Het hie öbber e plante KS gha? Isch des würklech so das si dä 2 wuche vorem ET mache? Und gits nur e teil narkose, oder e vou? Währ unlieb wen mer öbber die frage chönt beantworte 😊
@Stöpseli ich ha mich 2 Wuche vorem ET erst für de planti entschiide und ha denn dörfe wähle. Ha de Termin 7d vorem ET gno will grad Uffahrt gsi isch und mini FA denn weg gsi isch. Aber nei ich hett au 3d vorem ET chöne de KS ha. Mitem Risiko das sBaby vorher scho cho wäri. Und bim sekundäre KS sowie bim plante, hani nur e Teilnarkose gha.
@Stöpseli chasch au warte bis wehe häsch und dänn en ks mache. Bi mir isch de ks 7d vorher gsie, min fa machts nöd gern früehner wasi au guet gfunde han für mich. Han e teilnarkose gha, das machets meistens bim plante, d vollnarkose eigendli numme wenns en notks isch und kei zyt bliebt zum teilnarkose d würkig abzwarte
@mrspfeffer gäl dini tochter gaht is fuessball? mit wie alt het si agfange und isch das altersgrecht oder macheds da eifach richtigi spil? wo gaht si? 😇
@Anni ja sie hett mit 4i ahgfange und sie hend scho glernt de Ball füehre oder so Mätschli gmacht und so. Sie hett sich au glernt duresetze was ihre am meiste Müeh bereitet hett. Sie isch immer in Altstette gange, aber jetz schaff ich genau am FR Namitag und sie cha nûm ga. 😫 Bi jetz am umeluege obi sie da zKilchberg schicke oder zThalwil, det spielt au e Kollegin vo ihre.
Ach so. perfekt:) ja denn mueni mal afröge. Min Sohn spilt sooo gern fuessball. Aber es isch eifach schwirig ufem spilpi, entweder es het kei chind wo wend mitspile oder si sind z gross und putzeden grad abe. 😬 es täglichs drama bi ois😂
ACHTUNG!!! Anschiinend gaht ide ganzi shwiiz nur barzahlig zurziit.
Aso im coop und aldi woni gad ha wele go poschte isches tatsächlich so😅 sie machet die ganz ziit durchsage
Wie & wo findi use, was Krankekasse alles zahlt bezüglich nach de geburt wie z.B.: hebamme, stillberatig, piketgeld, milchpumpi etc.
wenn mer NUR ALLGEMEIN versicheret isch..? Wer weiss grad was zahlt wird?
Lou eusi esch im märz 4ri worde ond möcht sogern goh. vel rote mer ab. seg no zfrüeh. weiss nid was i sel mache.
Ech wörd ned vor 5-i. Die körperlichi Astrengig esch ned z‘onderschätze. Au wörd ech en Woche-Kurs (inre Schuelferie) emne 1 x wöchentliche Kurs vorzieh. Es esch intensiver und - wenn mer wott Abzeiche mache - eifacher, als jedi Woche weder mösse dri z‘cho.
Mini chli hets rugele für sich entdeckt😅 lieg mit ihre im bett und statt schlafe rugelet sie im züg ume😅😅 au wenni stolz bin, hoffentlich schlaft sie bald i😴😴😴
@regiBi üs isch d‘Aazahl vo dä Chind äxtra chli ghaltä u am Aafang machä si „Wassergwöhnig“ u si nämes locker.
I würd mal luegä wieviel Chind pro Kursleiter si u wes viel si, de würdi villecht no äs Jahr wartä.
Üsi Kursleiterin hett gseit äs gäb Ort wo si bis zu 15 Chind pro Kursleiter hei, bi üs nämä si numä 4.
Drum hani ou äs guets Gfüehl...
Kommentare
141
1,306
240
240
164
215
3
297
356
297
64
271
297
496
496
1,306
https://www.facebook.com/marketplace/item/376614999863733/
256
133
Schlechtwetterprogramm 😅
Freu mich schon aufs Aufräumen. Was alles IN der Hütte ist, ist gut getarnt😂
356
256
256
256
356
256
356
906
Aso im coop und aldi woni gad ha wele go poschte isches tatsächlich so😅 sie machet die ganz ziit durchsage
161
906
161
906
790
781
271
29
1,306
65
153
Üsi Tochter faht dä Summer aa
50
65
64
Würd gern öpis schenke weiss aber ned was ond ihre Ma meint gueti Lune langt... händ ihr mir Tips
781
184
215
wenn mer NUR ALLGEMEIN versicheret isch..? Wer weiss grad was zahlt wird?
781
906
237
178
Ech wörd ned vor 5-i. Die körperlichi Astrengig esch ned z‘onderschätze. Au wörd ech en Woche-Kurs (inre Schuelferie) emne 1 x wöchentliche Kurs vorzieh. Es esch intensiver und - wenn mer wott Abzeiche mache - eifacher, als jedi Woche weder mösse dri z‘cho.
130
153
I würd mal luegä wieviel Chind pro Kursleiter si u wes viel si, de würdi villecht no äs Jahr wartä.
Üsi Kursleiterin hett gseit äs gäb Ort wo si bis zu 15 Chind pro Kursleiter hei, bi üs nämä si numä 4.
Drum hani ou äs guets Gfüehl...
215