HÀtte jemand Lust die Vollversion von BabyDiary zu testen. Ich habe ein paar Gutschein-Codes die ihr im App Store einlösen könnte. Bitte bei mir melden.
Bald chunt oises zweite schĂ€tzi ufd weltđ„° wie machet ihr das mitem is bettbringe vom grosse gschwĂŒsterte..? Mine pfuuset im gitterbett drum chani ned nebet drah liege..mĂ€ngisch woter auno ufem arm vo ois iipfuuse..frög mi gad wieni das sel mache wenni mal elei biđ€
@sunny83 Ei Tag esch guet. Ech has jetzt de secher scho bald 3 Mönet.
Es ged secher TĂ€g woni zâwenig trenke đł
Ech versueche doch morn mol meh zâtrenke ond luege öbâs öppis brengt. Danke Der för dâAntwort.
Guete Morge ihr Liebeđ€ ich han mini BachofetĂŒre miteme Chuchireiniger iigsprĂŒtzt (innwĂ€ndig), ez isch sâGlas irgendwie beschlage. Wie bringi das wieder wĂ€gđ€đ ufem Foti gseht mers leider nöd so guet.
Bald chunt oises zweite schĂ€tzi ufd weltđ„° wie machet ihr das mitem is bettbringe vom grosse gschwĂŒsterte..? Mine pfuuset im gitterbett drum chani ned nebet drah liege..mĂ€ngisch woter auno ufem arm vo ois iipfuuse..frög mi gad wieni das sel mache wenni mal elei biđ€
wenn ech mal allei bin am abĂ€, gang ich met bedne MĂ€dels is Bett. Di chli duni ischlafstille, di gross plĂ€uderlet nachli mit mir und pfĂŒseld den.
Das esch min Plan bevor die chli da xi ish. Si chan aber ned allei pfuse, bruchd körperkontakt. Und die gross jez au sit die chli da esch đ đ€·đœââïž nĂ€ju kuschled mer alli zĂ€mÀÀ đ„°
Ok danke LoSo
Machs glaub au entweder eso oder ich luege das di chlii gad scho pfĂŒselet und ich denn de gross cha undere tueđ
So han ichs meisten gmacht gha, denn hani die chli chli frĂŒĂ€ner is Bett to/ gstillt und wenn sie gschlofe gha het oder eifach z frede gsi esch bini zom grosse und met em is Bett. Wenn die chlie den wedermol ahgeh het den esch de gross meist so verstĂ€ndlich gdi und het mi ohni murre zo ere gah loh ond wenn sie weder ruhig gsi esch beni weder zuenem oder er isch im bestefall ihgschlofe.
@Shira danke dir bin echt gspannt wies wird..min grosse isch denn 1,5j mal luege wie er das findet wenn er nĂŒm elei ischâșïž aber chunt sicher guet..denn gönds halt mal spĂ€ter oder frĂŒher is bettđ
@Rizzitella eusi hĂ€t au hĂŒt gstarted mit wm Chindsgi, gaht au am 19:45 is bett / schlafe ca 20:00 wird das so bi bhalte ussert sie wöri todmĂŒed de chli vorher
@schaai Auso z avenches sĂ€uber weisi grad nid,aber da bi ĂŒs daheime wĂ€ri z restaurant la salamandre.es het zwar ke spilegge aber es isch vom platz hĂ€r grosszĂŒgig und grad direkt am see,d ching chönnte auso ou ufem rase oder strand spile.isch nid grad e 0815 chuchi umd haut ou chlei e höcheri priisklass.
Has sehr starch ir PubertĂ€t und bis ca 26j gha Iz Hani rĂ€cht guet glert dermit z lĂ€bĂ€ ! Selbsthilfe Gruppe het mir sehr ghulfĂ€ und ga immer no au 2-3 mönet zu mire Psychologin und ha ou gueti bĂŒecher glĂ€sĂ€ zu dĂ€m Thema! Sit Ig muetter bi Isch aber fasch nie meh es Thema gsi und wenn de weiss ig wie dermit umga!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
409
HÀtte jemand Lust die Vollversion von BabyDiary zu testen. Ich habe ein paar Gutschein-Codes die ihr im App Store einlösen könnte. Bitte bei mir melden.
Die App zum Download findet ihr hier:
https://apps.apple.com/de/app/babydiary-the-baby-tracker/id1336546838
Hier gehts zum Thema:
https://www.babyforum.ch/discussion/3637/baby-diary-kostenlos-fuer-iphone-ipad
3
11
192
79
337
3
Es ged secher TĂ€g woni zâwenig trenke đł
Ech versueche doch morn mol meh zâtrenke ond luege öbâs öppis brengt. Danke Der för dâAntwort.
114
0
0
Hallo zĂ€mĂ€ ig ha vor paar wuche d mamma pads entdeckt. Di si super! Ăndlech schlafe ohni bh bi dere hitz u fĂŒr is bikini sisi o super.
1,306
1,306
hani au ka well mir ide nacht immer dilage verrutscht sind und ich denn usgloffe bin..schad dass eifach nöd soo lang anehebed..
249
wenn ech mal allei bin am abĂ€, gang ich met bedne MĂ€dels is Bett. Di chli duni ischlafstille, di gross plĂ€uderlet nachli mit mir und pfĂŒseld den.
337
Machs glaub au entweder eso oder ich luege das di chlii gad scho pfĂŒselet und ich denn de gross cha undere tueđ
249
496
So han ichs meisten gmacht gha, denn hani die chli chli frĂŒĂ€ner is Bett to/ gstillt und wenn sie gschlofe gha het oder eifach z frede gsi esch bini zom grosse und met em is Bett. Wenn die chlie den wedermol ahgeh het den esch de gross meist so verstĂ€ndlich gdi und het mi ohni murre zo ere gah loh ond wenn sie weder ruhig gsi esch beni weder zuenem oder er isch im bestefall ihgschlofe.
Gueti Nerve ond vel Glöck
337
297
781
496
1,306
790
781
781
StÀdtli Murte (u bim Aebersold ga Nidlechueche Àsse)
Papiliorama Kerzers
Im Vully (Sugiez, Praz) ga Vully-Chueche Ă€sse. Chasch mitm Schiff ĂŒbere.
StÀdtli Avenches
Bi schönem WÀtter Plage Salavaux
1,306
781
- nei đ€·ââïž
Er: wöu de Himmu ufm WC isch u muess furze đł
đđđ
240
193
496
409
Das BabyForum wĂ€chst momentan und wir haben einige neue User, bitte seid so nett und helft uns diese zu begrĂŒĂen bzw. deren Fragen zu beantworten.
Toll wÀre auch, wenn ihr von LocalFamily oder anderen Seiten euch bekannte Nutzer einladen könntet.
Danke und GruĂ,
Admin
216
mir machet nach wunsch www.principessasmade.ch
3
141
114
1,306
240
1,306
1,306
240