Schwierig zum säge öbs na ‚zschwach‘ isch, zumindest bi mir chans dänn amigs schnell gah und zack isch de Ovu dütlich positiv. Aber ja er isch sicher nanig positiv
Schwierig zum säge öbs na ‚zschwach‘ isch, zumindest bi mir chans dänn amigs schnell gah und zack isch de Ovu dütlich positiv. Aber ja er isch sicher nanig positiv
Jo i mach ez jede tag mol en test zum luege ob d‘linie stärker wird🤷🏼♀️
Oh da liesi/luegi grad chli mit. han mi neu au ad ovus gwagt und isch alles nachli neu.. @Waschbär1993 de ovu wo grüen LH druf staht isch glaub en 20er. die hani au.:p
@Elefäntli und wenn din Test ufem zweite Blatt am ZT 18 positiv isch heisst da denn dass de Eisprung churz bevor staht oder scho dure isch😅? kenns bisher nur vom Tempimässe mit ES erkenne. Ovus verstahni nani so🙈
Wenn d'Ovus Positiv isch findet dä ES idä nöchste 24-36h statt. Hoff i verzell jetzt kein seich 🙈 Bi mir z.B findet immer no am gliche tag statt wenner Positiv isch und ovus nie am morge mit em erste urin mache usert es stoht so idä ahleitig bi mir zeigtsen wenni am mittag test am beste ah 😅
Danke für so viel Infos. @Elefäntli wie hesch usegfunde wenns bi dir am beste azeigt? Eifach mehrmals am Tag testet? Test jetz geg de abig so um di 5fi. Da mitm Morgeurin hani au scho gläse und han darum denkt je spöter desto besser🙈 Miss na d tempi. aber mit Chlichind wo unendlich schlecht schlaft traui dem momentan ned so. Und ide Kurve isch au eis uf und ab weg dem😅
Phu i bi scho meh wie 3 Johr am kinderwunsch dra und ha min körper uswendig kenneglernt i cha jedes Zippezappe zueteile i gspür au dä ES sehr guet 😂 eig uh schlimm 🙈 ha paar mönet mit ovus gmacht denn wieder pause und sit dem zyklus dueni tempi messe 😂
Jo ich han e wiililang jede morge mittag obig testet chas dir gärn au zeige
Oh man da duet mer total leid dass scho so lang dra bisch! druck d dume dass es ganz bald klapped🍀
Ich find tempimässe super.aber ebe denn weisch ersch im nachhinein dass de ES gsi isch. aber ebe wenn din Körper so guet kennsch weisch ja sowieso wenn er öpe wird sii.
Danke für dini usfüehrliche infos!
@Elefäntli oh nei würkli😅 han ebe en Thermometer wos speichered. denn muenis spöter nur mitm app verbinde. Aber ned sofort. Daher mueni denn au nüt ufschribe oder so. da findi na guet.
nee ned gross.. chans si daser gester positiv gsi isch? han hüt es mega zieh. aber gel, filicj au alles ibildig. han de ES immer u guet gspürt. und immer wenns um d babyplanig gaht denn gspüri sache wo ned da sind oder gspür sache wo da sind ned 😆
oh man. oder nachli es driicho mit mässe. bi mir heds au chli bruxht bis ich drin gsi bi..
spannend @bindli
Bi mir isch glaub eh na es durenand. han vor 2.5woche en fg gha ide 8.ssw. Also chans au si dass i mim Körper nani alles ipendled isch. Aber Rest-hcg chani usschlüsse. d 10er SS-tests mit Morgeurin sind blüetewiis.
Han hüt kein Test gmacht..machen immer erst am abig de ZS isch gester am Abig au spinnbar gsi. aaber d Tempikurve verstahni null🤔 ha die nacht aber dankem chline au nur insg. öpe 3h gschlafe. also eh ned ussagekräftig🙈nimt mi wunder was de ovutest hüt namitag seit.. @elefäntli und diis tempimässe?:p
Han hüt kein Test gmacht..machen immer erst am abig de ZS isch gester am Abig au spinnbar gsi. aaber d Tempikurve verstahni null🤔 ha die nacht aber dankem chline au nur insg. öpe 3h gschlafe. also eh ned ussagekräftig🙈nimt mi wunder was de ovutest hüt namitag seit.. @elefäntli und diis tempimässe?:p
Ich ha ez no anderi ovutests bstelle mit 20 und 25 mol luege was die denn meined…
Temperatur isch momnetang gad niederig noch AVA Armband und App…
I frog mi mengmol obs schwieriger isch zum Schwanger werde wenn me e kind verlore het dur medizinischi Indikation und d‘geburt igleitet werde het müesse i de 20 Ssw…im Oktober 2021..
@linskyy bi mir hets 2x so halbe positiv azeigt, ha jetz nurno 1 und weiss nöd öbi hüt de no "us spass" söll teste. Ha sit gest obet e sitlichs zieh, vilich bini jetz um min eisprung ume. Wens halt nöd klappet het versuechis vilich nögst monet nomel. Chum mir irgendwenn doof vor am maa zsege jetzt chönts passe, nei vilich doch erst jetz.. 😄 wens söll klappe hets glanget, wart mol öpe 2 wuche ab 🤷♀️
@Waschbär1993 ui nei da duet mer so wahnsinig leid da z läse😢
Was meined d Ärzt dezue? Isch mal öpis i die richtig adütet wurde?
Die hend gmeint sött wieder funktioniere zum Glück hani nöd müesse usschabe isch alles guet usecho suss wäre mer ez im März eltere worde 😔
Aber mir gebed nöd uf.
Und das es nomol schwer krank sött sit sött au nümme passiere isch au nüt genetisches zum glück🙌🏻
Hemmer wölle e whatsappgruppe mache zum sich usstusche?
Das wär no de Link vo de Whatsappgruppe zum sich au döt chönne ustusche 😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
Hallo
Sind das 10ner Ovus?
340
207
De eint scho und de ander weissi nöd…
207
Ok das heisst das demfall fruchtbarkeit no zu schwach isch? Wenns glich stark mönd si?
63
207
Jo i mach ez jede tag mol en test zum luege ob d‘linie stärker wird🤷🏼♀️
63
340
207
Jo machi mol so ha ez no anderi ovus bstellt mit 20 und 25 de woni ez ha isch 10
626
166
@Waschbär1993 de ovu wo grüen LH druf staht isch glaub en 20er. die hani au.:p
166
626
340
166
626
Jo ich han e wiililang jede morge mittag obig testet chas dir gärn au zeige
166
Ich find tempimässe super.aber ebe denn weisch ersch im nachhinein dass de ES gsi isch. aber ebe wenn din Körper so guet kennsch weisch ja sowieso wenn er öpe wird sii.
Danke für dini usfüehrliche infos!
626
166
207
Hüt hets so usgseh am morge
207
Voro hani nomoö eine gmacht aber nur 1 linie gha🤷🏼♀️
166
166
626
166
oh man. oder nachli es driicho mit mässe. bi mir heds au chli bruxht bis ich drin gsi bi..
9
166
Bi mir isch glaub eh na es durenand. han vor 2.5woche en fg gha ide 8.ssw. Also chans au si dass i mim Körper nani alles ipendled isch. Aber Rest-hcg chani usschlüsse. d 10er SS-tests mit Morgeurin sind blüetewiis.
4
626
207
Hüt hani nur 1 Linie gha, aber de zervixschleim zieht fäde isch au e zeiche für fruchtbarkeit
166
@elefäntli und diis tempimässe?:p
207
Ich ha ez no anderi ovutests bstelle mit 20 und 25 mol luege was die denn meined…
Temperatur isch momnetang gad niederig noch AVA Armband und App…
I frog mi mengmol obs schwieriger isch zum Schwanger werde wenn me e kind verlore het dur medizinischi Indikation und d‘geburt igleitet werde het müesse i de 20 Ssw…im Oktober 2021..
166
166
Was meined d Ärzt dezue? Isch mal öpis i die richtig adütet wurde?
4
207
Die hend gmeint sött wieder funktioniere zum Glück hani nöd müesse usschabe isch alles guet usecho suss wäre mer ez im März eltere worde 😔
Aber mir gebed nöd uf.
Und das es nomol schwer krank sött sit sött au nümme passiere isch au nüt genetisches zum glück🙌🏻
Hemmer wölle e whatsappgruppe mache zum sich usstusche?
626
207
166
626
207
Das wär no de Link vo de Whatsappgruppe zum sich au döt chönne ustusche 😊