Gesucht! Haus zum kaufen oder mieten 🏡🏠

Tanja87Tanja87

786

bearbeitet 13. 05. 2019, 17:18 in Heim und Haushalt
Wir suchen in der Region Solothurn ein Haus welches zum mieten oder verkaufen ist. Es sollte mindestens 5.5 Zimmer haben, einen schönen Garten und im Kanton Solothurn sein (idealerweise Biberist oder im Umkreis von 20km) wenn ihr was kennt dürft ihr mir gerne schreiben👍 vielen Dank

Kommentare

  • Ich ha kei ahnig woe höch eues budget isch aber euse nachber suecht es isch es wunderschöns hus😊

    https://www.immoscout24.ch/de/d/einfamilienhaus-kaufen-rickenbach-so/5433775?s=3&t=2&l=3014&ct=1&ci=1&pn=1
  • Schuehlhus /kg 3min zfuess
    Autobahn nöd mal ih10min scho erreicht
    Bus/zug au grad ide nöchi und dank olte bisch rächt zentral zu andere kantön🤷🏻‍♀️😂 und a dere strass sind all ganz lieb es het au chind😊
  • @Valerie merci viel mal für dini antwort und de link👍 s huus isch wüki wunderschön😍 lueges de mitem maa a. Wird ihm aber wahrschienlich z wiit wegg sii vo biberist, sprich wenner muess go schaffe fahrter genau bi de Verzweigig Härkinge dure und die isch de Horror🙈🙈 aber ich ha ja au no es wörtli mitzrede😅👍
  • Ich ha leider keis woni gad kenn aber falls ihr 3-4 gseh hend woner de hammer findet würi dene mal en brief in briefkaschte schmeisse. Oder verbiigah.

    Daser es huus suechet etc... ned so ala „ich wet oiies huus wönders ned verkaufe?“😂

    Mir chömed teilwiis so zettel über und han 3 kollegepäärli wo so s‘traumhuus gfunde hend. Will viel denket drüber nah aber hend nani eh wohnig oder anders huus gfunde. Somit sinder den gad platz 1.👍🏻 die hend kein ufwand gha und ihr hend evt DAS huus gfunde😍
    makkkic
  • @ALOHA ah das isch no en gueti Idee👍 merci für de Tipp😉
  • Haha ja das stimmt die verzwigig isch horror aber mer chönnt au erst in önsinge uf d autobahn 😊
    Es isch ächt cool da mir sind au erst sitemene jahr da😊 aber es isch würckli mega
  • Viellicht wördi no max pris ineschriebe. 😉
  • Chönt guet aues hinger düre fahre dörte isch ni sooo verchehr am morge gäge obe sprich nach de 16.00 de horror für hei 😱 usert är wet mit em zug go😉
  • Ja er isch fasch zwei Jahr jede Tag vo Biberist uf Nidwalde gfahre jede Tag😓 aso Mo- Fr... mer kenned das Verkehrskaos😩 und es wird vo Tag zu Tag schlimmer😒 mitem Zug gahd ebe ned da er in Absehbarer Ziit im Ussedienst wird go schaffe...
  • @ichel das chani den persönlich ageh falls ich no meh Agebot becho wür😉
  • Ok 🤦🏼‍♀️
  • @ALOHA Hallo 🙂 i bi grad per Zuefau uf dä Bitrag gstosse. Mir sueche au scho sit längere Zit es Huus für üsi Familie und hei üs au scho Gedanke gmacht mau es paar Briefli z schribe und i Briefkaste zdue. 🙈 Hesch du üs paar Tipps? Was wär guet zum schribe oder wie afo? 😀
  • Ich schrib jetzt mal vo de andere Siite, ufd Gfahr hii, dasi mi ez unbeliebt mach… aber mini Eltere bechömed pro Wuche öppe 5 so Zettel in Briefchaste und findeds momentan nur no lästig. Am Ahfang händs es no herzig gfunde (sie würded nie verchaufe), mittlerwiile schmeisseds es nur no furt. Au bi Fründe vo mine Eltere isch das leider so… ich glaube, das hät es Ziitli lang guet funktioniert, mittlerwiile macheds so vill leider 😏 Aber chunt ev. au ufd Region drufah. 🤷🏼‍♀️
    samira.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum