Hallo liebe fraue
Ich han mal welle fröge, ahand vo was hend ihr gmerkt das es langsam losgaht?
I ha jetzt sho recht oft senkwehe / üebigswehe gha. Dezue ish mer vermehrt schlecht und fühl mi mega müed de tag duur. De E.T ish am 8.10 und s ish miis erste baby 👶🏼. Sii wiegt scho 3.1 kg und ish 50 cm gross. Hoffed das sie bald chunt
Kommentare
87
Mer hend emmer alli gseit, ech merke den scho, wenns rechtigi Wehe sind und es los gaht. Und das esch werkli so gsi 🤷♀️
Senkwehe hani nie gha oder ned gmerkt. Was hilft, esch es warms Bad näh. Wenns den stärcher wird oder bliibt, den sends anschienend rechtigi Wehe.
790
Guet am 23.00 pfuuset bis am 8.15 Uhr, bini mitere Wehe verwachet. Hani denkt ja wieder nur so en Fehlalarm😒
8.40 Uhr hani de mal im Spital Tel und gseid dases glaub sowiit isch. Ich gah no go dusche und chämti den langsam.👍👍
Nachem Dusche isches de so richtig los gange. Ha all 2- 3 Minute en Wehe gha🙄
9.20 im Spital ach, 9.40 isch sie da gsii🤷♀️🤷♀️
109
Bin i de 37 ssw mit minere 2 jungs.
Sie wänd halt eifach nöd😂
29
0
Bim 2te hani sicher2-3wuche vor et senk und üebigswehe gha. Bi ET 9 hani en blaseriss gha und denkt es gaht los.han den 24h spöter müesse ileite will nüt passiert isch🤷♀️
87
Mer send am obe am 11i öppe im Spital gsi, d'Larina esch aber erscht am nöchste Tag am Namitag am 2 uf de Welt gsi 🙈 sie hend mer sogar na öpis müesse gäh, damit ich rechtigi Presswehe bechumme. Schlussendlich hends na müesse mit de Sugglogge noche helfe, well sie s'Händli am Gsicht obe gha het.. 😕
30
Und am nächstä Tag am Morgä am 4ri isch d Fruchtblasä platzt. D Hebammä het denn gmeint ich söll namal ins bett und am 8i namal ahlütä, wasi denn aber nümm chönä han. Ä halb stund spöter sind d wehä uf ein schlag mit 2 min Abstand cho. Am halbi 6i simmer denn im Spital gsi und am 5 vor 8i isch üse chli uf d wält cho.
233
@Tanja87😱😱 omg du hesch au na glück gha😝😝 hetsch chli länger duschet hetsch e auto geburt gha
790
268
87
0
Erzähle kurz meine Geschichte auch noch...
Mit leichten Wehen aufgewacht (dachte es sind Senkwehen, denn diese hatte uch schon die letzten drei Wochen) doch dann wurden aus leichten Wehen etwas stärkere in kürzeren Abständen und der Schleimpfrof gieng ab ( das merkst du bestimmt denn dieser unterscheidet sich stark vom normalen Ausfluss, denn hier ist etwas Blut im Spiel) und dann kam auch schon immer wieder etwas Fruchtwasser. Ich gieng dann gerade ins nahe gelegene Spital und eine Stunde später war Sohnemann geboren! Und noch zum Thema Geburtsvorgang/Verletzungen: ich bin eine sehr zierliche schlanke Frau 160cm 48kg (normal) und habe ein Babyboy 3890g ohne nennenswerte Geburtsverletzungen innerhalb kürzister Zeit entbunden. Die Natur hat es aus meiner Sicht gut für mich eingerichtet😊Wünsche dir alles gute
337
268
109
9
268
Min maah ish au weg, pokerabig mit kollege. Ich hoffe es gaht am mäntig abig los, 1.10 wär es cools datum. 😱Es zieh im buuch hani au fast jede tag, aber ebe weiss ja nöd nal ob i de pfropf verlore ha🥴
9
Mer hilfts wenn ich mich met bastle, bsuech due ablänke oder mol es neus rezept usprobiere...die ziit wird scho omegoh
159