Ziiiiit raaaaaaaaast😳🚗🚗🚗

2»

Kommentare

  • Genau ja. Gah im juni/juli den ah sonen infoabig im spital. Den mal luege. Aber koschtet ned viel das züg🤗 und gib de KK eh alles ah🙊 mal luege was den zahlet👌🏻
  • @ALOHA Silberhüetli chan der au mega empfehle für wundi Brustwarze! Die hend mir s Läbä grettet🤭🤣
  • @LoSo danke🤗🤗 weli hesch du gha? Hesch au so müeh gha die wegzbringe? Mini schwe het nüm chöne stille ohni die - hetsi mega ahgschiesse. Aber die chli het nur bruscht bzw ohni das hüetli nüm gna.
  • nenei ned stillhüetli. Würi ned empfehle.

    Silberhüetli die duesch druf NACH em stille. 🤭
  • Ahhhhh🙊🙊 huiii git ja viel sache.
    Top danke🤗👌🏻
  • Also ich war im Zollikerberg Spital und habe alles für zu Hause mitbekommen. Die haben mich sogar extra gefragt, ob ich noch mehr binden / mepilex/ Kochsalzlösung etc brauche.
    Also Service und Betreuung top.

    Re Brustwarzen: meine Hebamme hat mir sie auch mal gelasert als sie eher wund waren.
    Würde empfehlen auch danach zu fragen. Das fördert die Wundheilung.
    Stillhütchen gingen bei mir nie. Da das passende zu finden ist schwierig. Aber von den Silberhütchen habe ich auch schon viel positives gehört.
  • Brustwarze lasere? Hoooolaaa die waldfee. Fätzt das ned?😨😳
  • Mir hends au glasered das isch super gsi😍 und nei merksch nüt:)
  • ALOHA schrieb: »
    Brustwarze lasere? Hoooolaaa die waldfee. Fätzt das ned?😨

    Nein, es fühlt sich warm an. Überhaupt keine Schmerzen. Und geht ganz schnell.
  • han jetzt bim zweite au grad im spital glaseret... sind beid mol scho im spital offe gsiii und sie heilled so schnell... jetzt ca 1 wuche noch geburt chani scho ohni cremele usw stille und ohni schmerze...☺️ ich finde s lasere top...
  • Zahlt das au kk? Oder was koschtet den das? Lasere suscht isch ja glaub uh tüür
  • das zahlt krankekasse han amel bim erste nie öpis müesse zahle... d stillberateri hed mir au gseid s lasere wird seperat abgrächnet hanget au ned mit dene 3x stillberotig zäme wo vo de kk zahlt wird, sig seperat...
  • Habe auch nie was selber bezahlen müssen.
    Es ist ja kein kosmetischer Eingriff wie wenn du dir äderchen lasern lassen würdest, sondern gehört zu den Leistungen bei Geburt / Nachbetreuung etc.
    Wenn du schon eine Hebamme hast, kannst du fragen ob sie das Gerät hat. Ich glaube du willst ja nicht im KH gebären, oder?
  • @wtpooh 😳 momol ich wet im krankehuus gebäre😅
  • @Sabrina86 danke diir👍🏻
  • ALOHA schrieb: »
    momol ich wet im krankehuus gebäre😅

    Ah - dachte ich hätte mal was von Geburtshaus gelesen... aber vielleicht habe ich da auch was verwechselt 🤪
  • E froog an die wo scho mol gebore hän:
    Was het fyr euch zwingend ins Spitalköfferli gheert?

    Also logisch kleider fyr mi und baby, Necessaire, ladekabel. Abr was hän dir gfunde das het gfehlt odr isch wichtig gsy wo me viellicht nyd so dra dänggt?
  • ich ha es tragtuech/ sling und es buech für mich mitgnoh.
  • E Schoggi-Vorrat 🍫😉
  • Mirj schrieb: »
    ich ha es tragtuech/ sling und es buech für mich mitgnoh.

    Hesch du Ziit gha zum läsä? 🤣🤣🙈🙈😳🤔

    Oh ja schoggi!
    Ech han bi bedne Kids 1Liter öpfelsafr met gno, denn hani kes Problem gha met 💩🙈
    Und Finke 🙈
  • ah und es Musigböxli, ech han zum Glück e liebi bettnachberin gha und si hets ned gstört. Oder susch Chopfhörer 😊
  • Snacks, Schoggi, öppis z‘läsä u Lippepomadä.
    Ä Morgämantel hani no mitgnoh, so hani dr ganz Tag chönnä ds Pjama anephaltä
  • @LoSo ich bi im geburtshuus gsi - kein tv... also hani gläse wäred em stille oder wänns baby gschlafe hät😅
  • trainerhose, legins, eifach bequemi kleider.. und für d nacht kurzi hose und tshirt, han soooo gschwitzt.... kleider fürs bebe han ich ned brucht, hesch die vom spital, sie wends au ned weg em verlhre usw.... nur kleider zum hei go fürs bebe... turnschueh zum mol use go... grossi unterhose, han die netzhösli ned bequem gfunde... hmmm und sust das wo du gseid hesch und wenn öpis fählt chans dir din maa oder sust öper bringe....
  • Mirj schrieb: »
    bi im geburtshuus gsi - kein tv... also hani gläse wäred em stille oder wänns baby gschlafe hät😅

    hahah aso im Spital hend mier au ken TV gha und ich heti au kei Zit gha zum Tv luege 🤣
  • @Jeaninne Ich han nüt Speziells brucht. Min Maa hed vermisst, wills über dNacht gange isch: Zahbürschte und Linsedösli/-mittel bzw Brille🙊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum