19.- pro monet und ha top internet etc. Es lauft ebefalls übers swisscomnetz👍🏻
@kläffchen ich ha s Natel bi sunrise und bi mega zfriede. Sie hend aber ned di glichi internet leitig wie upc drum simer bi upc bliebe. Bin siit meh wie 15 jahr bi sunrise und mega zfriede.
Swisscom nimmi us prinzip ned, hani eimal tv gha aber zahlsch so viel und bi andere bechunsch s gliche für viel weniger geld. Und ich han nur theater gha mitem chundeservice.
Isch glaub glich wo mer isch überall hett öper gueti oder schlechti erfahrige gmacht😄Dfrag isch was ihr bruched a sänder, internetleitig etc.
Kommentare
536
159
Är fidnets au viiiel z tüür und liebäuglet mit wingoo.
Momentan bi ich abr noni so vo däm überzyygt🙈
536
906
55
906
159
10
40
297
55
1,306
78
@Ängeli
Weiss nöd ob das under gange isch🙈
Sry fürs närve 🙈 häsches no?😊
536
@Jeaninne dann informiere ich mich gerne darüber. Bei uns kostet Internet & TV 115.- pro Monat und das finde ich zu viel. Wenn Game of Thrones fertig ist, schaue ich mal wegen einem Wechsel.
@sato mein Mann braucht halt wegen der Arbeit Highspeed Internet, da reicht dann das Basisprogramm nicht ganz.
@frauhirsch ok, auch gut. Obwohl ich ja von Salt noch nicht so viel positives (betreffend Kundenfreundlichkeit) gehört habe. Aber Handyabo werde ich auch noch wechseln.
@Stöpseli mega schön! Vielleicht ein Rentier? Oder Kerzen? Eine Schneeflocke?
@schaai nein, nur wenn sie grob verschmutzt sind.
906
Nuuuur bitzliiii🙊🙊🙊😍
56
1,306
handy abo bin bis ez bi salt gsi und werd das johr zu m budget wechsle vu swisscom für 29 fr. salt findi amel chli schwierig mit de verbindigslöcher..
2
55
10
536
@schaai bei sunrise haben wir 70.- für das schnellste Internet offeriert bekommen, TV noch dazu. Bei Teleboy 63.- und schneller als sunrise. Das Swisscomnetz will ich auch beibehalten, liebäugle aber mehr mit Wingo.
@susu sehr schön!
536
Hoffentlich kann ich morgen endlich mal meine neuen Turnschuhe anziehen. Von Frühling spüre ich noch nicht viel. War heute mit Handschuhen und Stirnband auf dem Velo.
906
Isch ja oises erschte😅. Es muss ja kleider ha😅 bruchti möchti ned.
10
Lustig, ich habe vorhin auch meinen neuen Turnschuhe parat gemacht, in der Hoffnung sie morgen endlich tragen zu können😂
536
@sato im Ganzen schon, aber manchmal halt etwas eng.
Also ich hoffe sehr darauf. Bin in Frühlingslaune mit beigen Schuhen und weisser Handtasche (uii, was habe ich mir nur dabei gedacht)
337
337
906
1,306
337
790
906
790
356
3
0
233
164
240
129
496
Nei bruchsch ned. Aber ih bin froh gsi hani en kompetäti Fachperson als ahsprächpartner gha. Sie het mer au ih dr Schwangerschaft ghulfe. Bim Sohn hani müässe legge ond sie het mer no tipps und tricks geh woni vom FA nid becho ha. Het mer au no anderi Metteli zor unterstötzig verbie bracht etc. Nachher hani bi ere die Antworte gfonde woni bruche. Bi eus ihdr Müättereberatig esch zo dem ziitplnkt kei kompetäti fachperson ahwesend gsi. Da wa die mer verzapft het hani sälber scho gwösst und meh het sie mer nid chönä/ welle hälfe. Do esch d Hebamme för mich top gsi.Bi dr Tochter hani enorm schmerze bim Becki gha und chum chönä laufe und setze. Sie het mer das de weder gruchtet taped und mim maa erchlärt was er mue mache wend d scherze weder chömid od nach dr Geburt hani so es Ding zwösche A und Scheide gha (kei ahnig meh wies gheisse het). Sie het den gseh was es esch ond het chönä hälfe dasis weg bechom. Im spital hani au scho biz müäh gha aber im Wochebett händs es nid erchänt und so es immer grösser und unahgnehmer worde.
Ich bin sehr froh hani en Hebamme organisiert und wörds höt immer weder machä.
536
@schaai hmm, kann mich gerade nicht erinnern, aber ich hatte länger mit Nachwehen zu kämpfen, aber weiss nicht ob das das Gleiche ist.
@mrspfeffer das finde ich jetzt eher teuer. Mir sagt das Angebot von Teleboy schon zu, aber anscheinend läuft das nicht auf einem Android TV. Mega doof.
@Nessa bei uns ist die Hebamme auch vorbeigekommen, war hilfreich. Beim 2. Kind aber nur 2x, mehr brauchte ich nicht.
Ich habe doch die neuen Turnschuhe angezogen.
356
906
536
@ALOHA wir sind halt unsere Leistungen am optimieren. Swisscom funktioniert auch super, aber eben der Preis. Dazu noch mehrere Fernbedienungen. Ein Tablet haben wir sowieso nicht. Ich meine warum soll ich bei swisscom für langsameres Internet 30.- mehr bezahlen als bei Sunrise? Auch beim Handy... mir wird die Geschwindigkeit gedrosselt, trotzdem kostet es 80.- pro Monat
906
906
1
besten dank
906
356
Swisscom nimmi us prinzip ned, hani eimal tv gha aber zahlsch so viel und bi andere bechunsch s gliche für viel weniger geld. Und ich han nur theater gha mitem chundeservice.
Isch glaub glich wo mer isch überall hett öper gueti oder schlechti erfahrige gmacht😄Dfrag isch was ihr bruched a sänder, internetleitig etc.