Juni Baby 2021 🥰🐾🐛🦋

2

Kommentare

• Jo voll 🙂 besser als wenns zfrüeh ufd Welt chunt....
  • Genau 😊 & 1 wuche vor termin hät min schadds no wichtigi prüefige 😅 drum dörfs gern nochli ide wärmi bliebe 😁
  • Min Maa het an 16.06. Geburtstag.. Und i han am 19.06. De Termin 🥰
  • Uii, nöch ufenand 😊😉🎁
  • ich han de Mueterpass bereits becho. Denn hets au es Infoblatt geh über de Test womer bim nechschte Termin chan mache wege Trisomie. Und obedruf na ohni frage zwei Vitaminpräparat :D Vom eine wird mir aber total schlecht, das verträgi im moment gad nit leider.
  • Oh so schön 😍 hesch das bim erste Termin becho?
  • Hoi zämme
    Wie gohts euch so?
    Glg
  • Danke, ganz guet 😊

Bin hüt nochli z'berg, bin recht user atem gsi 😅 eifach grad e schlechti tagesform gha 😂

Nebst dem das ich all hunger han, han süst enart kei beschwerde 😉

& selber?
  • Mir gohts sowit guet.
    I bi am Weekend extrem müed und hüt han i e starke Harndrang ka... Ständig han i ufs WC müesse go... 😉
  • Müedigkeit merk ich zum glück würkli nöd so fest.. han s'gfühl ich seg vor de schwangerschaft emel müeder gsi 😅😂

Aber süst von gfühl her: fühlet ihr eu schwanger? Also so nebst dene sache wie all hunger etc, merk ich enart nöd würkli öbis. Ich glaube da chunt bi mir erst, wen de buch ahfangt wachse 😉
  • Mir gahts au so, dass ich eig nüt gspüre. ussert dass ich mer en grössere BH han müesse kaufe😅
    Müeder als vor 2 mönet bini amel scho, aber chan au vo de dunkelheit abem 5ii sii.
    Hunger hani au nöd meh, iss mini 2 mahlziite und das langet mer.
    han ih 2 wuche min erste Arzttermin, vlt. chunt dänn s‘stärkere bewusst sii, dass ich schwanger bin.
    Denkes au, wenn de buch langsam wachst, isches namal andersr.
  • Also i merks scho irgendwie... Han e starke Harndrang und bi so extrem müed... Aber süscht gohts mir wirklich guet.
    Han nit meh Hunger oder so 😉
    Wenn werded ihrs im Gschäft sage?
  • Ich wird‘s nach de wiehnachtsferie sege, will mir es au erst um d‘festtäg de Familie und Fründe seget. Und ihr? Wie gset‘s bi eu mitm schaffe us - planet ihr dihei z‘bliebe oder wiiter schaffe?
    ich verdien meh als min fründ, ich wird daher s‘grössere pensum ha und er wird chli meh dihei sii.
  • BH hani no keine möse poste, abr chunt sicher hald 😉 wil ich im früehlig chli abgnoh han gönds mir jetzt grad wider tip top 😂

Im gschäft han ich es mim chef gseit, aber natürli unter stillschweigen 🤫 wil ich viel schweri kistene mues lupfe & hald 8-9h stoh pro tag. Han gfunde, er sölls wüsse, falls ich mol chli "komisch" tue bim schaffe..

Ich werde nach de geburt merheitlich dehaime bliebe, min schadds verdient meh & sin job isch für ihn meh es hobby. Ich möcht aber doch chli am ball bliebe & so 1/2 - 1 tag oder 1 1/2 täg go schaffe.. zum min schadds chli unterstütze & eigete sackgeld verdiene.
  • Also i bi mir no unschlüssig ob ichs mim Chef im Dezember verzähle tue oder erst im Januar...
    I han e Füehrigsposition und min Maa het au e höheri Stell... Möcht gern e halbes Johr Pause mache..
    Und den chum i zruck ins Gschäft... Viellicht dörf i uf 80% reduziere...
    I chan Homeoffice mache und mi Maa au... 😉
  • Bi mir isch na immer Usnahmezuestand wege Corona und ich hans drum als erschts am Arbeitgeber müese sege. I schaffe bereits jetzt nüm, was seeehr komisch isch. Drum bin ich mir glaub au biz meh bewusst, dass ich schwanger bin... welli eifach jede Tag frei han...so komisch.
    Mir isch ab und zue biz schlecht, aber nit schlimm. Suscht machi au meh Mittagsschlöfli, wasi früehner nie gmacht han. und di ganzi letscht Wuche bini Znacht eimal verwached, wasi suscht gar nit kenne. Weiss gar nit eb das typisch isch für e Schwangerschaft.

Na e Frag a dich @landmäädchen, wenn du seisch gasch z Berg. wie höch gasch da na?
  • Ah okee.. @FabL shaffsh wege de ahsteckigsgfohr nüme?
    Chöntis mir nöd vorstelle jetzt sho nüme shaffe.. abr ebe chunt ja uf situation druf ah 😊

Am sunntig bin ii uf 1780 m.ü.M gsi. Ish jetzt nöd allzu wiit.. denke viel witers wird ii nüme ufe goh.. 🙃

Gestr hani glese, das mer hald gföhrlichi sportarte söll miede, d.h. kei skiifahre meh.. oder sportarte womer körperkontakt hät (chan mer ja jetzt wege corona eh nöd mache). Was mi den am am meiste wird ahschisse, ish das ich den im früehlig nüme so ufs velo chan/sött..🤰🤷‍♀️
  • Also i bi au no flissig am spörtle und es goht no guet..
    Gang ins Fitness und dehei mach i no Yoga 🧘🏽‍♀️
    Mitem Volleyball 🏐 han i für de Moment uf ghört.
  • Ja also ich wil mich scho nochli sportlich betätige 😉 hald viel go laufe/wandere oder im winter den schneeschuehlaufe.. würd enart no jiu jitsu mache, abr ebe wege corona dörfet mir ja nöd trainiere..🥋

Han eifach mol chli nohglese, wies sportlich so usgseht 😊
  • Wie gohts euch so? Händ ihr jetzt anderi Symptom?
  • Morge zämme
    Wie gohts euch so?
    I bi froh isch jetzt endlich Weekend 🥰 be mir gseht meh so langsam es Büchli... Süscht han i immerno mit de gliche Beschwerde zkämpfe... I bi ständig müed und mir schmeckt süess no süesser... Also tendier i eher uf salzige Sache... 😉
  • Hallo liebi froue
    Ih bi neu ih dere gruppe. Isch mini 2SS. Tüt ihr hie ustusche oder gits a versteckti Facebook gruppe ? 🥰 wes kenni git würdi mi bereit erkläre ihni zmache. De chümers no chli gheim bhalte 😋 und de cha nid jeda und jedi cho läse was gschrübe chunt 😬 was minet ihr ?
  • I würd mi abschliesse... Find e Ustusch ha immer wertvoll 🥰😍
    Jtyson
  • lachuli schrieb: »
    I würd mi abschliesse... Find e Ustusch ha immer wertvoll 🥰😍

Schön wartemer was die andere meine und de würd ih de gruppe mache 🥰
  • Heii mitenand 😊 melde mi au wider mol.. han letscht wuche ferie gha, aber bin die halb wuche flach glege.. jetzt gotz mir wider chli besser. Han aber sit letschter wuche meh mit übelkeit am morge z'kämpfe, woni vorher nöd gha han.. merke au langsam, das ich de druck vode jeans nüme so mag verliede & jetzt hose halbe offe träge 😅🤣
    Hoffe eu gotz sowiit guet? 😊

Wegem chat bin ich debi, sofern das würkli niemert anderst chan gseh..
    Jtyson
  • Hoi zämme
    Oh nei du Armi bisch in de Ferie krank worde... Oje du Arms... Dass mit de Übelkeit isch übel... I bi immerno verschont worde...
    I merks au so langsam mit de Jeans.. I bi scho im H&M gsi und ha mir scho mol Umstandshose kauft... 🥰
    Mir gohts wirklich super... Müdigkeit han i au besser im Griff 😍
  • Ig bechume ja mis 2. und mir heis de engste gseit. Am gschäft sägis abdr 12 wuche. I ha gfunge wensi wür verlüre oder was ou immer würdis mit mitne engste sowiso kommuniziere und i cha nid lüge. Weni bemne glas wy nei sege wüsstes scho aui🤣🤣 buch gsehtme no nix be euch? 1 ultraschall isch super xsi .. termin 26.6 :) ufregend 😍 mir isch uh schlecht xsi jetz eschs sit 2 tag fasch weg- i be uh froh. Mit emne 19 mt alte ching näbedra chasch nid eifach aneligge:)
  • Also i wirds im Gschäft erst nächst Johr sage. Das Johre teile mir üses Glück 🍀 mit de family. 🥰
    Mir gohts super. Es isch mir bis jetzt nie schlecht gsi. 1 Ultraschall isch be mir au toll gsi. Freu mi scho riesig druf. Goht aber no lang... Has erst am 08.12.....
  • Heii mitenand 😊 melde mi au wider mol.. han letscht wuche ferie gha, aber bin die halb wuche flach glege.. jetzt gotz mir wider chli besser. Han aber sit letschter wuche meh mit übelkeit am morge z'kämpfe, woni vorher nöd gha han.. merke au langsam, das ich de druck vode jeans nüme so mag verliede & jetzt hose halbe offe träge 😅🤣

Heii mitenand 😊 melde mi au wider mol.. han letscht wuche ferie gha, aber bin die halb wuche flach glege.. jetzt gotz mir wider chli besser. Han aber sit letschter wuche meh mit übelkeit am morge z'kämpfe, woni vorher nöd gha han.. merke au langsam, das ich de druck vode jeans nüme so mag verliede & jetzt hose halbe offe träge 😅🤣

Genau ma würdi nüd gse und oh gruppe fünt mu nid im facebook ma cha alles verstecke. Bü so inera gruppa vo Mir erschti. Und ma gset und fünt nüd 🥰

• Heii mitenand 😊 hoffe ihr händ das herrliche weekend chöne gnüsse ☀️

Git enart bi umstandshose vershiedeni stufene, also was de buuch betrifft? 😅

Nee, buuch gseht mer bi mir nonig, bez. ich han hald sho es chlises wohlstandsbüüchli 😜

2. termin hani am 02.12.. han s'gfühl es gotz no ewiigs bis den. Den werdets mir eltere, gschwüstertii & fründe verzehle 💕

Bin debi für e FB-gruppe 😉
    Jtyson
  • hoi zämä,
    i elde mi au mal wieder. mir gahts zum glück sowiit guet. han letscht wuche mal bluetige gha aber isch zum glück na alles guet. han au naseblüete znacht (sit chind hani das nüm gha)...komisch;)

i wäri au drbi binre fb-gruppe. merci:)
    Jtyson
  • Hallo zäme
    Sooo schön siter alli debi.
    Sit gester het fb chli problem. Cha ki gruppa erstelle sobald das müglich isch machenis u würdis de da mitteile 😊😘
    Bi hüt ihr kontrolle gsi : alles auf dem besten weg 🥰
  • Ouujeh, do häsh sicher chli panik gha, wod bluetige gha häsh.. 🙈 muesh jetzt irgendwelchi massnahme mache?

Ich bin gester go umstandshose poste, damit ich den chan ahlege, sobald mi di normale jeans meh störet. Ide adventsziit hani den kei ziit zum sowas no hine no renne 😅🤣
  • Jo bi Bluetige hätt i persönlich au Panik.....
    I han au scho Umstandshose postet... Do im Dezember kei Ziet wird ha... Momentan chan i no mini Hose azieh... Das chas sich aber bald ändere 🥰😍
    Mir gohts sowit guet 😊
    Bi die Wuche eifach reizbarer... Merks extrem bim schaffe... Chum schneller uf 180 😅🙈
    Do ichs au streng han im Gschäft unterstützt das gar nit 😂
  • Hoi zämme
    I bi jetzt in de 12 Wuche acho 😍 bi so happy. Sit geschterd Zobe han ich es zieh bim Unterbuuch... I glaub Bänder sind sich am zieh. Isch nit so agnehm... Wenn i massiver gohts besser. Wie gohts euch so?
  • I muess us de Gruppe ustrete... Han geschterd mis Baby verlore... Druck euch Dume dass es be euch guet chunt. 🙏 🙏 🙏
  • @lachuli

ohh das duet mer de vo 💜 leid ..

Wünsche euch viel chraft..

Euche Engel isch im Himmel und luegt zu euch abe und beschüt euch👼
    Gibed ned uf !

• @lachuli weis grad garnöd was säge.. es tuet mir soo leid 🖤😔
    Wünshe dir viel kraft 🌟
  • @lachuli das tuet mir so leid! I wünsch eu viel Kraft jetzt und dasses bald klapped.
  • Danke vielmol... I glaub es het alles sin Grund... Es het nit sötte si... Versuech vorwärts luege...
  • darf ich dich frage wie du das bemerkt hesch?
    I han ja schomal Bluetige gha und isch denn alles guet usecho, han ez aber wieder und das Zieh ebe au. Mache mir natürli wieder biz Sorge, aber chans ja eh nit ändere... warte ez de Termin am Mittwoch ab.
  • I han vorgeschterd am Obe starki Krämpf ka am Unterbuuch... Geschterd am Morge stark bluetet als würdi Mens becho... Den bin i sofort ins Spital.. Döt het me Ultraschall gmacht und gseh dass es nümi lebt... Das sit 2 Wuche...
  • Duet mir sehr, sehr leid :(
  • Danke. I druck euch Dume dass es guet chunt. 🙏 🙏 Hebet Sorg.
    Glg
  • Es fühlt sich so "gemein" a, genau wennme s Gfühl het ez isch hemmer die kritisch Phase dure. Ich han hüt au namal en Ultraschall nachdems mir au hüt Nacht nit so guet gange isch und i schwanke zschüsched "bliib chli glasse, letschtmal ischs au guet gsi" und me schlechte Buchgfühl (wortwörtlich)... Aber chans nit ändere und han hüt Namittag Gwüssheit.

I wünsche dir so, dass du dich bald wieder über en positive Test darfsch freue sobalds für eu wieder stimmt @lachuli

Wünsche allne en guete Start ine neui Wuche.
  • Ja das het mi wäge dem au so troffe... Am Samstig bin i in de Wuche 12 gsi..mi Wurm het aber scho 2 Wuche nümi glebt.... Do me de Ultraschall erst nach 4 Wuche wieder macht.. Chan ebbe doch viel passiere... Mir gebe nit uf und wänd nächst Johr wieder starte... Jetzt möcht i de Dezember mit mim Schatz und family gniesse..
    Toi toi toi bim hütige Termin.
    Glg
    Sandra
  • Hoii mitenand :)

Hoffe eu gotz so wiit guet..
    @lachuli hoff din schatz & family chönd dir gnueg kraft gäh <3<br> @FabL & bi dir hoff ich das fehlalarm gsii isch.. :/

ich bin jetzt ide 12. ssw & han hüt min 2. termin bide fraueärztin gha.
    es isch so ihdrücklich gsii, wil s'baby flissig am ume turne gsii isch <3<br>
    was mich enart mol würdi wunder näh.. sind ihr alli verhürotet? falls nei, wie werdet ihr das nacher regle, mit geld etc..?

En schöne nomii..
  • hoi zämä,
    bi mir isch zum Glück alles guet. Han en innerliche Blueterguss gha und mues ez eifach chli ruhig hebe die nechschte Täg.

mir sind au nit ghürote und das Thema mit Name, Geld etc. müend mir denn au mal na agah, hend üs bisher aber na nit würkli Gedanke drüber gmacht... Meinsch du wegem Geld wie d Arbet und s Geld ufteile?
  • Ah super, shön zwüsse das sowit alles guet ish 😊

Also wegem shaffe hämer enart sho klärt, chunt den nur no druf ah öb min chef mitmacht 😂
    Ja hald wege name, öb ev ihtreiti partnershaft mache odr was no so ahfällig ish.. 😅
  • Es git zu dem Thema es Buech (wie zu jedem Thema :D ) vom Beobachter. Das heisst "Paare ohne Trauschein", das werded mir üs glaub bald mal zuetue.
    @landmäädchen viel Glück mitem Chef, hehe:)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum